Nazajutrz po trzęsieniu

Data: 2015-05-25 10:35:56
Autor: aja
Nazajutrz po trzęsieniu
Cyt.:
"- Ciężką codzienną pracą Andrzej Duda pokazywał, że chce być z Polakami. Polska potrzebowała zmiany. Zmiana jest bardzo ważna. W polityce często głosuje się nie za, ale przeciw. Osiem lat rządów było dla Polaków wystarczające - mówił we „Wstajesz i wiesz” Grzegorz Napieralski."

Tak, potrzebne są zmiany... od 25-ciu lat te same mordy,
te same metody dojenia kraju. Muszą to zrozumieć ci sławetni
politycy wszystkich partii, z partią Franciszka włącznie !
Odnoszę wrażenie, że naród podjął kolejną próbę niesiłowego
rozwiązania problemu, bo dotychczas nie wiadomo było 'czy leci
z nami pilot'...

--
aja

Data: 2015-05-25 11:05:14
Autor: Patriota
Nazajutrz po trzęsieniu
W dniu 2015-05-25 o 10:35, aja pisze:
[...]

Pieprzenie. Jedyne co podjął Naród, to to że zagłosował przeciw Komorowskiemu. Tak to że Duda wygrał to zaraz nie znaczy że jest jakimś ulubieńcem Polaków czy postrzegany jako zbawca Polski,..

Data: 2015-05-25 02:10:28
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Nazajutrz po trzsieniu
W dniu poniedziaek, 25 maja 2015 11:05:05 UTC+2 uytkownik Patriota napisa:
> [...]
> "- Cik codzienn prac Andrzej Duda pokazywa, e chce by z > Polakami. Polska potrzebowaa zmiany. Zmiana jest bardzo wana. W > polityce czsto gosuje si nie za, ale przeciw. Osiem lat rzdw byo > dla Polakw wystarczajce - mwi we "Wstajesz i wiesz" Grzegorz > Napieralski."
>
> Tak, potrzebne s zmiany... od 25-ciu lat te same mordy,
> te same metody dojenia kraju. Musz to zrozumie ci sawetni
> politycy wszystkich partii, z parti Franciszka wcznie !
> Odnosz wraenie, e nard podj kolejn prb niesiowego
> rozwizania problemu, bo dotychczas nie wiadomo byo 'czy leci

Pieprzenie. Jedyne co podj Nard, to to e zagosowa przeciw Komorowskiemu. Tak to e Duda wygra to zaraz nie znaczy e jest jakim ulubiecem Polakw czy postrzegany jako zbawca Polski,..

Dokladnie. Teraz bdzie sobie musial zasluzyc na ta prezydentur -krwia, potem i lzami...

Data: 2015-05-25 15:31:09
Autor: Patriota
Nazajutrz po trzsieniu
W dniu 2015-05-25 o 11:10, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:

[...]

E tam, atwo i przyjemnie bdzie sobie rzdzi olewajc wszystko. Nawet sobie nie mog go wyobrazi jako jakiego czowieka czynu..

Data: 2015-05-25 11:13:17
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzęsieniu
Dnia Mon, 25 May 2015 11:05:14 +0200, Patriota napisa(a):

JEST postrzegany.
KADY INNY byby tak postrzegany.
Komorowski to dno.
--
XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

Data: 2015-05-25 12:45:19
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 11:13:

[...]

KAŻDY INNY byłby tak postrzegany.
Komorowski to dno.

Jak Komorowski to dno? To kim jest prezes? On zdaje się przegrał z nim wybory? Na to aby prezydent-elekt Duda wylądował w pałacu będą się musieli złożyć właśnie naprawdę ciężko pracujący Polacy. Latanie z kawusią i bułkami po parkingach? Aby w cichości zameldować wykonanie zadania?

Data: 2015-05-25 07:37:51
Autor: donek999bronek
Nazajutrz po trzsieniu
uytkownik Marek Czaplicki napisa:

Jak Komorowski to dno? To kim jest prezes? On zdaje si przegra z nim wybory? Na to aby prezydent-elekt Duda wyldowa w paacu bd si musieli zoy wanie naprawd ciko pracujcy Polacy. Latanie z kawusi i bukami po parkingach? Aby w cichoci zameldowa wykonanie zadania?

Ten Duda podj cho jedna decyzj na urzdzie?

Pikny kwik, swoj drog:)

Ju Hodysy prorokujo, ju wiedzo, nadchodzi ON, zy...

Wypierdoli wszystkich jak niemcy zrobili kilkanacie lat temu.

Data: 2015-05-25 18:00:31
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
donek999bronek@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 16:37:

użytkownik Marek Czaplicki napisał:

[...]

Ten Duda podjął choć jedna decyzję na urzędzie?

Na jakim urzędzie? Ma urlop bezpłatny na swe hobby: politykę. :-)

Data: 2015-05-25 12:59:48
Autor: aja
Nazajutrz po trzęsieniu
W dniu 2015-05-25 o 12:45, Marek Czaplicki pisze:

[...]

Dno, czy nie dno... to tylko taki 'skrót myślowy'.
Mam nadzieję, że da się wszystko jakoś po gajowym
ponaprawiać - Japończyków się przeprosi za błazenadę,
królową angielską na nietakty, i Francuzów i Niemców...
wszystkich, w kogo ten nasz niewypał wypalił...
Gorzej będzie z Obamą, bo ja np takiego afrontu bym
nie zniósł, jak by mi taki mąż kaszalota sugerował,
bym pilnował swojej małżonki...

Data: 2015-05-25 13:19:00
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
aja pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 12:59:

[...]

To może ja się posłużę "skrótem myślowym"? Prezydent-elekt na to aby "przekupić" wyborców musiał "wywalić" w słowach coś koło 7 razy więcej publicznego grosza niż Komorowski. Gdzie tu widać większe dno i chcicę na stanowisko?

Data: 2015-05-25 13:42:17
Autor: aja
Nazajutrz po trzęsieniu
W dniu 2015-05-25 o 13:19, Marek Czaplicki pisze:

[...]

Tę chcicę mieli obaj, tylko jeden był niepoprawnie
pewny i się zawiódł, a drugi został wyznaczony przez
niepoprawnie pewnych... i zobaczymy jesienią, bo dno
może się dopiero pokazać po najbliższych wyborach.

Data: 2015-05-25 13:55:22
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
aja pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 13:42:

[...]

Dziwnym by było gdyby mówili obaj, że nie chcą ale muszą. Pisałem o tym kto miał większą chcicę. Taką która zasłoniła mu zdolność racjonalnego myślenia o państwie. Wiec napiszę jeszcze raz, może inaczej. Pan prezydent-elekt na zaspokojenie swej chęci bycia w pałacu, chce wywalić na swych wyborców coś koło rocznego budżetu całego państwa. Komorowski? Trzeba zauważyć różnicę. Przegrał wybory kilkoma procentami, obiecując siedem razy mniej. To różnica klasy.

Data: 2015-05-25 14:12:24
Autor: aja
Nazajutrz po trzęsieniu
W dniu 2015-05-25 o 13:55, Marek Czaplicki pisze:

[...]

Ja nie dostrzegam u żadnego jakiejkolwiek klasy.
Ta 'różnica' wzięła się z potencjału nadęcia, złej
oceny sytuacji i stopnia lekceważenia narodu.
(I nota bene, nie głosowałem w tej 'dogrywce')
Klasę to może mieć ktoś, kto ma honor, zdolność
honorową (zerknij do Kodeksu Boziewicza !) a to
przecież politycy, nie odpowiadają za to co mówią,
co robią, tylko politycznie...

Data: 2015-05-25 17:57:16
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
aja pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 14:12:

[...]

Objaśnij mnie co na temat prezydentów i prezydentów-elektów i kandydatów na owych mówi ów przesławny kodeks. Miałem go kiedyś. Raz w nim jest to, raz tamto. Wg niego bowiem każdy szlachcic obojętnie czy skończy szkołę specjalną czy nie, ma zdolność honorową. A człowiek z gminu, musi dokonać naprawdę wielkich rzeczy, aby owej zdolności dostąpić.
Nie dyskutujemy o tym czy Ty dostrzegasz klasę czy nie. Ale o tym, jak do godności prezydenta z jaką klasą się dochodzi. Pan Prezydent-elekt Duda musiał naobiecywać cuda wianki, aby teraz cieszyć się godnością prezydenta. Stał się teraz zakładnikiem swych obietnic. Bo ani opozycja, ani tym bardziej jego wyborcy nie pozwolą mu zapomnieć.
Np pomysł aby z opodatkowania wielkich sieci handlowych czy banków, uczynić źródło finansowania pomysłów, jest prostym sięganiem do kieszeni tych, którzy się w owych zaopatrują i mają konta. Ale to dotyczy jak prezes światłe słowa powiedział: "Nie pójdę tam, bo tam kupuje tylko biedota". Więc "biedota" nie dość, że będzie utrzymywać państwo, to i będzie też utrzymywać "pomysły" prezydenta-elekta. Polacy w większości zagłosowali jak na początku  transformacji na "sto milionów dla każdego". Zważywszy kogo potem były prezydent Wałęsa uczynił znaczącymi ludźmi w swej kancelarii, źródło pomysłów rozdawnictwa, wydaje mi się to same i w tamtym przypadku jak i w przypadku pana prezydenta-elekta Dudy. :-)

Data: 2015-05-25 18:09:18
Autor: Chiron
Nazajutrz po trzęsieniu

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mjvgou$dee$1node2.news.atman.pl...
[...]

Musi miec MATURĘ. To wystarczy. Duda jest doktorem.

[...]
Raczej nie do końca. A nawet wcale. Zauważ- na Węgrzech chcą zlikwidować sieci, które przez 2 lata nie wykazują zysku. A u nas na to nie wpadli- więc jadą na stratach. Z takich sieci jest o wiele więcej strat, niż korzyści. To niech spadają. Niestety- sieci handlowe - obce sieci- to summa summarum- ogromne straty dla tubylców i pauperyzacja społeczeństwa.

--

Chiron

Data: 2015-05-25 18:25:57
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
Chiron pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:09:

[...]

Najwyższa więc pora jasno powiedzieć, gdzie ma się zaopatrywać społeczeństwo, w jakich sklepach, w jakich bankach czy kasach mieć konta, aby było to działanie pożądane i właściwe z punktu widzenia rządzących.
Pojawiają się bowiem opinie, że społeczeństwo tak już ma dosyć owych sieci, że próbuje wykupić z nich wszystko, aby nie miały czym handlować. :-)

Data: 2015-05-25 23:40:43
Autor: Chiron
Nazajutrz po trzęsieniu

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mjviel$j3i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Z czym masz problem? Przecież to naprawdę super- proste. Ci ludzie mają interesy- samograje i nikogo nie wpuszczą na rynek. Jak myślisz- jakby np wypierdzielić Biedronkę z Lidlem- jednego dnia- to Polacy nie założyliby swoich siecie? Jakiś problem? A ile pola by to dało dla małych sklepików! Nawet nie próbujesz się zastanowić nad tym, że wielu ludzi mogło by produkować różne rzeczy- nawet nakładczo, i sprzedawać je poprzez takie małe sklepy?
Banki- po wypierdzieleniu ich z polskiego rynku (np nacjonalizacja)- Polska wkroczyłaby na droge odzyskiwania wpływu na swój przemysł ciężki- a to tylko jeden z aspektów!

Ty pewno myślisz, że tak tanio w tych biedrolidlach będzie do końca świata plus jeden dzień, co? Jak nas puszczą całkiem z torbami- to się po prostu wyniosą. A- i trudno nie napisać jeszcze o polskich producentach- puszczonych przez te sklepy i banki w skarpetkach

--

Chiron

Data: 2015-05-26 08:53:11
Autor: Donotan
Nazajutrz po trzęsieniu

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości

Jak myślisz- jakby np wypierdzielić Biedronkę z Lidlem- jednego dnia- to
Polacy nie założyliby swoich siecie? Jakiś problem?

Czyli co ? Chcesz znacjonalizować Biedronkę, Lidla ?
Chcesz im zabrać ich majątek i ten majątek przekazać Polakom ?

wielu ludzi mogło by produkować różne rzeczy- nawet nakładczo, i
sprzedawać je poprzez takie małe sklepy?

Teraz nic nie stoi na przeszkodzie, aby produkowac i sprzedawać poprzez
małe sklepy.

Banki- po wypierdzieleniu ich z polskiego rynku (np nacjonalizacja)-
Polska wkroczyłaby na droge odzyskiwania wpływu na swój przemysł ciężki

Doprowadziłoby to do zerwania współpracy gospodarczej z Zachodem.
Zaczeli by nas bojkotować. Musielibyśmy wpaść w objęcia Rosji.

[...]

Nikt nikogo nie puści z torbami, bo to jest business. Obie strony mają
korzyści, zarówno kupujący jak i sprzedający.
Jest tylko kwestia, aby korzyści były rozłożone sprawiedliwie. Tego powinien
pilnować nasz rząd.

Data: 2015-05-26 09:39:59
Autor: Chiron
Nazajutrz po trzęsieniu

Użytkownik "Donotan" <huk83@sak.pl> napisał w wiadomości news:5564186a$0$27511$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wystarczy nałożyć na nich uczciwy podatek. Oni_nie_płacą_wcale. Rozumiesz to?! Ile razy Lidl zmieniał nazwę, żeby jako inna, zagraniczna firmaa nie płacić podatków?

wielu ludzi mogło by produkować różne rzeczy- nawet nakładczo, i
sprzedawać je poprzez takie małe sklepy?

Teraz nic nie stoi na przeszkodzie, aby produkowac i sprzedawać poprzez
małe sklepy.
Przepraszam- masz jakąś wiedzę, czy tak widzicisię? Gdzie masz w Polsce małe sklepy- niesieciowe, albo po prostu- polskie? Sieci- zagraniczne sklepy- mają swoich dostawców.

[...]

Nieprawda. Nie wiem zresztą, co lepsze czy gorsze. Przecież bez przemysłu ciężkiego nie będzie zbrojeniowego. To równe jest temu, co jest teraz- banda harcerzy z finkami zajmie Polskę w kilka dni. Nie mając swoich banków- jesteśmy skazani wyłącznie na oczekiwanie staczania się w coraz głębszą niewolę. Czy Islandia, oswobodzając się z tego śmiertelnego ucisku- stała się sojusznikiem Rosji?

[...]

To żaden biznes dla Polski i Polaków. Praktycznie wszelkie zyski- NIEOPODATKOWANE- są transferowane za granicę. Na rynku mamy w zasadzie wyłącznie sklepy francuskie i niemieckie. Przepraszam- powtórzę- czy masz jakąś wiedzę na ten temat? Nie obrażaj się- tylko trochę poczytaj.

--

Chiron

Data: 2015-05-26 17:24:32
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzsieniu
Dnia Tue, 26 May 2015 09:39:59 +0200, Chiron napisa(a):

Czyli co ? Chcesz znacjonalizowa Biedronk, Lidla ?
Chcesz im zabra ich majtek i ten majtek przekaza Polakom ?
Wystarczy naoy na nich uczciwy podatek. Oni_nie_pac_wcale.

Dokadnie WCALE!
--

Ikselka
"Spjrzmy tylko na krlestwo nasze, jedno z pierwszych w Europie, spjrzmy

Data: 2015-05-26 16:13:08
Autor: andal
Nazajutrz po trzsieniu
On Tue, 26 May 2015 08:53:11 +0200, Donotan wrote:

[...]

nie na tym polega nacjonalizacja

Data: 2015-05-26 19:36:08
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
Chiron pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 23:40:

[...]

A czego Ty się boisz? Jak będzie za drogo to nikt nie będzie w nich kupował i splajtują. Ja sam pamiętam taki przykład ze swojego podwórka. Jak miasto dotowało linię autobusową to bilety kosztowały tyle ile teraz bierze ode mnie prywatny przewoźnik bez dotacji. W MZK straszyli, ze jak prywatni ich wykoszą to się zacznie koszenie podróżnych. Nie zaczęło się i nie zacznie bo na tym rynku jest konkurencja, a zmowy cenowe są nielegalne. Urząd Ochrony Konkurencji i konsumentów tego pilnuje. Przecież to diabelnie proste nie tylko super.

Data: 2015-05-25 18:16:01
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzęsieniu
Dnia Mon, 25 May 2015 14:12:24 +0200, aja napisa(a):

W dniu 2015-05-25 o 13:55, Marek Czaplicki pisze:

Dziwnym by byo gdyby mwili obaj, e nie chc ale musz. Pisaem o tym kto
mia wiksz chcic. Tak ktra zasonia mu zdolno racjonalnego mylenia
o pastwie. Wiec napisz jeszcze raz, moe inaczej. Pan prezydent-elekt na
zaspokojenie swej chci bycia w paacu, chce wywali na swych wyborcw co
koo rocznego budetu caego pastwa. Komorowski? Trzeba zauway rnic.
Przegra wybory kilkoma procentami, obiecujc siedem razy mniej. To rnica
klasy.

Ja nie dostrzegam u adnego jakiejkolwiek klasy.
Ta 'rnica' wzia si z potencjau nadcia, zej
oceny sytuacji i stopnia lekcewaenia narodu.
(I nota bene, nie gosowaem w tej 'dogrywce')
Klas to moe mie kto, kto ma honor, zdolno
honorow (zerknij do Kodeksu Boziewicza !) a to
przecie politycy, nie odpowiadaj za to co mwi,
co robi, tylko politycznie...

Hok.

Data: 2015-05-25 18:15:27
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzęsieniu
Dnia Mon, 25 May 2015 13:55:22 +0200, Marek Czaplicki napisa(a):

Komorowski? Trzeba zauway rnic. Przegra wybory kilkoma procentami, obiecujc siedem razy mniej. To rnica klasy.

Ju z dawno wyczerpa znacznie WIKSZY wachlarz obietnic, z ktrych adnej
nie speni - i po prostu tylko tyle mu zostao "na teraz". I to ma by
plus??? Klasa???

Data: 2015-05-25 18:28:44
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:15:

Dnia Mon, 25 May 2015 13:55:22 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

Komorowski? Trzeba zauważyć różnicę.
Przegrał wybory kilkoma procentami, obiecując siedem razy mniej. To
różnica klasy.

Ju z dawno wyczerpał znacznie WIĘKSZY wachlarz obietnic, z których żadnej
nie spełnił - i po prostu tylko tyle mu zostało "na teraz". I to ma być
plus??? Klasa???

Znacznie większy? Kto przebił w Polsce 1 bilion prezesa? Zasatnawia mnie zdolność polityków do zabawy kalkulatorem. Pożyjemy zobaczymy. Ja tam nie jestem mściwy, ale z rozbudzonymi nadziejami wyborców, którzy z  zachwytem czekają na pięćset np na każde dziecko to radziłbym nie żartować. :-)

Data: 2015-05-25 13:44:44
Autor: Przedstawiciel_narodu
Nazajutrz po trzęsieniu
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ja tu widzę tylko chcicę zrobienia Polakom dobrze...

Data: 2015-05-25 18:10:59
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzęsieniu
Dnia Mon, 25 May 2015 13:19 +0200, Marek Czaplicki napisa(a):

aja pisze na pl.soc.polityka w poniedziaek, 25 maja 2015 12:59:

[...]

Dno, czy nie dno... to tylko taki 'skrt mylowy'.
Mam nadziej, e da si wszystko jako po gajowym
ponaprawia - Japoczykw si przeprosi za bazenad,
krlow angielsk na nietakty, i Francuzw i Niemcw...
wszystkich, w kogo ten nasz niewypa wypali...
Gorzej bdzie z Obam, bo ja np takiego afrontu bym
nie znis, jak by mi taki m kaszalota sugerowa,
bym pilnowa swojej maonki...

To moe ja si posu "skrtem mylowym"? Prezydent-elekt na to aby "przekupi" wyborcw musia "wywali" w sowach co koo 7 razy wicej publicznego grosza ni Komorowski. Gdzie tu wida wiksze dno i chcic na stanowisko?

Moe i "wywali" wicej, nie wiem - ale Komorowski jeli "wywali" mniej,
to nie z oszczednoci, lecz z czystej buty i aroganckiej pewnoci, e w tak
durnym narodzie on przecie wygra i bez tego - a skonsumuje si t fors i
tak, zaraz potem :->

Data: 2015-05-25 18:32:15
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:10:

Może i "wywalił" więcej, nie wiem - ale Komorowski jeśli "wywalił" mniej,
to nie z oszczedności, lecz z czystej buty i aroganckiej pewności, że w
tak durnym narodzie on przecież wygra i bez tego - a skonsumuje się tę
forsę i tak, zaraz potem :->

No to fajnie. Mamy jasność. Najlepszym jest ten, który naobiecuje najwięcej bo on bardzo, ale to bardzo szanuje wyborców i wie że na marne jakieś obietniczki nie polecą. Jak rozdawać i obiecywać to na całego. Niektórzy tak bardzo szanują ludzi, że obiecują szczęście wieczne i takież życie, bo bardzo ale to bardzo kochają ludzi i chcą aby ich słuchli. Ich nikt nie przebije. :-)

Data: 2015-05-25 18:53:38
Autor: Piotr Rezmer
Nazajutrz po trzęsieniu
W dniu 2015-05-25 o 18:32, Marek Czaplicki pisze:

[...]

Przypomniał mi się skecz Kabaretu Moralnego Niepokoju . "Co bym Ci
kupił na urodziny gdybym miał pieniądze"

https://www.youtube.com/watch?v=BV__iEqGLVc

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-25 19:00:33
Autor: Marek Czaplicki
Nazajutrz po trzęsieniu
Piotr Rezmer pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 18:53:

[...]

Tu mi się przypomniał kawał. Rosjanie: gdybyśmy mieli blachę to byśmy robili konserwy, ale nie mamy mięsa. :-)

Data: 2015-05-25 23:39:17
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzęsieniu
Dnia Mon, 25 May 2015 18:10:59 +0200, Ikselka napisa(a):

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/238219-ma-rozmach-komorowski-jednym-z-najdrozszych-przywodcow-europy-co-sie-stalo-z-tanim-panstwem

Data: 2015-05-25 18:08:35
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzęsieniu
Dnia Mon, 25 May 2015 12:59:48 +0200, aja napisa(a):

[...]

To s bzdety w sumie - jest JEDNA rzecz nie do naprawenia: arogancja wadzy
w stosunku do wasnego narodu, ktra na kadym kroku wykazywa
Komorowski...

WykazYWA! - w tym momencie, chwil po ogoszeniu wynikw, zdaam sobie
nagle spraw, e pierwszy raz mogam wreszcie uy czasu przeszego mwic
o tym d... panu, i jest to dla mnie wprost cudowne uczucie!!!
:-D

Data: 2015-05-25 13:17:57
Autor: Przedstawiciel_narodu
Nazajutrz po trzęsieniu
[...]

To było pięć lat temu, wówczas ludzie złodzieja i oszusta komorra nie znali z jego prawdziwej strony...

Data: 2015-05-25 18:03:08
Autor: Ikselka
Nazajutrz po trzęsieniu
Dnia Mon, 25 May 2015 12:45:19 +0200, Marek Czaplicki napisa(a):

Na to aby prezydent-elekt Duda wyldowa w paacu bd si musieli zoy wanie naprawd ciko pracujcy Polacy.

Wanie si zoyli - ogoszono wyniki.