Nazi艣ci ?

Data: 2012-07-05 16:49:14
Autor: Klin
Nazi艣ci ?
   Bo偶e miej nas 呕yd贸w i was Niemc贸w w swojej opiece, je艣li kt贸rego艣 dnia bezmy艣lne i brutalne instynkty gangster贸w upozowanych na jasnow艂ose bestie po艂膮cz膮 si臋 z zatruwaj膮c膮 dusz臋 nienawi艣ci膮 呕yd贸w do samych siebie lub ze 艣wiatopogl膮dowym b艂膮kaniem miesza艅c贸w maj膮cych duchowe i moralne defekty. Jego proroctwo w du偶ym stopniu spe艂ni艂o si臋. Gdy bowiem analizujemy pochodzenie politycznych, wojskowych i gospodarczych elit III Rzeszy, co rusz natrafiamy na osoby 偶ydowskiego, p贸艂偶ydowskiego, 膰wier膰偶ydowskiego pochodzenia oraz takich, kt贸rzy przez fakt ma艂偶e艅stwa byli spokrewnieni z 偶ydowskimi rodzinami. Wymie艅my kilkana艣cie nazwisk, opieraj膮c si臋 na ustaleniach niemiecko- 偶ydowskiego wyk艂adowcy akademickiego, Dietricha Brondera oraz wiedzy w艂asnej:

   1.Adolf Hitler (F眉hrer III Rzeszy)

2. Julius Streicher (gauleiter Frankonii, wydawca antysemickiego i antykatolickiego 鈥滵er Stuermer鈥. Dodam, 偶e pismo to dziwnie przypomina mi 鈥 chodzi o ataki antyko艣cielne i pornografi臋- Tygodnik 鈥漀ie鈥 Jerzego Urbana)

3. Joseph Goebbels (g艂贸wny propagandysta III Rzeszy, mia艂 pochodzi膰 z hiszpa艅sko-holenderskich 呕yd贸w, w szkole koledzy wo艂ali na niego 鈥漅abbi鈥)

4. Hans Frank (generalny gubernator w okupowanej Polsce, syn 偶ydowskiego adwokata-hochsztaplera z Bambergu).

5. Reinhard Heydrich (szef G艂贸wnego Urz臋du Bezpiecze艅stwa Rzeszy, p贸艂- 呕yd, kt贸ry wg Himmlera 呕yda w sobie zdusi艂)

6.Adolf Eichmann (realizator 鈥漮statecznego rozwi膮zania鈥, urodzi艂 si臋 w Palestynie,  w p贸藕niejszym czasie stosowane papiery sfa艂szowano, podaj膮c za miejsce urodzenia Solingen)

7. Alfred Rosenberg (szef Urz臋du do Spraw Zagranicznych NSDAP, nazistowski filozof. Ba艂tycki Niemiec z domieszk膮 krwi 偶ydowskiej )

  8. Odilo Globocnik (dow贸dca 鈥滱kcji Reinhard鈥-zag艂ady polskich 呕yd贸w)

9. Wilhelm Kube (gauleiter i gubernator Bia艂orusi, rodem z G艂ogowa)

10. Ernst 鈥漃utzi鈥 Hanffstaengel (szef wydzia艂u prasy zagranicznej w NSDAP,
p贸艂-呕yd po matce, z domu Heine)

11. Erhard Milch (feldmarsza艂ek i szef uzbrojenia Luftwaffe, jego matka by艂a 呕yd贸wk膮)

22. Max Naumann (呕yd, zwolennik nazistowskiej rewolucji nacjonalistycznej, szef Zwi膮zku 呕yd贸w Narodowoniemieckich, przeciwnik 鈥漁stjuden鈥, kt贸rych atakowa艂 z pozycji antysemickich. Autor m.in. 鈥漇ozialimus, Nationalsozialismus und nationaldeutsches Judentum鈥).

   http://biblio.ojczyzna.pl/HTML/AUTORZY-Ratajczak.htm

Data: 2012-07-05 16:15:46
Autor: Observatore
Nazi禼i ?

a wasz idol Jaruzelski, jakiej byl narodowosci ?

Michnik i Urban, uznali go za czlowieka honoru.

Data: 2012-07-05 18:38:03
Autor: Przemys砤w M.
Nazi禼i ?
Dnia Thu, 5 Jul 2012 16:15:46 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

http://tiny.pl/hlgj6

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-05 16:48:46
Autor: Observatore
Nazi禼i ?
Przemys砤w M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa(a):
Dnia Thu, 5 Jul 2012 16:15:46 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

> a wasz idol Jaruzelski, jakiej byl narodowosci ?

http://tiny.pl/hlgj6

 a mowil cos o korzeniach Gierka? To wasze nachalne, bezmyslne pasciarstwo,
calkiem mozg wam wyczyscilo, ruski trollu z GW? --

Data: 2012-07-05 18:56:50
Autor: Przemys砤w M.
Nazi禼i ?
Dnia Thu, 5 Jul 2012 16:48:46 +0000 (UTC), Observatore napisa(a):

[...]

Wyst眕ienie Jaros砤wa Kaczy駍kiego dowiod硂, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przyw骴ztwo w PiS. - Chc zabiega o to, by stan辨 jeszcze raz na czele rz眃u Rzeczypospolitej - krzycza dono秐ie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstaj眂 z krzese. - Nie dla w砤dzy, ale po to by zrealizowa program 2020, zamo縩a Polska w G20 - zako馽zy
swoje przem體ienie. W czasie prawie godzinnego wyst眕ienia prezesa PiS
nie pad jednak 縜den konkret na temat tego planu.
Zwyci昕ymy! Zwyci昕ymy! Zwyci昕ymy! - skandowa prezes PiS z ca潮 sal.

Data: 2012-07-05 19:25:30
Autor: Klin
Nazi禼i ?
W dniu 2012-07-05 18:15,  Observatore pisze:

a wasz idol Jaruzelski, jakiej byl narodowosci ?

Michnik i Urban, uznali go za czlowieka honoru.

   Hasbara Ci finansuje? - ci眊le mi podpadasz.

Data: 2012-07-05 17:37:40
Autor: Observatore
Nazi禼i ?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                .> napisa(a):
W dniu 2012-07-05 18:15,  Observatore pisze:

> a wasz idol Jaruzelski, jakiej byl narodowosci ?
>
> Michnik i Urban, uznali go za czlowieka honoru.

   Hasbara Ci finansuje? - ci眊le mi podpadasz.

co to jest hazbara, ruski trollu? Po tym waszym komentarzu przeciez wyraznie
widac, zescie albo jebnieci, albo gownojed sowiecki.

I nie jestem z wami sowiecki szmaciarzu na ty.

Data: 2012-07-05 20:19:10
Autor: Klin
Nazi禼i ?
W dniu 2012-07-05 19:37,  Observatore pisze:

a wasz idol Jaruzelski, jakiej byl narodowosci ?

Michnik i Urban, uznali go za czlowieka honoru.

    Hasbara Ci finansuje? - ci眊le mi podpadasz.

co to jest hazbara, ruski trollu?

    Wygodnie udawa durnia?

I nie jestem z wami sowiecki szmaciarzu na ty.

     co nie powiesz - szabesgoju - p砤c ci cho dobrze?
     czy za frajer tak tu m眂isz?

Nazi艣ci ?