Nazistowski PiS?

Data: 2014-07-02 06:24:59
Autor: stevep
Nazistowski PiS?
# W niedzielę miałem przyjemność uczestniczyć wraz z Kol. Michałem  Bartczakiem z NPW i Kol. Jakubem Gruszką z KNP w spotkaniu pt. „Czas na  zmiany”. Było to jedno z wielu spotkań jakich przeprowadzenie zlecił swoim  parlamentarzystom przewodniczący PIS Jarosław Kaczyński. Ponieważ temat  spotkania brzmiał jak brzmiał, miałem nadzieję, iż w trackie spotkania  zostaną przedstawione propozycje PIS dotyczące kierunków zmian w  funkcjonowaniu państwa po aferze podsłuchowej.
Ożywienie na sali nastąpiło, gdy Kol. J. Gruszka z KNP zadał pytanie czy  PIS jest partią socjalistyczną czy kapitalistyczną? Można było odnieść  wrażenie, że zebrani na sali działacze PIS nie widzą w obecnych czasach  różnic pomiędzy obydwoma systemami. Ostatecznie dyskusję zamknął poseł  Grzegorz Matusiak oświadczając, że on sam nie jest ani socjalistą ani  kapitalistą i zakończył spotkanie.

Najbardziej zaskakujące oświadczenie miało miejsce podczas rozmów  kuluarowych. Oto bowiem jeden z członków zarządu powiatowego PIS z  rozbrajającą szczerością stwierdził, iż PIS jest partią narodowo –  socjalistyczną. Pozostaje mi wyrazić przekonanie, iż wypowiedź była  wyrazem prywatnych poglądów jej autora. Nie mniej zastanawiam się, czy  osoby o podobnych poglądach powinny zasiadać w oficjalnych władzach  kierowanej przez Andrzeja Matusiaka struktury. Ale to już jest bardziej  problem braci Matusiaków, a nie mój. #
Ze strony:
http://tnij.org/x0bm3v2

--
stevep