Nazistowsko-ONRowskiej hydrze odrasta łeb

Data: 2011-12-14 19:43:13
Autor: Grzegorz Z.
Nazistowsko-ONRowskiej hydrze odrasta łeb
"Lewackie ¶miecie" i "Raz sierpem raz młotem czerwon± hołotę" - krzyczało
kilkunastu krótko ostrzyżonych mężczyzn, którzy we wtorek, po marszu ONR-u
w rocznicę stanu wojennego powybijali szyby w alternatywnym klubie Tektura - We wtorek około godziny 20.10 do naszych drzwi zapukał chłopak w czapce
Motoru Lublin. Zapytał czy może się u nas przespać. Odpowiedziałem, że nie.
Po chwili doł±czyło do niego przynajmniej dziesięciu mężczyzn. Kilku krótko
ostrzyżonych. Jeden miał szalik z celtyckim krzyżem [symbol używany przez
neofaszystów i nacjonalistów - red.]. Rzucali butelkami i kamieniami w
szyby. Wybili nam cztery okna. Krzyczeli: "lewackie ¶miecie" i "raz
sierpem, raz młotem czerwon± hołotę". Wyzywali nas też przekleństwami -
opowiada Szymon Pietrasiewicz z Tektury.

W klubie przy ul. Wieniawskiej w Lublinie regularnie spotykaj± się młodzi
ludzie. Tekturowicze co sobotę rozdaj± bezpłatn± gor±c± zupę bezdomnym.
Razem z Amnesty International regularnie pisz± listy w obronie praw
człowieka. ¦ci±gaj± też na koncerty zespoły sceny niezależnej z całego
¶wiata i zapraszaj± na spotkania z intelektualistami (np. prof. Magdalen±
¦rod±). Nie prowadz± działalno¶ci komercyjnej. Nie bior± też miejskich
dotacji. Utrzymuj± się ze składek. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10815727.html

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-14 11:12:49
Autor: Marek
Nazistowsko-ONRowskiej hydrze odrasta łeb

"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Lewacy potrzebuja Tuska.

Data: 2011-12-14 20:24:32
Autor: Grzegorz Z.
Marek napisał:

"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Lewacy potrzebuja Tuska.

Może jeszcze mojej matki się przyczep?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-12-15 03:44:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nazistowsko-ONRowskiej hydrze odrasta Ĺ‚eb
środa, 14 grudnia 2011 19:43. carbon entity 'Grzegorz Z.' <jacksparrow@noname.com>

"Lewackie śmiecie" i "Raz sierpem raz młotem czerwoną hołotę" - krzyczało
kilkunastu krótko ostrzyżonych mężczyzn, którzy we wtorek, po marszu ONR-u
w rocznicÄ™ stanu wojennego powybijali szyby w alternatywnym klubie Tektura

- We wtorek około godziny 20.10 do naszych drzwi zapukał chłopak w czapce
Motoru Lublin. Zapytał czy może się u nas przespać. Odpowiedziałem, że
nie. Po chwili dołączyło do niego przynajmniej dziesięciu mężczyzn. Kilku
krótko ostrzyżonych. Jeden miał szalik z celtyckim krzyżem [symbol używany
przez neofaszystĂłw i nacjonalistĂłw - red.]. Rzucali butelkami i kamieniami
w szyby. Wybili nam cztery okna. Krzyczeli: "lewackie śmiecie" i "raz
sierpem, raz młotem czerwoną hołotę". Wyzywali nas też przekleństwami -
opowiada Szymon Pietrasiewicz z Tektury.

W klubie przy ul. Wieniawskiej w Lublinie regularnie spotykają się młodzi
ludzie. Tekturowicze co sobotę rozdają bezpłatną gorącą zupę bezdomnym.
Razem z Amnesty International regularnie piszÄ… listy w obronie praw
człowieka. Ściągają też na koncerty zespoły sceny niezależnej z całego
świata i zapraszają na spotkania z intelektualistami (np. prof. Magdaleną
Środą). Nie prowadzą działalności komercyjnej. Nie biorą też miejskich
dotacji. Utrzymują się ze składek. (...)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10815727.html

Wybacz Grzegorz,  ale robisz obciach nazistom porĂłwnujÄ…c ich ze współczesnym post-bepistowskim ONR-em. NaziĹ›ci nie byli formacjÄ… klerykalnÄ….

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-12-16 13:29:44
Autor: raff
Nazistowsko-ONRowskiej hydrze odrasta łeb

¶wiata i zapraszaj± na spotkania z intelektualistami (np. prof. Magdalen±
¦rod±).

Buehehehe. To gdzie ci intelektualisci ?

R.

Data: 2011-12-16 13:33:10
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Nazistowsko-ONRowskiej hydrze odrasta łeb
Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:pceme7tordaqedrss8fv2kh3knph9ef62u4ax.com...

¶wiata i zapraszaj± na spotkania z intelektualistami (np. prof. Magdalen±
¦rod±).

Buehehehe. To gdzie ci intelektualisci ?

R.

Czy ty człowieku rozumiesz słowo pisane/czytane? Sprawiasz wrażenia idioty, który nie wiedz±c co napisać wypisuje jakie¶ bezmy¶lne komementarze. Nie masz nic do powiedzenia - przejdĽ się na spacer, dotleń się.

BBR

Data: 2011-12-16 12:39:35
Autor: White Power
Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu> napisał(a):
> [...]

Czy ty człowieku rozumiesz słowo pisane/czytane? Sprawiasz wrażenia idioty, który nie wiedz±c co napisać wypisuje jakie¶ bezmy¶lne komementarze. Nie masz nic do powiedzenia - przejdĽ się na spacer, dotleń się.

W kraju ¶lepców maj± gest: jednooki królem jest!

Data: 2011-12-16 15:11:56
Autor: stevep
Dnia 16-12-2011 o 13:29:44 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

¶wiata i zapraszaj± na spotkania z intelektualistami (np. prof.  Magdalen±
¦rod±).

Buehehehe. To gdzie ci intelektualisci ?

R.

To może np Fatyga?

--
stevep

Nazistowsko-ONRowskiej hydrze odrasta łeb