Naznaczony (delikatne spojlery)

Data: 2009-09-18 12:56:44
Autor: Onna
Naznaczony (delikatne spojlery)

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8ujt8$ji8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[ciach]
Ogólnie serial oceniam na plus. Miło zobaczyć taką polską produkcję -
wyjątek w potopie telenowel i marnych kryminałów. :) Przecież czegoś na
miarę LOST abo BSG w naszym kraju nie ma co oczekiwać.

IMO jedynymi serialami jakie teraz pamiętam które wyłamywały się w moim odczuciu z kanonu telenoweli była Ekipa Hollandowej i Pitbull bodajże Vegi.
A teraz sobie przypominam że było tego trochę, pamiętacie Przeprowadzki? oglądałam z zapartym tchem. Bożą podszewkę obejrzałam na powtórkach.
i Zaginiona mi się średnio podobała ale nie dlatego że źle zagrana czy coś tylko wkurzali mnie ci zabiegani rodzice którzy przez cały film zrzucali z siebie winę, ale produkcja i wszystko było ok :)
Natomiast we wszystkie Polsatowo TVNowe hity patrzę z dużym dystansem, szkoda mi czasu i pieniędzy na to żeby pójść na kolejną zajebistą polską komedię. Owszem Lejdis mi się podobały, ale to samo 5 razy w innym wydaniu? Nie bardzo.
Zauważyłam że kino polskie na dużym ekranie to w 95% 2 bieguny skrajności albo historyczno podręcznikowo wojenne koniecznie Oskarowe produkcje (Katyń Quo Vadis Ogniem i Mieczem itp) albo total lajt właśnie Lejdis cotam jeszcze było coś było z Różcżką z 3 inne tytuły. Nic pośrodku. Dziwne,nie?
Jedyny wyjątek zrobię dla Machulskiego jeszze nie byłam na jego filmie ale się wybiorę.

Onna

Naznaczony (delikatne spojlery)