Nazwa czegoś w zawieszeniu

Data: 2011-01-25 23:57:04
Autor: Michał
Nazwa czegoś w zawieszeniu
Witam,

Już 33kkm :) i safrane kryzysowe "za5" jeszcze jeździ ! HURAaa :)

Ok, popsuło (pogięło) się zawieszenie i mam do wymiany, tylko nie pamiętam nazwy:

-Końcówki drążków kierowniczych (to znam)
-Drążek kierow* (nie wiem jak się odmienia, ale to też znam)
i teraz popsuło się "coś końcówki stabilizatora" i "stabilizator czegoś" pogięty (czy lewy i prawy to to samo?).

Jak nie wymienię to mi się koło podobno urwie, a z 5kkm chce jeszcze
zrobić (bo taki kaprys mam skoro jeździ ok :) ), jakie to są nazwy ?

Pozdrawiam!

Data: 2011-01-26 01:22:09
Autor: marek
Nazwa czegoś w zawieszeniu
Jak nie wymienię to mi się koło podobno urwie, a z 5kkm chce jeszcze
zrobić (bo taki kaprys mam skoro jeździ ok :) ), jakie to są nazwy ?

nic nie wymieniaj, bedzie ciekawiej na pms.

Data: 2011-01-26 20:47:19
Autor: Michał
Nazwa czegoś w zawieszeniu
> Jak nie wymienię to mi się koło podobno urwie, a z 5kkm chce jeszcze
> zrobić (bo taki kaprys mam skoro jeździ ok :) ), jakie to są nazwy ?

nic nie wymieniaj, bedzie ciekawiej na pms.

nie no..., Jak to się nazywa bo jutro chce wiedzieć z czym iść ?
żeby tylko zdążyli w lika h zrobić bo w pon zamiast 15km mam 1.2kkm.

pozdrawiam.

Data: 2011-01-26 22:46:22
Autor: Jarek
Nazwa czegoś w zawieszeniu
W dniu 26.01.2011 21:47,  Michał pisze:
Jak nie wymienię to mi się koło podobno urwie, a z 5kkm chce jeszcze
zrobić (bo taki kaprys mam skoro jeździ ok :) ), jakie to są nazwy ?

Jak są luzy w kierownicy: końcówki kierownicze, drążki kierownicze
Jak się całkiem rozlecą to samochód pojedzie w inną stroną niż wskazuje
kierownica. Sprawa poważna.

Jak stuka przy bujaniu samochodu na boki: łączniki stabilizatora.
Generalnie poprawiają komfort jazdy - samochód mniej się buja na boki.
Ich zużycie nie jest katastrofalnie niebezpieczne.

Stabilizator - nie widziałem jeszcze zepsutego. Chyba że po wypadku.
"gumy" stabilizatora - tanie, ale nie warto wymieniać jak masz zamiar
sprzedać sam za 5kkm.

Sworznie - mocują koło do wahacza - jak grozi odpadnięcie, to to trzeba
wymienić w pierwszej kolejności.

J.

Data: 2011-01-27 00:33:53
Autor: Michał
Nazwa czegoś w zawieszeniu
[...]

Ooo, to jest to :)

generalnie przy dużych prędkościach czuć że auto raz jedzie
bardziej w lewo raz bardziej w prawo w zależności jak się bujnie.
nie są to duże różnice ale odczuwalne.

z 4 mieś temu ze złą prędkością wjechałem na złą (za wysoką) rzecz
a teraz poprawiłem na lodzie.

Sworznie - mocują koło do wahacza - jak grozi odpadnięcie, to to trzeba
wymienić w pierwszej kolejności.

to raczej nie, jak by się miało coś złamać to cały wahacz
i to na miejscu podobno pękają (aluminium ?).

stukać to mi stukają łożyska amortyzatorów z przodu (chyba :) ),
tył jeszcze cały :)

pozdrawiam.

--

Nazwa czegoś w zawieszeniu