Nazwa firmy a nazwa skrócona - problem

Data: 2009-12-14 04:26:23
Autor: Paweł mailbox
Nazwa firmy a nazwa skrócona - problem
Witam,
Mam pytanie odnośnie nazwy firmy a mianowicie o to czy zakładając
firmę o pełnej nazwie jaką jest Sklep Internetowy "OPEN BOOK" JAN
KOWALSKI możemy użyć nazwy skróconej w postaci "OBOOK" JAN KOWALSKI ?
lub  "O.BOOK" JAN KOWALSKI ?
Która była by poprawna przy wykorzystaniu jej w formulażu do US i
oznaczenia w ZUS. ?
Oczywiście wiem że naturalnym skrótem było by "OPEN BOOK" JAN
KOWALSKI  ale mam nazwe fimy która składa się z 2 wyrazów i 1 jest
dość długi więc mam pytanie czy mogę ją skrócić ?

Dziękuje za odpowiedzi.

Data: 2009-12-14 21:13:50
Autor: Tom
[...]

urzedowo skladasz open book jan kowalski
a handlowo mozesz sobie wypisywac co chcesz
byleby nadawca na fakturze byl open book jan kowalski

Nazwa firmy a nazwa skrócona - problem