Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje

Data: 2012-03-17 22:17:31
Autor: Esperanza
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
Wypełniam pismo z pracy odnośnie przelewania wynagrodzenia na mój rachunek bankowy. W jednej z rubryk jest informacja, aby podać nazwę i adres banku. I tutaj napotkałam problem, gdyż nie mogę znaleźć rzetelnej informacji na ten temat a jeśli znajdę to są sprzeczne nawet z adresem podanym na mojej umowie sprzed 6. lat. Może ktoś podać mi aktualne te dane? Tak w ogóle czy jest konieczne podawanie adresu banku. Bez tego wypłata nie dojdzie? Będę wdzięczna za pomocną dłoń.

--
Esperanza

Data: 2012-03-17 22:09:41
Autor: Konfabulator
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
Esperanza <brak@brak.brak> napisa(a):
[...]

Rzetelna informacja znajduje si w lewym dolnym rogu kadej podstrony mBanku.
Informuje ona, e mBank nie jest bankiem. Bankiem jest BRE Bank S.A.

Jeli pytaj Ci o nazw i adres banku, to naley poda:

BRE Bank S.A.
Oddzia Bankowoci Detalicznej - mBank
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa

Data: 2012-03-17 22:39:56
Autor: Olgierd
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
On Sat, 17 Mar 2012 22:09:41 +0000, Konfabulator wrote:

Informuje ona, że mBank nie jest bankiem.

To dość ryzykowne stwierdzenie ;-) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org <<

Data: 2012-03-18 11:16:13
Autor: brum
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
Informuje ona, e mBank nie jest bankiem.
To do ryzykowne stwierdzenie ;-)

raczej prawdziwe
mbank to marka, bre to bank

Data: 2012-03-19 08:46:49
Autor: Olgierd
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
On Sun, 18 Mar 2012 11:16:13 +0100, brum wrote:

raczej prawdziwe
mbank to marka, bre to bank

Dywagować można długo: czy "Clio" to samochód, czy dopiero "Renault". Więc jeśli "Clio" to samochód, to "mBank" to bank. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-19 13:49:11
Autor: Konfabulator
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisa(a):
> raczej prawdziwe
> mbank to marka, bre to bank

Dywagować można długo: czy "Clio" to samochód, czy dopiero "Renault". Więc jeśli "Clio" to samochód, to "mBank" to bank.

To nie jest dobry przykad. A do tego rozmawiamy o wypenianiu dokumentw,
czyli o stanie prawnym, a nie tym co si utaro w spoeczestwie.

Jadasz zupki Winiary? Ot taka firma nie istnieje. Podmiotem, ktry produkuje
te zupki jest Nestle.

A jeli ju odwoujemy si do samochodw to wemy Opla. Opel te nie istnieje,
jest wasnoci koncernu GM. I jeli mwimy potocznie, to mwisz, kupiem
Opla, ale jak wemiesz do rki faktur to kupie co o nazwie Opel od General
Motors Company Polska.

I tak jest z mBankiem. W rozumieniu potocznym jest to bank. W sensie prawnym
to oddzia banku BRE Bank S.A. mBank, jako taki, nie istnieje w sensie
prawnym, jako osobny bank.

Data: 2012-03-19 14:50:36
Autor: Olgierd
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
On Mon, 19 Mar 2012 13:49:11 +0000, Konfabulator wrote:

A jeśli już odwołujemy się do samochodów to weźmy Opla. Opel też nie
istnieje,

Nieprawda. Producentem tych aut jest spółka Adam Opel AG z siedzibą Rüsselsheim am Main...

jest własnością koncernu GM.

.... której akcjonariuszem jest GM.

I jeśli mówimy potocznie, to
mówisz, kupiłem Opla, ale jak weźmiesz do ręki fakturę to kupiłeś coś o
nazwie Opel od General Motors Company Polska.

Kupić możesz nawet w salonie, który prowadzi Jan Kowalski PPHU Janex-
Kowalex ;-)
I tak jest z mBankiem. W rozumieniu potocznym jest to bank. W sensie
prawnym to oddział banku BRE Bank S.A. mBank, jako taki, nie istnieje w
sensie prawnym, jako osobny bank.

Podmiotowości prawnej mu brak, podobnie jak oddziałowi przedsiębiorcy zagranicznemu -- ale czy przez to nie był bankiem, przed niedawnym przekształceniem, jakże popularny "Polbank"?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-19 19:20:56
Autor: Konfabulator
[...]

Nie by, o czym informowa na swojej stronie. By oddziaem zagranicznego
banku, posiadajcego odpowiedni licencj bankow w kraju macierzystym,
zgodnie z zapisami Prawa Bankowego.

Data: 2012-03-20 08:06:13
Autor: Olgierd
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
On Mon, 19 Mar 2012 19:20:56 +0000, Konfabulator wrote:

Nie był, o czym informował na swojej stronie. Był oddziałem
zagranicznego banku, posiadającego odpowiednią licencję bankową w kraju
macierzystym, zgodnie z zapisami Prawa Bankowego.

Czyli był bankiem. Podobnie jak samochód przywieziony ze słowackiej fabryki nadal jest samochodem ;-) EOT

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-20 19:06:22
Autor: Konfabulator
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisa(a):
Czyli był bankiem. Podobnie jak samochód przywieziony ze słowackiej fabryki nadal jest samochodem ;-)

Nie by bankiem, by oddziaem banku posiadajcego zagraniczn licencj. Dla
prawa polskiego nie by to bank. Jeli przywieziesz samochd ze Sowacji to
jest to samochd, bo ma certyfikat CE oraz homologacj EU. Jak przywieziesz
samochd z Chin to on nie ma nic i w myl przepisw nie jest samochodem i nie
wolno si nim porusza po drodze.

Tylko co to ma wsplnego z mBankiem, ktry jak nie by, tak nadal bankiem, nie
jest?!

Data: 2012-03-20 14:44:40
Autor: xbartx
Dnia Mon, 19 Mar 2012 19:20:56 +0000, Konfabulator napisał(a):

Nie był, o czym informował na swojej stronie. Był oddziałem
zagranicznego banku, posiadającego odpowiednią licencję bankową w kraju
macierzystym, zgodnie z zapisami Prawa Bankowego.

Dziwne to Twoje tłumaczenie "Był oddziałem zagranicznego banku" czyli czym był? Poza tym mBank oferuje produkty, które jakby nie patrzeć oferować mogą tylko banki, więc tak po prostu - musi być bankiem.

--
xbartx

Data: 2012-03-20 19:03:56
Autor: Konfabulator
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
xbartx <bart@hashzero.net> napisa(a):
Dziwne to Twoje tłumaczenie "Był oddziałem zagranicznego banku" czyli czym był? Poza tym mBank oferuje produkty, które jakby nie patrzeć oferować mogą tylko banki, więc tak po prostu - musi być bankiem.

mBank niczego nie oferuje, bo nie jest bankiem. Wszystkie produkty oferuje BRE
Bank S.A. Wszystkie umowy podpisujesz z BRE Bankiem. Spjrz na dowoln umow
lub regulamin "mBanku".

Data: 2012-03-22 08:53:06
Autor: Olgierd
On Tue, 20 Mar 2012 19:03:56 +0000, Konfabulator wrote:

mBank niczego nie oferuje, bo nie jest bankiem. Wszystkie produkty
oferuje BRE Bank S.A. Wszystkie umowy podpisujesz z BRE Bankiem.

Czyli mBank, już przez to, że jest wydziałem czy jakimś innym elementem BRE -- bankiem nie jest? ;-) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-22 09:56:18
Autor: Kamil Joca
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> writes:

On Tue, 20 Mar 2012 19:03:56 +0000, Konfabulator wrote:

mBank niczego nie oferuje, bo nie jest bankiem. Wszystkie produkty
oferuje BRE Bank S.A. Wszystkie umowy podpisujesz z BRE Bankiem.

Czyli mBank, ju przez to, e jest wydziaem czy jakim innym elementem BRE -- bankiem nie jest? ;-)

Ekhem. Mam depozyty w mBanku i Multibanku. Do jakiej wysokoci mam gwarancje BFG?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu

Data: 2012-03-22 09:09:28
Autor: Konfabulator
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Joca) napisa(a):
> [...]

> Czyli mBank, ju przez to, e jest wydziaem czy jakim innym elementem > BRE -- bankiem nie jest? ;-) Ekhem. Mam depozyty w mBanku i Multibanku. Do jakiej wysokoci mam gwarancje BFG?

Albo od innej strony. Prosz wskaza na tej licie bankw posiadajcych licencj mBank i MultiBank:

http://bfg.pl/banki-objete-gwarancjami

Data: 2012-03-22 10:38:41
Autor: Olgierd
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
On Thu, 22 Mar 2012 09:09:28 +0000,  Konfabulator wrote:

Albo od innej strony. Proszę wskazać na tej liście banków posiadających
licencję mBank i MultiBank:

Jest w tym samym miejscu, gdzie "Noble Bank".

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-22 11:48:13
Autor: Konfabulator
> [...]

> licencję mBank i MultiBank:

Jest w tym samym miejscu, gdzie "Noble Bank".

Noble te stao si oddziaem Banku, Getin Noble Banku.

Ciko powiedzie, po co kopiesz si z koniem i faktami.

Moesz sobie nazywa Bankiem co tylko chcesz: kubek, kibel, telewizor, mBank,
mietan itd.

Natomiast w sensie prawnym adna z tych rzeczy Bankiem nie jest. I wpisanie w
dokumencie zarwno: mBank, MultiBank, Noble Bank, jak i np. Neobank, jest
bzdur i dokument ten jest pozbawiony mocy prawnej, bo zawiera bzdury.

Data: 2012-03-22 12:45:16
Autor: Olgierd
On Thu, 22 Mar 2012 11:48:13 +0000, Konfabulator wrote:

Jest w tym samym miejscu, gdzie "Noble Bank".

Noble też stało się oddziałem Banku, Getin Noble Banku.

Podobnie jak Wydział Bankowości Elektronicznej BRE Bank i Oddział Bankowości Detalicznej BRE Bank.

Ciężko powiedzieć, po co kopiesz się z koniem i faktami.

Nie, próbuję z Tobą dyskutować. Idzie mi słabo?

Możesz sobie nazywać Bankiem co tylko chcesz: kubek, kibel, telewizor,
mBank, śmietanę itd.

Będę bankiem nazywał bank. Spośród rzeczowników wskazanych powyżej pasuje tylko jedno słowo.

Natomiast w sensie prawnym żadna z tych rzeczy Bankiem nie jest.

Mnie na studiach uczyli inaczej.

wpisanie w dokumencie zarówno: mBank, MultiBank, Noble Bank, jak i np.
Neobank, jest bzdurą i dokument ten jest pozbawiony mocy prawnej, bo
zawiera bzdury.

Mam właśnie przed nosem (niepodpisaną jeszcze) umowę, gdzie jest napisanie i "mBank", i "MultiBank" jako właśnie odpowiednio "wydział" i "oddział". Sugerujesz, że powinienem wywalić to do kosza?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-22 12:57:37
Autor: Konfabulator
> [...]

Podobnie jak Wydział Bankowości Elektronicznej BRE Bank i Oddział Bankowości Detalicznej BRE Bank.

W sumie to nie podobnie, ale to jakby ju schodzimy na temat prawa
gospodarczego, wic ntg.

> Ciężko powiedzieć, po co kopiesz się z koniem i faktami.
Nie, próbuję z Tobą dyskutować. Idzie mi słabo?

Nie mnie ocenia, na pewno nie wmwisz mi, e bank to to samo co instytucja
Prawa Bankowego - Bank :)

> Natomiast w sensie prawnym żadna z tych rzeczy Bankiem nie jest. Mnie na studiach uczyli inaczej.

No to sprbuj pozwa do sdu mBank. Tak napisz, e pozywasz mBank, al.
Pisudskiego iletam w odzi. Byli tacy co ju prbowali. Dopiero sd im
tumaczy, e nie istnieje taka spka prawa handlowego, ale to znowu ntg.

Mam właśnie przed nosem (niepodpisaną jeszcze) umowę, gdzie jest napisanie i "mBank", i "MultiBank" jako właśnie odpowiednio "wydział" i "oddział". Sugerujesz, że powinienem wywalić to do kosza?

Nie, bo zmienie nagle temat. mBank jest wydziaem BRE Banku S.A. Ale nie
jest bankiem, a o tym rozmawialimy do tej pory.

Data: 2012-03-22 15:14:00
Autor: Olgierd
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
On Thu, 22 Mar 2012 12:57:37 +0000, Konfabulator wrote:

Nie, bo zmieniłeś nagle temat. mBank jest wydziałem BRE Banku S.A. Ale
nie jest bankiem, a o tym rozmawialiśmy do tej pory.

"m" jest wydziałem, "M" jest oddziałem, oba są bankami chociaż brak im osobowości prawnej i brak im zdolności prawnej.

Niepotrzebnie się skupiasz na podmiotowości prawnej w rozważaniach nad tym co jest bankiem, a co nie jest. Bankiem jest wszystko, co prowadzi działalność bankową; o tym, a także o oddziałach banków zagranicznych w Polsce, o oddziałach banków polskich za granicą mówi prawo bankowe :) --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-03-18 08:20:45
Autor: Esperanza
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
BRE Bank S.A.
Oddzia Bankowoci Detalicznej - mBank
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa

Oglnie to jaki bajzel panuje. Dzwoniem na mLini to podano mi:
mBank, Bankowo Detaliczna BRE Banku SA
Al. Pisudskiego 3
90-368 d

Na mCzat uzyskaem:
BRE Bank SA Wydzia Bankowoci Elektronicznej
ul.Mickiewicza 10, 90-959 d

Sama ju nie wiem ale chyba najbezpieczniej bdzie jak wpisz tylko nazw banku: BRE Bank SA Wydzia Bankowoci Elektronicznej mBank. Mam tylko nadziej e wypata dojdzie :/

Data: 2012-03-18 08:53:07
Autor: Olgierd
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
On Sun, 18 Mar 2012 08:20:45 +0100, Esperanza wrote:

Bankowość Detaliczna BRE Banku

Właściwie to jest to nazwa MultiBanku.

BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej

Zaś to jest nazwa mBanku. Chociaż widzę, że BRE zaczyna obie jednostki nazywać "detalem": http://www.brebank.pl/Kontakt/mBank_i_MultiBank

Pełna lista oddziałów BRE Bank SA (wg Krajowego Rejestru Sądowego) wygląda tak:

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY BYDGOSZCZ
Ul. GRODZKA 17-21, 85-109 BYDGOSZCZ
POLSKA-KUJAWSKO-POMORSKIE-Bydgoszcz-Bydgoszcz

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY GDAŃSK
Ul. WAŁY JAGIELLOŃSKIE 8, 80-900 GDAŃSK
POLSKA-POMORSKIE-Gdańsk-Gdańsk

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY KATOWICE
Ul. POWSTAŃCÓW 43, 40-024 KATOWICE
POLSKA-ŚLĄSKIE-Katowice-Katowice

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY KRAKÓW
Ul. AUGUSTIAŃSKA 15, 31-064 KRAKÓW
POLSKA-MAŁOPOLSKIE-Kraków-Kraków

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY LUBLIN
Ul. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 6, 20-954 LUBLIN
POLSKA-LUBELSKIE-Lublin-Lublin

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY SZCZECIN
Ul. PL. ŻOŁNIERZA POLSKIEGO 1 B, 70-551 SZCZECIN
POLSKA-ZACHODNIOPOMORSKIE-Szczecin-Szczecin

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
Ul. KRÓLEWSKA 14, 00-950 WARSZAWA
POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY BIELSKO BIAŁA
Ul. PLAC WOLNOŚCI 7, 43-304 BIELSKO-BIAŁA
POLSKA-ŚLĄSKIE-Bielsko-Biała-Bielsko-Biała

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY GDYNIA
Ul. ZYGMUNTOWSKA 4, 81-371 GDYNIA
POLSKA-POMORSKIE-Gdynia-Gdynia

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY GORZÓW WIELKOPOLSKI
Ul. JAGIELLOŃCZYKA 4, 66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI
POLSKA-LUBUSKIE-Gorzów Wielkopolski-Gorzów Wielkopolski

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY RYBNIK
Ul. RUDZKA 3, 44-200 RYBNIK
POLSKA-ŚLĄSKIE-Rybnik-Rybnik

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY RZESZÓW
Ul. SOKOŁA 6, 35-010 RZESZÓW
POLSKA-PODKARPACKIE-Rzeszów-Rzeszów

BRE BANK SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ KORPORACYJNY KIELCE
Ul. SIENKIEWICZA 2, 25-354 KIELCE
POLSKA-ŚWIĘTOKRZYSKIE-Kielce-Kielce

BRE BANK S.A. II ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
Ul. MARYNARSKA 19A, 02-674 WARSZAWA
POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY OLSZTYN
Ul. PIŁSUDSKIEGO 44A, 10-450 OLSZTYN
POLSKA-WARMIŃSKO-MAZURSKIE-Olsztyn-Olsztyn

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY ŁÓDŹ
Ul. PLAC WOLNOŚCI 3, 91-415 ŁÓDŹ
POLSKA-ŁÓDZKIE-Łódź-Łódź

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY WROCŁAW
Ul. STRZEGOMSKA 2-4, 53-611 WROCŁAW
POLSKA-DOLNOŚLĄSKIE-Wrocław-Wrocław

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY POZNAŃ
Ul. POŁWIEJSKA 42, 61-888 POZNAŃ
POLSKA-WIELKOPOLSKIE-Poznań-Poznań

BRE BANK SA III ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
Ul. OSTROBRAMSKA 95, 04-118 WARSZAWA
POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY OPOLE
Ul. KSIĄŻĄT OPOLSKICH 29, 45-005 OPOLE
POLSKA-OPOLSKIE-Opole-Opole

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ BANKOWOŚCI DETALICZNEJ
Ul. AL.PIŁSUDSKIEGO 3, 90-368 ŁÓDŹ
POLSKA-ŁÓDZKIE-Łódź-Łódź

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY ZIELONA GÓRA
Ul. PL. MATEJKI 19, 65-056 ZIELONA GÓRA
POLSKA-LUBUSKIE-Zielona Góra-Zielona Góra (miasto)

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY CZĘSTOCHOWA
Ul. JASNOGÓRSKA 79, 42-217 CZĘSTOCHOWA
POLSKA-ŚLĄSKIE-Częstochowa-Częstochowa

BRE BANK SA ODDZIAŁ W REPUBLICE CZESKIEJ
Ul. KAROLINSKA 654/2, 00-000 PRAGA
CZECHY-Praga

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY KALISZ
Ul. FRYDERYKA CHOPINA 26/28, 62-800 KALISZ
POLSKA-WIELKOPOLSKIE-Kalisz-Kalisz

BRE BANK S.A. ODDZIAŁ KORPORACYJNY BIAŁYSTOK
Ul. ŚWIĘTOJAŃSKA 15, 15-277 BIAŁYSTOK
POLSKA-PODLASKIE-Białystok-Białystok

BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY NOWY SĄCZ
Ul. PRAŻMOWSKIEGO 11, 33-300 NOWY SĄCZ
POLSKA-MAŁOPOLSKIE-Nowy Sącz-Nowy Sącz

BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY TORUŃ
Ul. BYDGOSKA 1, 87-100 TORUŃ
POLSKA-KUJAWSKO-POMORSKIE-Toruń-Toruń

BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY WAŁBRZYCH
Ul. SIENKIEWICZA 2, 58-300 WAŁBRZYCH
POLSKA-DOLNOŚLĄSKIE-Wałbrzyski-Wałbrzych - miasto

BRE BANK SA ODDZIAŁ W REPUBLICE SŁOWACKIEJ
Ul. EINSTEINOVA 24, 851-01 BRATYSŁAWA
SŁOWACJA-Bratysława

BRE BANK SA ODDZIAŁ KORPORACYJNY KOSZALIN
Ul. OKRZEI 3, 75-203 KOSZALIN
POLSKA-ZACHODNIOPOMORSKIE-Koszalin-Koszalin

BRE BANK S.A. IV ODDZIAŁ KORPORACYJNY WARSZAWA
Ul. ALEJE JEROZOLIMSKIE 174, 02-486 WARSZAWA
POLSKA-MAZOWIECKIE-Warszawa-Warszawa

więc wychodzi na to, że tego Mickiewicza na liście brak (także historycznie).

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org <<

Data: 2012-03-17 22:27:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje

"Esperanza" 4f64ff6b$0$26689$65785112@news.neostrada.pl

Wypeniam pismo z pracy odnonie przelewania wynagrodzenia na mj rachunek bankowy. W jednej z rubryk jest informacja, aby poda nazw i adres banku. I tutaj napotkaam problem, gdy nie mog znale rzetelnej informacji na ten temat a jeli znajd to s sprzeczne nawet z adresem podanym na mojej umowie sprzed 6. lat. Moe kto poda mi aktualne te dane? Tak w ogle czy jest konieczne podawanie adresu banku. Bez tego wypata nie dojdzie? Bd wdziczna za pomocn do.

IMO wany jest tylko numer konta. MultiBank i mBank s czciami BRE.

Data: 2012-03-18 07:38:14
Autor:
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/
Napisz do nas i adres w odzi
W czym wic jest problem?

Data: 2012-03-18 21:55:28
Autor: PiotRek
Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje
Uytkownik <aneczka.jedna.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jk43d6$ho0$1inews.gazeta.pl...
http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/
Napisz do nas i adres w odzi
W czym wic jest problem?

Adres to nie to samo co adres korespondencyjny.

Piotr

Data: 2012-03-19 08:32:04
Autor: xbartx
Dnia Sat, 17 Mar 2012 22:17:31 +0100, Esperanza napisał(a):

[...]

Nie musisz aż tak głęboko wnikać. Podaj w pracy tak:

mBank [nr konta]
i na pewno dojdzie

--
xbartx

Nazwa i adres mbanku - sprzeczne informacje