Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.

Data: 2011-09-08 12:29:41
Autor: Konrad
Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.

Użytkownik "Jan Bartnik" <bartnikj@gmail.com> napisał w wiadomości news:36431cf3-67f9-4cda-998f-0ffa1f1572ceglegroupsg2000goo.googlegroups.com...
Witam.

UPC proponuje usługę Fiber Power X, gdzie X jest z zakresu 5 - 150. Po zamontowaniu całego szpeju... okazuje się, że tam żadnego światłowodu nie ma. Czy nie jest to naruszenie przepisów? Nazwa >produktu wprowadza klienta w błąd.

Ja też kiedyś kupiłem paczkę "Krówek" a tam zamiast takich małych zwierzątek cukierki były :-)

Kon

Data: 2011-09-10 08:21:48
Autor: user
W dniu 2011-09-08 12:29, Konrad pisze:

[...]

To wyobraź sobie co musiałoby się kryć w opakowaniu z produktem o nazwie "Tatar". Przerażające.

Data: 2011-09-11 19:30:33
Autor: venioo
W dniu 2011-09-10 08:21, user@domain.invalid pisze:
[...]

To wyobraz sobie jeszcze, ze ten tatar byl z jajkiem! ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-12 13:22:37
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11.09.2011 19:30, venioo wrote:
[...]

Jednym?!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-09-12 13:29:31
Autor: Maruda
W dniu 2011-09-12 13:22, Tomasz Chmielewski pisze:

To wyobraź sobie co musiałoby się kryć w opakowaniu z produktem o nazwie
"Tatar". Przerażające.

To wyobraz sobie jeszcze, ze ten tatar byl z jajkiem! ;)

Jednym?!

Kiedyś to się w knajpach nazywało "ułomny Azjata".
:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-09-12 10:02:37
Autor: Jacek Swierczek
Użytkownik "Konrad" <kon1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j4a5h6$qgf$1mx1.internetia.pl...
Ja też kiedyś kupiłem paczkę "Krówek" a tam zamiast takich małych zwierzątek cukierki były :-)
To jeszcze nic, wybraź sobie, że ktoś nazwał planety jakoś dziwnie, jadna jak batonik a druga jak sklep z AGD.

J.

Data: 2011-09-12 15:27:13
Autor: venioo
W dniu 2011-09-12 12:26, Andrzej Lawa pisze:
To jeszcze nic, wybraź sobie, że ktoś nazwał planety jakoś dziwnie,
jadna jak batonik a druga jak sklep z AGD.

Euro? ;->

No co Ty! MediaMarkt!!!

--
venioo