Nazwiska na koszulkach

Data: 2010-03-03 20:56:21
Autor: Meehoo
Nazwiska na koszulkach
Tak sobie oglądam kolejny mecz reprezentacji i kolejny raz zadaję sobie pytanie, dlaczego reprezentacje krajów przeciwnych praktycznie zawsze mają nazwiska na koszulkach a nasza reprezentacja nie? Czy polska drużyna narodowa nie może mieć "porządnych" koszulek z nazwiskami w czasie oficjalnych meczów? Oczywiście pomijam kolorki...

O co w tym chodzi? Źle skonstruowana umowa ze sponsorem technicznym? zaniedbania w pzpn? Jak myślicie?

Meehoo

Data: 2010-03-03 21:23:12
Autor: Fidelio
Nazwiska na koszulkach
I te kolory... out of blue ;-)

Data: 2010-03-03 21:27:56
Autor: yamma
Nazwiska na koszulkach
Meehoo wrote:
Tak sobie oglÄ…dam kolejny mecz reprezentacji i kolejny raz zadajÄ™
sobie pytanie, dlaczego reprezentacje krajĂłw przeciwnych praktycznie
zawsze majÄ… nazwiska na koszulkach a nasza reprezentacja nie? Czy
polska drużyna narodowa nie może mieć "porządnych" koszulek z
nazwiskami w czasie oficjalnych meczów? Oczywiście pomijam kolorki...

O co w tym chodzi? Ĺąle skonstruowana umowa ze sponsorem technicznym?
zaniedbania w pzpn? Jak myślicie?

Przyjrzyj się inteligencji wyzierającej z twarzy Laty, Kręciny czy Bugdoła i pozbądź się wszelkich wątpliwości. :-)
Mnie te wszystkie wpadki już dawno przestały dziwić. Jedyny sposób na nich, to włamać się na ich stronę i umieścić jakiś obraźliwy rysunek Mahometa. Wtedy jest szansa, że polską piłkę uzdrowią za nas islamscy terroryści. :-)
yamma

Data: 2010-03-04 00:06:04
Autor: Meehoo
Nazwiska na koszulkach
yamma pisze:

Przyjrzyj si� inteligencji wyzieraj�cej z twarzy Laty, Kr�ciny czy Bugdo�a i pozb�dź si� wszelkich w�tpliwo�ci. :-)

W sumie masz racjÄ™... oni zapewne tego nawet nie zauwaĹĽajÄ…...

Pzdr

--
Meehoo

Data: 2010-03-03 21:28:16
Autor: CGC
Nazwiska na koszulkach
Dnia Wed, 03 Mar 2010 20:56:21 +0100, Meehoo napisał(a):

O co w tym chodzi? ¬le skonstruowana umowa ze sponsorem technicznym? zaniedbania w pzpn? Jak my¶licie?

Wiesz... Tam jest 7 zmian. Może w ramach oszczędno¶ci schodz±cy zawodnik
pryska swoj± koszulkę dezodorantem nike i daje zmiennikowi. ;-)

--
CGC

Data: 2010-03-03 21:38:26
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Nazwiska na koszulkach
Pewna osoba, czyli CGC,
o¶wiadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

;-)

Nike? Brutalem...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-03-03 21:57:31
Autor: Aman
Nazwiska na koszulkach

O co w tym chodzi? Ĺąle skonstruowana umowa ze sponsorem technicznym?
zaniedbania w pzpn? Jak myślicie?

Mysle ze o to , ze nasz sponsor ma Nas w dupie. Oto kolejny dowod http://www.nike.com/nikeos/p/nikefootball/pl_PL/commerce/clothing?ll=en_GB&ct=PL&pid=292222&cid=102602&pgid=&p=PDP i popatrzcie co na plecach oficjalnego dresu Polskiej reprezentacji. i jeszcze mam to kupic za 80 euro... jasne :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-03-04 00:04:43
Autor: Meehoo
Nazwiska na koszulkach
Aman pisze:

O co w tym chodzi? Ĺšle skonstruowana umowa ze sponsorem technicznym?
zaniedbania w pzpn? Jak my�licie?

Mysle ze o to , ze nasz sponsor ma Nas w dupie.

Ale to nie tylko za tego sponsora tak jest... wcześniej, nawet w meczach eliminacyjnych w Pumach graliśmy bez napisów, a większość naszych przeciwników miała śliczne napisy na tę okazję...

[...]

A gdzie tam plecy widać? :-)

Meehoo

Data: 2010-03-04 00:10:56
Autor: Aman
Nazwiska na koszulkach

A gdzie tam plecy widać? :-)

o widać Nike po 2 dniach sie zorientowal. na czerwonej bluzie z orzełkiem z tyłu był cudowny napis NEDERLAND(pisownia org)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-03-04 00:15:33
Autor: Aman
Nazwiska na koszulkach

o widać Nike po 2 dniach sie zorientowal. na czerwonej bluzie z orzełkiem z tyłu był cudowny napis NEDERLAND(pisownia org)

screen http://img704.imageshack.us/i/1267581389screenshot263.jpg/

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-03-04 11:19:39
Autor: WOJSAL
Nazwiska na koszulkach

Użytkownik Meehoo napisał:
mają nazwiska na koszulkach a nasza reprezentacja nie? Czy polska drużyna narodowa nie może mieć "porządnych" koszulek z nazwiskami w czasie oficjalnych meczów? Oczywiście pomijam kolorki...

To proste - Polska reprezentacja nie moze miec koszulek
z nazwiskami, bo nasi kopacze nie maja nazwisk.
;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-03-04 12:01:15
Autor: topek
Nazwiska na koszulkach
Meehoo <michu164_BEZTEGO@BEZTEGOgazeta.pl> napisał(a):
Tak sobie oglÄ&#65533;dam kolejny mecz reprezentacji i kolejny raz zadajÄ&#65533; sobie
CUT
zaniedbania w pzpn? Jak myĹ&#65533;licie?

To jaka zenada z tymi koszulkami.
Po pierwsze te nike sa brzydkie (wiem, ze to rzecz gustu). Puma z Husaria (mam
taka :) jest super
Po drugie co to za zenujace tlumaczenia z odwroconymi kolorami i
granatowym/obsydianowym kolorem.
Beknac powinien kretyn z PZPNu ktory to klepnal.

Po trzecie brak nazwisk to wisienka na torcie w temacie tej trykotowej
beznadzieji :-/

Dlaczego nie moze byc normalnie?

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2010-03-04 13:02:08
Autor: tomus_king
Nazwiska na koszulkach
[...]

A może kto¶ doszedł do wniosku że te dotychczasowe barwy kojarz± się z porażkami i rozczarowaniami. Kibice widz±c zawodników w biało-czerwonych koszulkach wiedzieli że czeka ich 90 minut chaosu męki na stadonie czy przed TV. A inne koszulki pozwol± odci±ć się od ostatnich chudych latach. Je¶li to było celem, to udało się. I wynik i sama gra mimo takiej murawy były jak najbardziej pozytywne.

A tak już bardziej serio to lepiej mówić o samym meczu a nie koszulkach bo przecież wygrali¶my, jak na 59 drużynę w rankingu było to przekonuj±ce zwycięstwo. Nie grali¶my optymalnym składem ale obie bramki + kilka akcji było naprawdę przemy¶lane i nieprzypadkowe. Nie brakowało zaangażowania, Smuda powoli zaszczepia im swoj± filozofię. On sam tez jakby żywiej reagował na wydarzenia przy linii, jak za najlepszych czasów. Byli¶my w czarnej dupie, teraz przynajmniej widać ¶wiatełko w tunelu. A do Euro jeszcze 2 lata.

Data: 2010-03-04 14:16:01
Autor: Cavallino
Nazwiska na koszulkach
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

A tak już bardziej serio to lepiej mówić o samym meczu a nie koszulkach bo
przecież wygrali¶my, jak na 59 drużynę w rankingu było to przekonuj±ce
zwycięstwo. Nie grali¶my optymalnym składem

Kogo brakowało Twoim zdaniem?
Oprócz Jelenia rzecz jasna?
Który akurat i tak nic by nie dołożył, bo Lewandowski zagrał dobrze.

Data: 2010-03-04 13:33:16
Autor: tomus_king
Nazwiska na koszulkach
> [...]

Kogo brakowało Twoim zdaniem?
Oprócz Jelenia rzecz jasna?
Który akurat i tak nic by nie dołożył, bo Lewandowski zagrał dobrze.

Bardziej defensywa: bramkarz, boczni obrońcy no i w/w Jeleń.

Data: 2010-03-04 14:47:00
Autor: Cavallino
Nazwiska na koszulkach
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Bardziej defensywa: bramkarz, boczni obrońcy

Ciężko to nazwać nieoptymalnym składem, Kuszczak ostatnio spisywał się najlepiej z bramkarzy (w klubie rzecz jasna, wczoraj pokazał, że raczej w kadrze ciężko na niego liczyć).
Co do bocznych obrońców, to raczej możemy się przyzwyczaić do takiego wygl±du boków defensywy na dłuższy czas.

Data: 2010-03-04 14:01:42
Autor: tomus_king
Nazwiska na koszulkach
> [...]

Co do bocznych obrońców, to raczej możemy się przyzwyczaić do takiego wygl±du boków defensywy na dłuższy czas.

Wystawianie Dudki na lewej obronie nigdy nie wychodziło na dobre i w klubie i w kadrze. A Kowalczyk chyba lepiej sie czuje wła¶nie na lewej stronie. Tyle że na prawej jest problem po kontuzji Wasyla.

Data: 2010-03-04 15:53:30
Autor: Cavallino
Nazwiska na koszulkach
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Wystawianie Dudki na lewej obronie nigdy nie wychodziło na dobre i w klubie
i w kadrze.

Tyle że zdecydowanie lepszych konkurentów nie widać.

Data: 2010-03-04 15:25:44
Autor: tomus_king
Nazwiska na koszulkach

> Wystawianie Dudki na lewej obronie nigdy nie wychodziło na dobre i w > klubie
> i w kadrze.

Tyle że zdecydowanie lepszych konkurentów nie widać.

S± naturalni obrońcy na t± pozycje: Wawrzyniak, Brożek, Gancarczyk

Data: 2010-03-05 09:46:09
Autor: Cavallino
Nazwiska na koszulkach
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmojdo$lv2$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Tyle że zdecydowanie lepszych konkurentów nie widać.

S± naturalni obrońcy na t± pozycje: Wawrzyniak, Brożek, Gancarczyk

Nie widzę przewagi żadnego z nich niestety.

Data: 2010-03-04 18:05:23
Autor: UGI
Nazwiska na koszulkach

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci

Kogo brakowało Twoim zdaniem?

Gancarczyka w formie. Bo grzejacy ławę Dudka w dodatku nie na swojej pozycji zupelnie mnie tam nie przekonuje.

Oprócz Jelenia rzecz jasna?

Rogera :-)

W sumie jeszcze nad bramka mozna sie zastanowic bo Kuszczak jak dla mnie zagrał srednio-słabo. A Boruc podobno wraca do formy.

Jedna rzecz ktor± z miejsca widac ze grala druzyna Smudy to checi. Jak Leo pieprzyl ze pilkarze zrobia wszystko to tylko pieprzyl. jak Smuda powiedzial ze beda sie starac to sie starali. Od tego mozna budowac.

Data: 2010-03-04 20:23:43
Autor: WOJSAL
Nazwiska na koszulkach

Użytkownik UGI napisał:

Jedna rzecz ktor± z miejsca widac ze grala druzyna Smudy to checi. Jak Leo pieprzyl ze pilkarze zrobia wszystko to tylko pieprzyl. jak Smuda powiedzial ze beda sie starac to sie starali. Od tego mozna budowac.

Tym bym sie nie przejmowal. Tak bylo za kazdego nowego trenera kadry.
Mechanizm jest prosty: dopoki nowy trener buduje sklad, dopoty
wielu zawodnikow (zwlaszcza tych nowych w kadrze) walczy o miejsce w kadrze. W momencie, gdy trener kadry ma juz "zbudowana druzyne" (cokolwiek by to mialoznaczyc), od tego momentu motywacja zawodnikow spada, bo ci ktorzy sa pupilkami trenera - czyli czlonkowie "zbudowanej druzyny" - nie musza sie starac, w koncu i tak beda grali bez wzgledu
na forme. Ci zas do ktorych trener ma uprzedzenia, ani sie juz
nie staraja (bo i tak sie nie zalapia) ani tez nie maja szansy
sie pokazac (bo trener ma juz "zbudowana druzyne, sklad").

Mysle, ze Smuda powtorzy bledy swoich poprzednikow. W kazdym
badz razie, nie widze powodu by sadzic, ze bedzie inaczej.
Przypomne, ze Smuda dzisiaj buduje sklad na rok 2012. Czyli juz
dzisiaj stara sie przewidziec, ktorzy zawodnicy beda w optymalnej formie
za dwa lata. Prorok jaki czy co...

--
Pozdrawiam ,
Wojtek

Data: 2010-03-04 20:59:36
Autor: UGI
Nazwiska na koszulkach

Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

Tym bym sie nie przejmowal. Tak bylo za kazdego nowego trenera kadry.

Za Majewskiego nie :)

Mechanizm jest prosty: dopoki nowy trener buduje sklad, dopoty
wielu zawodnikow (zwlaszcza tych nowych w kadrze) walczy o miejsce w kadrze.

Tu jednak sytuacja jest inna bo cel jest jasny i niezagrozony: turniej  EURO 2012. Co innego gdy grajki musz± biegać w eliminacjach, tymbardziej przegranych na polmetku, wtedy mozna sie doszukiwac symptomów olewactwa i minimalizmu ale turniej glowny oglada caly swiat, nie wierze ze ktos bez walki podaruje sobie zyciowa szanse i byc moze lepsza przyszlosc.

bo ci ktorzy sa pupilkami trenera - czyli czlonkowie "zbudowanej druzyny" - nie musza sie starac, w koncu i tak beda grali bez wzgledu
na forme.

Ten problem dotyka chyba kazda druzyne w kazdej dyscyplinie.

Ci zas do ktorych trener ma uprzedzenia, ani sie juz
nie staraja (bo i tak sie nie zalapia) ani tez nie maja szansy
sie pokazac (bo trener ma juz "zbudowana druzyne, sklad").

Ja nie wiem czy na dwuletnich sparingach da sie zbudowac jedna, stala druzyne z zamknietymi drzwami dla nowych. Zreszta ja zawsze bylem przeciwnikiem tego sposobu rozumowania. na takiej zasadzie mozna ustalic grupe max. 2-3 grajków ale nie wiecej. Nie widze powodów by nie skorzsytac z uslug nowego, ktory w odpowiednim momencie zlapal zyciowa forme. Bo czemu nie mialby zaliczyc debiutu jak np. Lewandowski w Dublinie?

Mysle, ze Smuda powtorzy bledy swoich poprzednikow. W kazdym
badz razie, nie widze powodu by sadzic, ze bedzie inaczej.

Póki co, tych błędów nie popelnia. Moze jakies drobnostki typu niegrajacy Dudka na lewej obronie. Poza tym jest ok. Jezdzi po stadionach i obserwuje, Leo to olewal i dlatego grali ci, ktorych znał. Jesli chodzi tez o motywacje naszych graczy to ten rok mamy z glowy, rywali mamy takich, że nie da sie nie zmotywowac na Hiszpanów czy Włochów.

Data: 2010-03-04 22:22:19
Autor: WOJSAL
Nazwiska na koszulkach

Użytkownik UGI napisał:

Ten problem dotyka chyba kazda druzyne w kazdej dyscyplinie.

Czesto tak jest, ale nie zawsze.
Ciekawie bylo u K. Gorskiego.
W okresie 1972-1974 ze zlotej druzyny olimpijskiej K. Gorski
wymienil 8-iu zawodnikow z pierwszej jedenastki. I postep
jaki zrobila polska reprezentacja w okresie 1972-1974 jest
imponujacy.
Ten sam K. Gorski w okresie 1974-1976 wymienil 2 zawodnikow
z pierwszej jedenastki: A. Musial (mial wypadek) i R. Gadocha
(przyczyny dosyc interesujace - ale to inny temat).
I postep, jaki zrobila polska
reprezentacja w okresie 1974-1976, byl juz mizerny.

Mozna tu podac szereg kolejnych trenerow kadry, ktorzy
po zbudowaniu druzyny nie robili juz zmian, ktorzy do kadry
powolywali ze wzgledu na nazwisko, zaslugi ale na pewno
nie z powodu formy i ... druzyna stawala w miejscu.
Z pozniejszych (po K. Gorskim) trenerow kadry jedynie
P. Janas probowal nie "budowac skladu" tylko miec szeroka
(ok 40 zawodnikow) kadre, ale wtedy byl krytykowany
przez dziennikarzy za brak skladu, brak koncepcji i takie tam.

Ja nie wiem czy na dwuletnich sparingach da sie zbudowac jedna, stala druzyne z zamknietymi drzwami dla nowych.

Oj, da sie, da sie ;)  I obawiam, sie ze F. Smuda wlasnie teraz
probuj budowac, w oparciu o obecne sparringi, kadre na mecze
za dwa lata.

[...]

Dokladnie :) Tak byc powinno. Ale chyba tak nie jest.

Póki co, tych błędów nie popelnia.

Obawiam, sie ze powtarza blad budowy kadry, do ktorej za dwa lata
bedzie powolywal za nazwisko, za zaslugi a nie na podst. aktualnej formy zawodnika.

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-03-05 09:48:02
Autor: Cavallino
Nazwiska na koszulkach
Użytkownik "WOJSAL" <wojsal1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmp1el$i14$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik UGI napisał:

[...]

I to w formie wzmocnionej.
Stawianie na ulubieńców, bez chociażby zainteresowania się innymi to jego duży minus.
Nie zdziwię się, jak jeszcze przed Euro usłyszymy z jego ust, że w Polsce jest tylko 11 graczy na poziomie.

Data: 2010-03-05 09:45:39
Autor: Cavallino
Nazwiska na koszulkach
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hmop8k$buv$1inews.gazeta.pl...

[...]

To zależy, w ofensywie jest bardziej pożyteczny niż Gancarczyk.
W defensywie zreszt± też, rzadziej do swojej bramki trafia. ;-)

Data: 2010-03-04 22:27:19
Autor: Meehoo
Nazwiska na koszulkach
Nie czytałeś mojego posta, prawda? :-)

Data: 2010-03-04 22:50:14
Autor: tomus_king
Nazwiska na koszulkach
Nie czytałeś mojego posta, prawda? :-)

Eh nazwiska Ci w głowie :)

IMO to był taki test koszulek, możliwe że pierwszy i ostatni. Być może wyprodukowano je jeszcze przed powołaniami a potem nie było możliwo¶ci/czasu na dorabianie nazwisk.

Zreszt± kadra jest na etapie tworzenia dlatego ciężko przypisać zawodnikom stałe numer a potem co zgrupowanie to zmieniać bo tego piłkarza już nie będzie. raz na koszulce z nr "10" będzie pisało Obraniak, raz Iwański a jeszcze innym razem Tosik albo Kiełb. Może chodzić o to żeby dany gracz kojarzony był z konkretnym numerem.
Smuda już pomału zacie¶nia kadrę więc za niedługo powinny się pojawić i nazwiska :)

--

Nazwiska na koszulkach