Nazwisko na domofonie

Data: 2009-09-27 22:07:48
Autor: Jotte
Nazwisko na domofonie
W wiadomosci
mlaskajacy jarek <misiu.kolala@gmail.com> pisze:

Nikt mnie nie pytal czy moze umiescic moje nazwisko na domofonie.
Wracam wczoraj z pracy do domu i to nazwisko tam figuruje. Gospodyni
domu wyjasnila ze spoldzielnia ma prawo powiesic moje nazwisko na
domofonie i dopiero moje wyrazne zastrzezenie spowoduje usuniecie
nazwiska. Czy tak jest istotnie zgodnie z prawem ? W koncu telekomuna
tez prosi o zgode na umieszczenie nazwiska w ksiazce telefonicznej.
Prawa nie maja gdyz nazwisko i adres zamieszkania stanowia dane pozwalajace na identyfikacje osoby i jako takie sa danymi podlegajacymi ochronie.
Jest to zreszta uzasadnione takze wzgledami bezpieczenstwa.
Z gospodynia nie ma co gadac, to tylko proste urzadzenie wykonawcze.
Zainterweniuj w spóldzielni (to administrator danych).
Pozaprawnie - zlikwiduj swoje dane z miejsca publicznie dostepnego.

--
Jotte

Data: 2009-09-27 22:32:05
Autor: Marek Dyjor
Nazwisko na domofonie
Jotte wrote:
[...]

no i nalezy pamietac aby zawsze chodzic w kominiarce ;-)

Data: 2009-09-27 22:39:57
Autor: Jotte
Nazwisko na domofonie
W wiadomosci news:h9oi4a$to7$1news.onet.pl Marek Dyjor
<mdyjor@poczta.onet.pl> pisze:

Pozaprawnie - zlikwiduj swoje dane z miejsca publicznie dostepnego.
no i nalezy pamietac aby zawsze chodzic w kominiarce ;-)
To moze nie wystarczyc.
Nalezy starannie usunac z odziezy wszelkie identyfikowalne elementy, sprokurowac gadzety maskujace sylwetke, przeprowadzic trening pozwalajacy dowolnie zmieniac cechy motoryczne.
To tylko poczatek. Profesjonalne maskowanie wymaga wiekszego wysilku.

--
Jotte

Data: 2009-09-28 03:23:01
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Nazwisko na domofonie

Prawa nie maja gdyz nazwisko i adres zamieszkania stanowia dane pozwalajace
na identyfikacje osoby

Nie wydaje mnie sie.
Jaroslaw Kaczynski - czy jednoznacznie zidentyfikowalem czlowieka?
Jan Kwiatkowski
Marek Kowalski.

Prawdopodobnie tymi trzema imionami mozna "zidentyfikac" 10 tys. osob.

Data: 2009-09-28 12:35:34
Autor: spp
Nazwisko na domofonie
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
Prawa nie maja gdyz nazwisko i adres zamieszkania stanowia dane pozwalajace
na identyfikacje osoby

Nie wydaje mnie sie.
Jaroslaw Kaczynski - czy jednoznacznie zidentyfikowalem czlowieka?
Jan Kwiatkowski
Marek Kowalski.

PominÄ…Ĺ‚eĹ›. :)

--