"Nazywam się milijon, bo za miliony kocham i cierpi ę katusze"

Data: 2010-03-18 13:57:33
Autor: Antenka
"Nazywam się milijon, bo za miliony kocham i cierpi ę katusze"
:-X

Antenka

Data: 2010-03-18 22:17:33
Autor: jadrys
"Nazywam siÄ™ milijon, bo za miliony koc ham i cierpiÄ™ katusze"
W dniu 2010-03-18 21:57, Antenka pisze:
:-X

Antenka

Mądre słowa.. takie komunistyczne :-)

Data: 2010-03-18 14:19:12
Autor: Antenka
On 18 Mar, 22:17, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-03-18 21:57, Antenka pisze:

> :-X

> Antenka

M±dre słowa.. takie komunistyczne :-)

:-X

Antenka :-((

Data: 2010-03-18 23:16:46
Autor: J-23
"Nazywam się milijon, bo za miliony kocham i ci erpię katusze"
On 18 Mar, 21:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
:-X

Antenka

Ja i ojczyzna to jedno. Nazywam się Milijon...

Data: 2010-03-19 13:33:13
Autor: raff
"Nazywam się milijon, bo za milio ny kocham i cierpię katusze"
:-X

Antenka

Ja i ojczyzna to jedno. Nazywam się Milijon...

Nazywam sie Tysi±c. Alicja Tysi±c.

R.

Data: 2010-03-19 23:44:19
Autor: Antenka
"Nazywam się milijon, bo za miliony kocham i ci erpię katusze"
Nazywam sie Tysi±c. Alicja Tysi±c.<

Raffik, tego się po tobie nie spodziewałam, że jeste¶ grub±  bab± -
femich±  z telesopami na nosie ha ha  :D

Antenka

P.s. Nazywam się setka...Na zdrowie :D

"Nazywam się milijon, bo za miliony kocham i cierpi ę katusze"