Nazywanie kogos antysemita powinno byc karane...

Data: 2013-06-01 13:11:50
Autor: Marek
Nazywanie kogos antysemita powinno byc karane...
....tak samo, jak okrzyki "Zydzi do gazu".

Swietny wywiad z prof. Krzysztofem Jasiewiczem w Do Rzeczy.

Data: 2013-06-01 22:19:37
Autor: boukun
Nazywanie kogos antysemita powinno byc karane...
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:95a7929e-fd08-462f-8e0d-d79e6071cb66gw5g2000vbb.googlegroups.com...
...tak samo, jak okrzyki "Zydzi do gazu".

Swietny wywiad z prof. Krzysztofem Jasiewiczem w Do Rzeczy.

Jakis link?

boukun

Data: 2013-06-01 13:32:58
Autor: Marek
On 1 Cze, 22:19, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:95a7929e-fd08-462f-8e0d-d79e6071cb66gw5g2000vbb.googlegroups.com...

> ...tak samo, jak okrzyki "Zydzi do gazu".

> Swietny wywiad z prof. Krzysztofem Jasiewiczem w Do Rzeczy.

Jakis link?

boukun

Najblizszy kiosk z gazetami.

Data: 2013-06-02 00:59:59
Autor: u2
W dniu 2013-06-01 22:32, Marek pisze:
[...]

ale bekon sie pyta, czy bedzie mogl obejrzec te "do rzeczy" na swojej plasmie ...-;)

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-02 07:32:23
Autor: NePoMuCyN
Nazywanie kogos antysemita powinno byc karane...
Z tego co piszesz taki u2 juz dawno powinien gnic w peowskim lochu! ;-)))

NePo

Data: 2013-06-02 04:20:03
Autor: Leming Show
On 2 Cze, 07:32, "NePoMuCyN" <nepomu...@neostada.pl> wrote:
Z tego co piszesz taki u2 juz dawno powinien gnic w peowskim lochu! ;-)))

Nie wiem czy dobrze podchwycilem kontekst. Z zagrozeniem sie walczy
jesli jest ono realne,  prawica to margines bez sily przebicia. Jakims
zagrozeniem sa pisma i TV prawicowe, je sie wysmiewa i opluwa. Ludzie
nie znaja elementarnej zasady, ze do wydania oceny potrzebne jest
poznanie opinii z minimum  dwuch stron. Poznaja tylko stanowisko
lewicy, stad ten kraj lemingow. Poznali pedofili z kosciola ale nikt
im nie powiedzial ze przejmuja ich kamienice, miejsca pracy i
wlasnosc. Wola "fajny" kraj Tuska niz propozycje referendum
Kaczynskiego. Wybieraja, ale nie wiedza z czym to sie wiaza. Jeden
rabin moze wiecej niz 2mln osob. Pomysl nad tym kogo wybierasz, kto
oferuje ci mozliwosc wyboru, a kto narzuci wlasne zdanie.

Data: 2013-06-02 09:47:05
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-01 22:11, Marek pisze:
...tak samo, jak okrzyki "Zydzi do gazu".

Swietny wywiad z prof. Krzysztofem Jasiewiczem w Do Rzeczy.

Wywiad może i wyszedł, ale sens który zacytowałeś w w.w. zdaniu jest po prostu idiotyczny.

Data: 2013-06-02 01:47:22
Autor: Marek
On 2 Cze, 09:47, Trybun <Y...@yachu.com> wrote:
W dniu 2013-06-01 22:11, Marek pisze:

> ...tak samo, jak okrzyki "Zydzi do gazu".

> Swietny wywiad z prof. Krzysztofem Jasiewiczem w Do Rzeczy.

Wywiad może i wyszedł, ale sens który zacytowałe¶ w w.w. zdaniu jest po
prostu idiotyczny.

Tak (jak ty) beda na to reagowac wszystkie sprzedajne mendy.

Data: 2013-06-02 12:01:17
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-02 10:47, Marek pisze:
[...]

Nie ma to nic wspólnego z sprzedajno¶ci± - po prostu w sposób bezmy¶lny (ty i ten profesorek) dopatrujesz się analogii w tych dwu wyrażeniach.

Data: 2013-06-02 02:58:53
Autor: Marek
> [...]

> Swietny wywiad z prof. Krzysztofem Jasiewiczem w Do Rzeczy.

Wywiad może i wyszedł, ale sens który zacytowałe¶ w w.w. zdaniu jest po

Dla idiotow - takich, jak ty.

Data: 2013-06-02 12:03:52
Autor: Trybun
Nazywanie kogos antysemita powinno byc karane...
W dniu 2013-06-02 11:58, Marek pisze:

Dla idiotow - takich, jak ty.

No no, to jak ten "idiota" potrafi±cy skonfigurować samodzielnie Thunderbirda wygl±da na twoim tle?

Nazywanie kogos antysemita powinno byc karane...