Ne istnieje ju¿ jednolity naród polski

Data: 2012-12-15 19:02:20
Autor: pluton_
Ne istnieje ju¿ jednolity naród polski
13 grudnia 1981 roku pokaza³, ¿e nie istnieje ju¿ jednolity naród polski.

Istnieje, istnieje. I jest zjednoczony przeciwko watykanskiemu okupantowi.

I có¿ za zbieg okoliczno¶ci! Dokument prawno-miêdzynarodowy, okre¶laj±cy
charakter i kszta³t nowej okupacji, zosta³ podpisany równie¿ 13 grudnia -
tyle, ¿e nie 1981 roku, tylko w roku 2007.

Mówiê oczywi¶cie o traktacie lizboñskim, który wszed³ w ¿ycie 1 grudnia
2009
roku dziêki ratyfikacji przez prezydenta Lecha Kaczyñskiego, do której
zosta³ on upowa¿niony przez Sejm w g³osowaniu przeprowadzonym 1 kwietnia
2008 roku.

Tak, ta urwa nas sprzedala.

Nullification

Data: 2012-12-15 19:12:12
Autor: abc
Nie istnieje ju¿ jednolity naród polski
J. Kaczyñski meldowa³ siê z wyk³adem w fundacji Sorosa (Batorego)
http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm
tak samo jak Tusk http://www.batory.org.pl/debaty/dtusk.htm
Belka, Kwach i inni nasi "wybitni" demokraci.

W ówczesnym swoim wyk³adzie Kaczyñski stwierdzi³, ¿e chce wzi±æ w³adzê, aby
zapobiec jej przejêciu przez LPR i Samoobronê.  Zauwa¿my, ¿e gdy ju¿
zniszczy³ LPR i Samoobronê, to sam potulnie odda³ w³adzê zmiennikowi....

Nie przyk³adajmy rêki do tych wyborczych komedii og³upiaj±cych naród,
trzymajny siê z dala od urn.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-12-15 19:25:40
Autor: Marek Czaplicki
Nie istnieje już jednolity naród polski
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 grudzień 2012 19:12:

J. Kaczyński meldował się z wykładem w fundacji Sorosa (Batorego)
http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm
tak samo jak Tusk http://www.batory.org.pl/debaty/dtusk.htm
Belka, Kwach i inni nasi "wybitni" demokraci.

W ówczesnym swoim wykładzie Kaczyński stwierdził, że chce wziąć władzę,
aby
zapobiec jej przejÄ™ciu przez LPR i SamoobronÄ™.  Zauważmy, że gdy już
zniszczył LPR i Samoobronę, to sam potulnie oddał władzę zmiennikowi....

Nie przykładajmy ręki do tych wyborczych komedii ogłupiających naród,
trzymajny siÄ™ z dala od urn.

Oddanie władzy odbyło się jak? Przez "wyborcze komedie" właśnie.:)

Data: 2012-12-15 19:31:55
Autor: abc
Nie istnieje już jednolity naród polski
Oddanie władzy odbyło się jak? Przez "wyborcze komedie" właśnie.:)

Nie było żadnego oddania władzy tylko jej wzmocnienie i unowocześnienie.

Data: 2012-12-15 19:35:56
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 grudzień 2012 19:31:

Oddanie władzy odbyło się jak? Przez "wyborcze komedie" właśnie.:)

Nie było żadnego oddania władzy tylko jej wzmocnienie i unowocześnienie.

A Twoje słowa przed chwilą:
Zauważmy, że gdy już zniszczył LPR i Samoobronę, to sam potulnie oddał władzę zmiennikowi....

Wystawiasz bardzo złe świadectwo wszystkim katolikom. Najpierw coś tam smędzisz, potem nie stać Cię na to żeby coś odsmędzić. Wstyd. :)

Data: 2012-12-15 19:41:09
Autor: abc
Nie istnieje już jednolity naród polski
Wystawiasz bardzo złe świadectwo wszystkim katolikom.

Dlaczego?

Data: 2012-12-15 19:46:54
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 grudzień 2012 19:41:

Wystawiasz bardzo złe świadectwo wszystkim katolikom.

Dlaczego?

Bo Twoja mowa nie jest "tak-tak, nie-nie". Czy myślisz, że jak zawsze będziesz się starał wytłumaczyć najgorsze w tych ludziach, których nie wiem, kochasz, obdarzasz szacunkiem, widzisz coś w nich, to ktoś Cię pogłaszcze po główce? Trzymaj się z dala od komedii. :) Na dobrą sprawę gdyby nie mowa kogoś innego to pogubiłbyś się w prostym wyborze, na kogo...?

Data: 2012-12-15 19:51:10
Autor: abc
Nie istnieje już jednolity naród polski
Bo Twoja mowa nie jest "tak-tak, nie-nie".

Jest.

Data: 2012-12-15 20:01:15
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 grudzień 2012 19:51:

> [...]
No to przypomnę: Najpierw mówisz o oddaniu władzy;
> Zauważmy, że gdy już zniszczył LPR i Samoobronę, to sam potulnie oddał > władzę zmiennikowi....
Potem na moje słowa, że przecież przez tak znienawidzone przez Ciebie "wyborcze komedie" p. Kaczyński oddał władzę Ty mówisz:

Nie było żadnego oddania władzy tylko jej wzmocnienie i unowocześnienie.

Jesteś jakąś dwój-myśleniową istotą. Przyznaj się. Bierzesz jakieś świństwo i to sądząc z postów na grupie od dawna? :)

Data: 2012-12-15 20:06:30
Autor: abc
[...]

To dotyczy rzekomego oddania władzy w roku 1989.

Data: 2012-12-15 20:14:48
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 grudzień 2012 20:06:

[...]

To dotyczy niestety Ciebie. Kaczyński oddał władze w 1989? Chłopie odejdź od klawiatury i wykonaj kilka pompek bo temat Cię przerasta. :)

Data: 2012-12-15 20:20:21
Autor: abc
Nie istnieje już jednolity naród polski
To dotyczy niestety Ciebie. Kaczyński oddał władze w 1989? Chłopie odejdź
od klawiatury i wykonaj kilka pompek bo temat CiÄ™ przerasta. :)

Kaczyński oddał zmiennikowi (Tusk) zewnętrzne znamiona władzy w roku 2007.
Władza realna pozostała ta sama co w roku 1989.

Data: 2012-12-15 20:27:56
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 15 grudzień 2012 20:20:

[...]

Słuchaj. Kaczyński oddał władzę przez określane przez Ciebie "wyborcze komedie". Tak dzieje się w każdym cywilizowanym kraju. Dla Ciebie władza spoczywa w "osobach duchowych" i niech dla Ciebie tak pozostanie. :)

Data: 2012-12-15 20:36:42
Autor: abc
[...]

Obiektywnie jest tak, że demokratycznie wybierani "wÅ‚adcy"  nie sÄ…
prawowitymi władcami, to uzurpatorzy.

Władzę świecką powinna ustanawiać i sądzić władza duchowa, a nie jakaś
bezbożna grupa trzymajaca realną władzę i zakulisowo ustanawiająca władzę
pozornÄ… poprzez demokratyczne, wyborcze komedie.

Data: 2012-12-15 20:46:40
Autor: abc
Nie istnieje już jednolity naród polski
Zieeeeeew. :)

Dobranoc.

Data: 2012-12-16 11:42:54
Autor: khanula
Nie istnieje ju¿ jednolity naród polski
W dniu sobota, 15 grudnia 2012 20:36:42 UTC+1 u¿ytkownik abc napisa³:
> S³uchaj. Kaczyñski odda³ w³adzê przez okre¶lane przez Ciebie "wyborcze

W³adzê ¶wieck± powinna ustanawiaæ i s±dziæ w³adza duchowa, a nie jaka¶
bezbo¿na grupa trzymajaca realn± w³adzê i zakulisowo ustanawiaj±ca w³adzê
pozorn± poprzez demokratyczne, wyborcze komedie.

wladza duchowna moze sobie wybierac co najwyzej "wlasciwe" nr-y w toto, lub kanaly w TV

Ne istnieje ju¿ jednolity naród polski