Negocjacje ceny damochodu

Data: 2018-11-04 15:59:43
Autor: Budzik
Negocjacje ceny damochodu
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Oglądałem w tv program gdzie dwóch gości kupuje auto i ma na nim
zarobić. I jest scena negocjacji ceny. Auto wystawione za 8900.
Kupujący daje 5000. Sprzedający mówi 8000. Dalej nie ogladalem. Fikcja filmowa? Czy to tak jest?

Ja kiedys sprzedawałem auto za niecałe 2k.
Przyjechało dwóch gosci, ogladaja, przypierdalaja sie do jakis pierdoł typu peknieta delikatnie lampa.
Jak zapytałem czy chca dla siebie to prawie padli ze smiechu - takie młode wilczki handlarze.
Kaza odpalic - krece i nic... Kreci ale nie odpala...

No to oni, ze lubią sobie pogrebac w takich autach i ze za 800wezma.
Odeslałem na drzewo bo wiedziałem ze auto sprawne i jezdzace.

Co sie okazało - ogladajac zmienili kolejnosc kabli zaplonowych.

Reasumujac - proby negocjacji duzych kwot sie zdarzaja :)))

A juz powaznie to chyba kazdy wystawiajac liczy sie z tym ze jakas czesc ceny jest do spuszczenia. Jedni to wiedza, drudzy to wiedza - jak w turcji :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Negocjacje ceny damochodu