Negocjacje po watykańsku

Data: 2012-03-16 10:30:20
Autor: pulsar
Negocjacje po watykańsku
Negocjacje w sprawie haraczu:

http://www.tvn24.pl/0,1738318,0,1,prymas-broni-funduszu-to-nie-jest-zadna-kradziez,wiadomosc.html

pulsar
--
"Można wodzić za nos wszystkich ludzi przez jakiś czas,
  albo niektórych ludzi przez caÅ‚y czas, ale nigdy wszystkich
  ludzi przez caÅ‚y czas" /A. Lincoln/

Data: 2012-03-16 10:39:09
Autor: Marek Czaplicki
Negocjacje po watykańsku
pulsar wrote:
Negocjacje w sprawie haraczu:

http://www.tvn24.pl/0,1738318,0,1,prymas-broni-funduszu-to-nie-jest-zadna-kradziez,wiadomosc.html

Jak się nie dogadają w sprawie finansów, to może Palikot ich pogodzi? :-)

Data: 2012-03-16 10:50:02
Autor: pulsar
Negocjacje po watykańsku

Jak się nie dogadają w sprawie finansów, to może Palikot ich pogodzi? :-)

Być może... ktokolwiek, bo samo dogadywanie się
z okupantem jest haniebne.

Ale ludzie już dojrzewają do zmian:
http://www.tvn24.pl/4,251,8,11855712,0,0,forum.html
signum temporis...

pulsar

Data: 2012-03-16 10:57:23
Autor: Marek Czaplicki
Negocjacje po watykańsku
pulsar wrote:

Jak się nie dogadają w sprawie finansów, to może Palikot ich pogodzi? :-)

Być może... ktokolwiek, bo samo dogadywanie się
z okupantem jest haniebne.

Ale ludzie już dojrzewają do zmian:

Cały czas mam wrażenie, że ludzie to się zmienili w Polsce. Tylko tzw "elity" tego nie zauważyły. Zajmują się pierdołami i dziwią się, że normalnych to nie obchodzi. :-)

Data: 2012-03-16 11:22:19
Autor: pulsar
Negocjacje po watykańsku
Cały czas mam wrażenie, że ludzie to się zmienili w Polsce. Tylko tzw
"elity" tego nie zauważyły. Zajmują się pierdołami i dziwią się, że
normalnych to nie obchodzi. :-)

A ja sądzę, że tych normalnych zaczyna
przybywać i zaczyna ich to obchodzić...
Tak rozumiem to dojrzewanie do tego, by
coś zrobić sensownego z tymi bezczelnie
pasożytującymi 'watykańczykami'...

pulsar

Data: 2012-03-16 11:25:57
Autor: Marek Czaplicki
Negocjacje po watykańsku
pulsar wrote:
[...]

Dlatego piszę, że jak się nie dogadają t przyjdzie trzeci i skorzysta. :-)

Data: 2012-03-16 11:36:53
Autor: pulsar
Dziwne zagrywki
W dniu 2012-03-16 10:30, pulsar pisze:
http://www.tvn24.pl/0,1738327,0,1,zmiany-w-finansowaniu-kosciola-rostowski-nie-znam-tej-propozycji,wiadomosc.html

Kto tu kogo testuje ? Rząd rozważa rezygnację
z 0,3% wpływów budżetowych a minister finansów
nic o tym nie wie... Paranoja.

pulsar

Data: 2012-03-16 13:06:35
Autor: jadryÅ›
Negocjacje po watykańsku
[...]

Prymasowi nawet przez myśl nie przejdzie że kler mógłby na swoje utrzymanie zapracować bez żebrania. Po prostu - do fabryki na szychty a posługi (skoro odczuwają taką potrzebę) po godzinach pracy.
Czy Chrystus był za pasożytnictwem i żebractwem tylko z powodu wstrętu do uczciwej pracy? Ja mocno w to wątpię.

Data: 2012-03-16 15:49:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Negocjacje po watykańsku

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jjvacg$795$1node2.news.atman.pl...
[...]

To się mylisz. Był wędrownym kaznodzieją, otoczonym takimi samymi leserami jak on. Tak, jak cały współczesny kościół katolicki.

Negocjacje po watykańsku