"Negocjator" w Idea Banku.

Data: 2011-09-28 10:00:49
Autor: Paulina Bednarska
"Negocjator" w Idea Banku.
Witam, odebrałam dziś telefon z Idea Banku, gdzie mam lokatę na dobry
początek. Miła pani powiedziała, że mają ofertę podwyższenia
oprocentowania lokaty nawet do 22% dla stałych klientów, itd.
Oczywiście domyślam się, że będę namawiana na różne produkty z
opłatami manipulacyjnymi, za zarządzanie.
Mam dużo wolnych środków i interesują mnie wyłącznie lokaty z
kapitalizacją codzienną. Pani oznajmiła, że znajdzie się coś dla mnie.
Był ktoś już na takim spotkaniu? Czy rzeczywiście znajdzie się coś dla
mnie, zwolenniczki dobrze oprocentowanych lokat?

Data: 2011-09-28 19:10:36
Autor: Maruda
"Negocjator" w Idea Banku.
W dniu 2011-09-28 19:00, Paulina Bednarska pisze:
[...]

Był.
Pogadałem sobie z miłym i imponująco dobrze ubranym panem. Pouśmiechaliśmy się trochę, pokomentowali to-i-o-owo i pożegnaliśmy się.
Kawą nie częstował.
Jeśli to lubisz, to idź.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-09-29 00:37:53
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

[...]

Takie oprocentowanie dostaniesz jak zdecydujesz się na regulara lub produkt z rodzaju Libra/Pareto.

Jeżeli jesteś zainteresowana to daj znać, mogę zrobić fajnego negocjatora i też Ci się to opłaci ;-)

Dodatkowo możesz nawet iPoda dostać. Generalnie jeżeli jesteś zainteresowana długookresowym oszczędzaniem: emerytura, spłata kredytu hipo, dzieci to daj znać.

ps
kawę dostaniesz gratis ;-)

RobertS

Data: 2011-09-29 08:02:02
Autor: wiatrak
"Negocjator" w Idea Banku.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j607k3$q0a$1news.icpnet.pl...

Dodatkowo możesz nawet iPoda dostać.

Łaskawca.

wiatrak

Data: 2011-09-29 10:12:09
Autor: witrak()
"Negocjator" w Idea Banku.
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> wrote on 2011-09-29_8:02

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j607k3$q0a$1news.icpnet.pl...

Dodatkowo możesz nawet iPoda dostać.

Łaskawca.

Malkontent ;-)

witrak()

Data: 2011-09-29 10:46:08
Autor: bzdreg
"Negocjator" w Idea Banku.
W dniu 2011-09-29 08:02, wiatrak pisze:

Dodatkowo możesz nawet iPoda dostać.

Łaskawca.

Liczy na to, że komuś się z iPadem pomyli :)

--

Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

Data: 2011-09-29 21:28:57
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

Dodatkowo możesz nawet iPoda dostać.

Łaskawca.

Liczy na to, że komuś się z iPadem pomyli :)

na nic nie liczę, nikomu nic nie daję, zwyczajnie wiem, że niektórzy powinni iPoda dostać, ale o tym nie wiedzą, bo im zwyczajnie df nie powiedział (df nic z tego nie ma oprócz wypełniania dodatkowych papierków)
prezent jest od banku

czywiście iPada również można dostać, jeżeli ktoś byłby zainteresowany ;-)

RobertS

Data: 2011-09-29 23:27:39
Autor: Waldek
"Negocjator" w Idea Banku.

Użytkownik "Paulina Bednarska" <pau.bednarska@gmail.com> napisał w wiadomości news:f324a128-7321-4800-a6d2-90fb789d2f5ai33g2000yqm.googlegroups.com...

Był ktoś już na takim spotkaniu? Czy rzeczywiście znajdzie się coś dla
mnie, zwolenniczki dobrze oprocentowanych lokat?

Gdzies kiedys slyszalem ze .....
doradca finansowy to człowiek, który obraca twoimi pieniędzmi
do momentu, w którym się skończą. :D

Data: 2011-09-29 23:34:00
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

Gdzies kiedys slyszalem ze .....
doradca finansowy to człowiek, który obraca twoimi pieniędzmi
do momentu, w którym się skończą. :D

DF NIE MOŻE obracać pieniędzmi klienta, pomyliłeś pojęcia, jedynie DI może to robić.

DF może klientowi pokazać różne rozwiązania finansowe, ale to klient decyduje czy i co chce. Nie może również sugerować alokacji środków itp. nie ma do tego prawa!

RobertS

Data: 2011-09-30 00:23:22
Autor: Waldek
"Negocjator" w Idea Banku.

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j62o8a$vlj$2news.icpnet.pl...

[...]

No tak, masz racje.
Ehhh zakrecony troche jestem, bo wlasnie probuje sie polapac w dzungli
"sztuczkow i kruczkow" leasingu, gdyz zonka bedzie brala autko z salonu.
Na dodatek znalazlem troche niefajnych opini o f-mie Masterlease
i tu jest niestety taki szkopol, ze chyba tylko ona ma upusty na to autko
ktore akurat chce wziac. Na oko wyglada mi drogo, ale inny lizingodawca
musialby wychodzic od ceny bez upustu, /importera czy producenta ? /
wiec sprytnie to sobie skalkulowali.... oczywiscie zeby zlupic ile sie da ;)
No ale nie widzialem jeszcze OWUL i TOP, a wyglada ze trzeba byc czujnym :]

Data: 2011-10-01 10:26:26
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

No ale nie widzialem jeszcze OWUL i TOP, a wyglada ze trzeba byc czujnym :]

ZAWSZE!

RobertS

Data: 2011-09-30 11:07:16
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
On Thu, 29 Sep 2011 23:34:00 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

Zdaje się, że ten "spryciarz" z Aliora, którego zdjęcie zalinkowano w
grupie też nie miał prawa przekręcić klientów na te setki tysięcy (o
ile pamiętam)?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-01 10:27:04
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

Zdaje się, że ten "spryciarz" z Aliora, którego zdjęcie zalinkowano w
grupie też nie miał prawa przekręcić klientów na te setki tysięcy (o
ile pamiętam)?

to był zwykły złodziej

RobertS

Data: 2011-10-01 13:14:52
Autor: Maruda
"Negocjator" w Idea Banku.
W dniu 2011-10-01 10:27, RobertS pisze:

Zdaje się, że ten "spryciarz" z Aliora, którego zdjęcie zalinkowano w
grupie też nie miał prawa przekręcić klientów na te setki tysięcy (o
ile pamiętam)?

to był zwykły złodziej

A po czym się odróżnia doradcę finansowego/inwestycyjnego od *zwykłego* złodzieja?

(Tamten z Aliora też pewno miał niejeden "papier")

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-10-01 13:16:57
Autor: MarekZ
"Negocjator" w Idea Banku.
Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j66snb$gjg$1@news.onet.pl...

to był zwykły złodziej

A po czym się odróżnia doradcę finansowego/inwestycyjnego od *zwykłego* złodzieja?

Po stylu Maruda, po stylu. Doradcy zazwyczaj robią to, w o wiele lepszym stylu.

Data: 2011-10-01 18:47:36
Autor: Bogdan B.
"Negocjator" w Idea Banku.
W dniu 2011-10-01 13:16, MarekZ pisze:
[...]

tzn. kradną z klasą?
Interesujące.
Jestem umówiony na poniedziałek z jednym takim.

Data: 2011-10-01 23:03:58
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

tzn. kradną z klasą?
Interesujące.
Jestem umówiony na poniedziałek z jednym takim.

NIE kradną, ale ZAWSZE czytaj zanim podpiszesz/wpłacisz kasę

nie wiem z DF'em z której firmy jesteś umówiony, ale jak dostaniesz jakąś propozycję to od razu NIC nie podpisuj, poproś o regulaminy i przemyśl w domu na spokojnie...

jak będziesz miał wątpliwości to napisz na forum (lub na priva), pokażę Ci wady oferowanych produktów (o których DF zwykle wiele nie mówi), bo żaden nie jest idealny...

RobertS

Data: 2011-10-01 23:01:18
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.
A po czym się odróżnia doradcę finansowego/inwestycyjnego od *zwykłego*
złodzieja?

(Tamten z Aliora też pewno miał niejeden "papier")

jaki papier masz na myśli? uważasz, że DF musi mieć jakiś "papier"?

a jak jakiś policjant kogoś okradnie to znaczy, że wszyscy są złodziejami (chociaż to może akurat zły przykład)

RobertS

Data: 2011-10-03 10:13:16
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
On Sat, 01 Oct 2011 10:27:04 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

Zdaje się, że ten "spryciarz" z Aliora, którego zdjęcie zalinkowano w
grupie też nie miał prawa przekręcić klientów na te setki tysięcy (o
ile pamiętam)?

to był zwykły złodziej

Ja się tylko odniosłem do Twojego "NIE MOŻE" w odniesieniu do pewnych
działań doradcy finansowego, wykazując, że to zaklęcie ma mniej więcej
taką moc ochrony pieniędzy klienta jak rospostarta gazeta - ochrony
przed kałachem :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-03 18:59:26
Autor: Bogdan B.
"Negocjator" w Idea Banku.
[...]

Cóż, byłem dzisiaj i co do lokat to nie ma tam czego szukać.
Strata czasu.

Data: 2011-10-03 10:52:10
Autor: Paulina Bednarska
"Negocjator" w Idea Banku.
Cóż, byłem dzisiaj i co do lokat to nie ma tam czego szukać.
Strata czasu.

Również byłam. Proponowałam przeniesienie  środków z Aliora, ale Pani
nie miała nic dla osoby zainteresowanej tylko lokatami.
Trochę się zawiodłam, ale jest lekcja, żeby więcej nie dać się namówić
na spotkanie z doradcą.

Data: 2011-10-04 10:52:21
Autor: Rafal M
"Negocjator" w Idea Banku.
On 3 Paź, 19:52, Paulina Bednarska <pau.bednar...@gmail.com> wrote:
żeby więcej nie dać się namówić
na spotkanie z doradcą.

Nie doradca, a sprzedawca.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-10-04 22:07:48
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

Nie doradca, a sprzedawca.

sa i tacy, ale prawdziwi DF również występują, trzeba tylko trafić na właściwego

RobertS

Data: 2011-10-05 09:05:59
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
On Tue, 04 Oct 2011 22:07:48 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

sa i tacy, ale prawdziwi DF również występują, trzeba tylko trafić na właściwego

da się jakoś ich odróżnić? Próba ognia i wody czy coś prostszego? :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-05 21:04:45
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

sa i tacy, ale prawdziwi DF również występują, trzeba tylko trafić na
właściwego

da się jakoś ich odróżnić? Próba ognia i wody czy coś prostszego? :-)

mnie się to nigdy nie udało, na spotkaniu musisz wyczuć czy DF pokazuje Ci korzystne dla Ciebie rozwiązania (do których musisz być przekonany) czy dąży do tego, abyś jak najszybciej podpisał papiery

zawsze jak omawiam z klientem kwestie inwestycji (z kredytami jest inaczej) to analizuję jakie ma potrzeby i możliwości i dobieram coś odpowiedniego, następnie klient dostaje komplet dokumentów do zapoznania się w domu i umawiamy się za kilka dni, wtedy odpowiadam na pytania, wyjaśniam wątpliwości i jak klient wie, że to jest to czego potrzebuje to spisujemy wniosek; efekt taki, że klient zadowolony, nie ma lapsa i mogę liczyć na polecenia ;-)

strategia "sprzedać i zapomnieć" ma krótkie nogi, klient znienawidzi takiego "doradcę" i potem krążą opowieści o doradcach naciągaczach, złodziejach itp...

RobertS

Data: 2011-10-06 08:59:04
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
On Wed, 05 Oct 2011 21:04:45 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

problem w tym, że jeśli wiem, co jest korzystne i jestem do tego
przekonany, to DF mi raczej niepotrzebny :-)

to spisujemy wniosek; efekt taki, że klient zadowolony, nie ma lapsa i mogę liczyć na polecenia ;-)

OK, jednego prawdziwego DF mamy :-)
BTW: co to jest "laps"? Słownik jężyka polskiego go nie zawiera.

strategia "sprzedać i zapomnieć" ma krótkie nogi, klient znienawidzi takiego "doradcę" i potem krążą opowieści o doradcach naciągaczach, złodziejach itp...

święte słowa

Data: 2011-10-06 19:53:13
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

problem w tym, że jeśli wiem, co jest korzystne i jestem do tego
przekonany, to DF mi raczej niepotrzebny :-)

ale nie wiesz czy wiesz o wszystkich opcjach, są dostępne takie usługi finansowe, o których nie mówi się w tv i nie znajdziesz informacji o nich po kliknięciu w bannery na www

OK, jednego prawdziwego DF mamy :-)
BTW: co to jest "laps"? Słownik jężyka polskiego go nie zawiera.

"laps" to sytuacja kiedy klient przestał płacić składki na program oszczędnościowy, TU likwiduje mu rejestr, potrąca opłatę likwidacyjną i oddaje to co zostało = zazwyczaj niewiele

RobertS

Data: 2011-10-07 09:07:23
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
On Thu, 06 Oct 2011 19:53:13 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

zapewne. Jak wynika z informacji podawanych w tej grupie często chodzi
o "struktury". O jakich innych opcjach "się nie mówi w tv"?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-09 00:15:07
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

zapewne. Jak wynika z informacji podawanych w tej grupie często chodzi
o "struktury". O jakich innych opcjach "się nie mówi w tv"?

nie, struktury nie biorą już udziału w promocji, negocjator wiązany jest z PSO (Aegon) lub produktami z rodzaju Pareto/Lukro/Libra

zainteresowany?

RobertS

Data: 2011-10-10 11:11:33
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
On Sun, 09 Oct 2011 00:15:07 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

Chętnie się dowiem, co to za zwierzęta (ogólnie - na czym to polega).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-10 21:07:12
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

Chętnie się dowiem, co to za zwierzęta (ogólnie - na czym to polega).

daj znać na priva [robert.sierant(at)homebroker.pl] to wyjaśnię, jeżeli lubisz gadżety to w pakiecie również możesz dostać lub jakąś lokatę z negocjatora (o którym było info w temacie wątku) ;-)

RobertS

Data: 2011-10-07 09:23:28
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
[...]

Dlatego IMHO te "programy" to ściema, przynajmniej w zakresie
wynagrodzenia dla TU. Zamiast jasno napisać: płacisz chłopie (lub babo
:-) przez parę lat na nasze wynagrodzenie, a potem ew. coś skapnie dla
Ciebie, to skrzętnie to ukrywają.
Podobnie, gdy dopytywałem się o zyski coroczne: 3,5% kapitału zabiera
TU, a ewentualną nadwyżką, jaka pozostanie z zysku dzieli się ze mną.

Pewnie ktoś zapyta: po co mi to, skoro jest to nieopłacalne? Tylko ze
względu na ewentualną wypłatę dla mojej rodziny, gdyby mnie kiedyś
zabrakło, bo utrata moich dochodów byłaby znaczącym ubytkiem. No i
jeszcze fakt, że ubezpieczyłem się naście lat temu, gdy jeszcze nie
wszystko to rozumiałem.

Mam też taki plan ING w swojej pracy: pewien procent pensji (dla
jasności: powyżej wynegocjowanej kwoty, czyli pracodawca bierze to na
siebie) idzie na "oszczędzanie + ubezpieczenie na życie". Ta część
"zaoszczędzona" zawsze dziwnym trafem okazuje się mniejsza niż suma
składek (sumuję tylko część "oszczędnościową", a nie
"ubezpieczeniową").

Dla mnie oszczędzanie przy pomocy profesjonalistów powinno wyglądać
tak: wpłacam im coś (raz lub regularnie), a zyskiem od tego kapitału
się dzielimy. Jak są dobrzy - pomnożą i zarobią i dla siebie i dla
mnie. Jak są kiepscy - to nie widzę powodu, aby dostali cokolwiek (np.
te 3,5%).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-09 00:22:17
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

[...]

niczego nie ukrywają, klient musi podpisać, że zapoznał się z TOiP, bez tego program się nie rozpocznie

Podobnie, gdy dopytywałem się o zyski coroczne: 3,5% kapitału zabiera
TU, a ewentualną nadwyżką, jaka pozostanie z zysku dzieli się ze mną.

oj przesada, nie 3.5%, program daje określone korzyści (które jednych interesują a innych nie) i za to się płaci, NIC za darmo nie dostaniesz

[...]

to dlaczego nie korzystasz z takich opcji? przecież doradcy inwestycyjny są wynagradzani na zasadzie success fee i np. biorą 20% tego co program dla klienta zarobił

opcji jest mnóstwo, są programy automaty (wpłacasz i zapominasz) oraz takie, w których samodzielnie inwestujesz, w zasadzie jeżeli ktoś jest zainteresowany oszczędzaniem/inwestowaniem (w moim mniemaniu jest to konieczne!) to powinien coś dla siebie wybrać, pozostaje tylko kwestia co to będzie, DF jest od tego aby pokazać klientowi jakie są opcje

i na koniec uwaga chyba najważniejsza, najtrudniej jest zacząć oszczędzać!

RobertS

Data: 2011-10-10 11:14:52
Autor: Jarek Andrzejewski
"Negocjator" w Idea Banku.
On Sun, 09 Oct 2011 00:22:17 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

no to ja w ING paręnaście lat temu tego nie dostałem. Owszem,
regulamin był, ale nie przypominam sobie żadnych szczegółowych
informacji, ile co kosztuje w poszczególnych latach.

[...]

ja piszę o konkretach. Polisa ING na zycie (nie pamiętam typu),
rozmowa z agentem ze parę lat temu.

[...]

hmmm, może przeoczyłem takie oferty, ale nie przypominam sobie, żeby
ktoś tu w grupie zachwalał coś podobnego.

i na koniec uwaga chyba najważniejsza, najtrudniej jest zacząć oszczędzać!

no, zgadza się. Za to potem fajnie popatrzeć na wyciągi czy do sejfu
na te błyszczące krążki :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-10-10 21:13:07
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

no to ja w ING paręnaście lat temu tego nie dostałem. Owszem,
regulamin był, ale nie przypominam sobie żadnych szczegółowych
informacji, ile co kosztuje w poszczególnych latach.

nie wiem jak to było naście lat temu w ING, ale obecnie klient musi dostać "pakiet" regulaminów oraz TOiP, założenie jest takie, że klient ŚWIADOMIE decyduje się na jakiś produkt, a nie że bierze coś co po jakimś czasie okazuje się być czymś innym

ja piszę o konkretach. Polisa ING na zycie (nie pamiętam typu),
rozmowa z agentem ze parę lat temu.

zależy jak duża część była przeznaczona na życie a jaka na dożycie i samo słowo agenta NIE wystarczy, niektórzy mówią tylko to co klient chce usłyszeć i później są z tego problemy

hmmm, może przeoczyłem takie oferty, ale nie przypominam sobie, żeby
ktoś tu w grupie zachwalał coś podobnego.

one występują, ale należy o nie pytać i pamiętaj, że nikt (żaden DI) nie będzie zarządzał portfelem aktywów o wartości 10.000 zł

i na koniec uwaga chyba najważniejsza, najtrudniej jest zacząć oszczędzać!

no, zgadza się. Za to potem fajnie popatrzeć na wyciągi czy do sejfu
na te błyszczące krążki :-)

;-D
ale niektórzy wolą te 5-6% na lokacie bankowej...nie powiem, również z nich korzystam, ale zawsze część aktywów lokuję w coś co da mi zysk > poziomu realnej inflacji

RobertS

Data: 2011-10-05 11:53:21
Autor: Rafal M
"Negocjator" w Idea Banku.
On 4 Paź, 22:07, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Nie doradca, a sprzedawca.

sa i tacy, ale prawdziwi DF również występują, trzeba tylko trafić na
właściwego

Nie neguje tego. Tutaj jest sytuacja ze pracownik _konkretnego banku_
jest sprzedawca a nie doradca.

Doradca bardziej moze byc pracownik posrednika kredytowego, ktory ma w
ofercie X bankow, i powinien wybrac z nich ta najkorzystniejsza opcje
na klienta.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-10-05 20:58:40
Autor: Maruda
"Negocjator" w Idea Banku.
W dniu 2011-10-05 20:53, Rafal M pisze:

[...]

A z czego taki pracownik pośrednika żyje? Skąd bierze pieniądze?
[kolejne pytania i odpowiedzi sam sobie dopowiedz]

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-10-05 21:09:01
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

A z czego taki pracownik pośrednika żyje? Skąd bierze pieniądze?
[kolejne pytania i odpowiedzi sam sobie dopowiedz]

dostaje prowizję od wypłaconego kredytu a co myślałeś?

RobertS

Data: 2011-10-05 22:19:03
Autor: Animka
"Negocjator" w Idea Banku.
W dniu 2011-10-05 21:09, RobertS pisze:

A z czego taki pracownik pośrednika żyje? Skąd bierze pieniądze?
[kolejne pytania i odpowiedzi sam sobie dopowiedz]

dostaje prowizję od wypłaconego kredytu a co myślałeś?

Tylko czy ta prowizja jest dla niego naliczana z pożyczki, ktorą zalatwił klientowi i klient potem spłaca większą pożyczkę, czy z jakiegoś funduszu banku?

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-05 23:21:21
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

Tylko czy ta prowizja jest dla niego naliczana z pożyczki, ktorą
zalatwił klientowi i klient potem spłaca większą pożyczkę, czy z
jakiegoś funduszu banku?

NIE, klient nie płaci (bezpośrednio) za to co robi doradca = nie ma tak, że Ty płacisz ileś więcej, bo bank musi zapłacić pośrednikowi, dostaniesz takie same warunki jak w banku lub czasem lepsze

bank ma swoich pracowników i bez względu na to czy zrobią komuś kredyt czy nie to i tak płaci im pensję, natomiast pośrednik dostaje wynagrodzenie TYLKO jeżeli bank kredyt wypłaci to bardzo wygodne dla banku, bo jak nie ma kredytu (na którym bank zarabia) to nie ma kasy dla pośrednika, a pracownik i tak i tak swoje dostać musi...

RobertS

Data: 2011-10-06 22:52:35
Autor: Animka
"Negocjator" w Idea Banku.
W dniu 2011-10-05 23:21, RobertS pisze:

[...]

banku, bo jak nie ma kredytu (na ktĂłrym bank zarabia) to nie ma kasy dla
pośrednika, a pracownik i tak i tak swoje dostać musi...

Dziękuję serdecznie.

animka

Data: 2011-10-05 21:08:21
Autor: RobertS
"Negocjator" w Idea Banku.

Nie neguje tego. Tutaj jest sytuacja ze pracownik _konkretnego banku_
jest sprzedawca a nie doradca.

pracownik banku jest TYLKO sprzedawcą, przecież nie powie, że "nasz kredyt jest drogi, proszę iść do konkurencji", on ma sprzedać to co ma w ofercie!

Doradca bardziej moze byc pracownik posrednika kredytowego, ktory ma w
ofercie X bankow, i powinien wybrac z nich ta najkorzystniejsza opcje
na klienta.

tak jak piszesz, dlatego w przypadku kredytu lub inwestycji lepiej iść do pośrednika/doradcy finansowego, który doradzi co będzie dla Ciebie najlepsze

najlepiej jeżeli DF ma płaską stawkę = np. za wszystkie kredyty dostaje taką samą prowizję, wtedy naprawdę wybierze to co dla klienta jest najkorzystniejsze, natomiast u mniejszych pośredników jest często tak, że za każdy bank ma inaczej płacone...jaki jest efekt chyba łatwo się domyślić ;-/

RobertS

Data: 2011-10-05 16:33:47
Autor: witrak()
"Negocjator" w Idea Banku.
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote on 2011-10-04_22:07

Nie doradca, a sprzedawca.

sa i tacy, ale prawdziwi DF również występują, trzeba tylko trafić
na właściwego

Można również wygrać w Totolotka :)

witrak()

"Negocjator" w Idea Banku.