Nękające smsy

Data: 2014-04-17 18:16:44
Autor: paskuda03
Nękające smsy

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości

Wiem że nie trzeba było zapisywać się, podawać numeru naciągaczom.
Siła wyższa. Delikwentka nie posłuchała chociaż prosiłem, ostrzegałem i
teraz ma.

Niby nic nadzwyczajnego. Nie zabierają kasy tylko przychodzą smsy z
propozycjami i ostrzeżeniami
Ale... treść tych propozycji zaczyna mnie wk...

"
Trzymam w ręku KARTĘ Twojego życia. Dziś dam Ci SZANSĘ - jeśli nie
weźmiesz FATUM ZATRZYMASZ. Zrobisz jak zechcesz! To tylko 1 sms na nr
73307/3,69 zł reg.wf
"
Tylko taki przykład bo są inne też podobnie wyrafinowane.

Co z tym można zrobić oprócz olania?

PS.
Google mi wyrzuciło na początek:
http://usundane.pl/sms-73307.html
Ło matko.
To już jest bezczelność do kwadratu!!!

Najpewniejszą ale i najtrudniejszą metodą jest :
zapoznać się z regulaminem konkursu o którym mowa w SMS ach
tam na 100% jest informacja o formalnościach w jaki sposób się
wypisujemy z konkursu - zazwyczaj też SMSowo
Ewentualnie operator też może zadziałać ale czasem wali teksetem
"operacja zablokowania może potrwać zylion tygodni"

--
paskuda03

Nękające smsy