Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !

Data: 2011-01-10 13:31:53
Autor: A. Filip
Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
"Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> pisze:
Na lotnisku z podstawa podawana przez kontrolera 400 m
(minimalna podstawa dla Tu154 dla tego rodzaju lotniska
to 1200 m).
[...]
Jednak po tym co przeczytalem, po tych wszystkich materialach przez
jakie przebrnalem z przykroscia
musze stwierdzic, ze wiekszosc winy ponosi
FATALNY SYSTEM LOTNICTWA a piloci byli jego ofiarami, co przyczynilo
sie to bezprecedensowej tragegii...

Nie możecie mówić prawdy bo za fatalny system lotnictwa wojskowego już
by minister-psychiatra Klich (PO) wyleciał ze stanowiska wykopany przez
"dobrego gospodarza-premiera" Tuska Donalda (PO) ! :-)
A minister-psychiatra 8 miesięcy po "wiecznym lądowaniu" trwa w
najlepsze na tym samym stanowisku i "może być podejrzewany" o
wykorzystywanie dalej zajmowanego stanowiska do "umniejszania swojej
odpowiedzialności za zdarzenie".

P.S. Proponuje zmianę nazwy "Polskiej" prowincji w Afganistanie z Ghazni
na Tworki Wielkie PO ;-)

Diabeł nie śpi z byle kim.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2011-01-10 06:42:23
Autor: robertbig
On 10 Sty, 13:31, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

[...]

Pan Klich. Nie dosć ,ze nie wyleciał , to nadal kręci swoje "lody.
Pierwsza decyzja po katastrofie było wyczarteroownie do niczego
nieprzydatnych Embraer-ów.
Dzieki tej decyzji , polska straciła bezpowrotnie kupe kasy. Starczyło
by prawie na nowy samolot.

Nie spadł tez włos z głowy ,nikomu z wojskowych ,za legendarne juz
łamanie prawa lotniczego,  w 36-tym.
IZa cała patologie szkolenia pilotów i nie tylko.
Wszytko toczy sie w armi  po staremu.
A powinno byc co najmiej tyrzęsienie ziemi w  wojskach lotniczych.

Tuz po katasrofie.
Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze. Śmigał sobie Jakiem po
lotnisku w Bydgoszczy.
Niby nic dziwnego. Ale...   wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie było
obsługi.

A co ?

Data: 2011-01-10 16:43:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:a6f36f8a-70bd-4b6a-9269-c9e29cdbf68ap8g2000vbs.googlegroups.com...
[...]

Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?

Data: 2011-01-10 07:50:27
Autor: robertbig
On 10 Sty, 16:43, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Tuz po katasrofie.
Niejaki Sikorski , lecac do Brukseki bodajrze.
Śmiga sobie Jakiem po
lotnisku w Bydgoszczy.
Niby nic dziwnego. Ale...   wtedy , kiedy na lotnisku jeszcze nie by o
obsługi.

Sikorski jest pilotem? A w jakiej jest randze?

Sikorski gdyby był pilotem. To bym napisał ,ze pilotował tego Jaka.
Ty jak lecisz sobie samolotem na wakacje . To tez jestes pilotem ?

Wazne ,ze pomimo ,że mógł pilotów pocałowac w dupe . Potupac nogami.
To jednak , tak sobi zorganizował lot. A spolegliwi piloci wykonali
polecenie !

Światek lotniczy szepcze ,ze do nastepnej katastrofy juz niedaleko.
Czekajmy cierpliwie.

Data: 2011-01-10 16:58:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:9f3daf0b-eb94-4758-87cf-420175eade0c32g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

To w końcu kto śmigał sobie Jakiem po lotnisku w Bydgoszczy?
Jeśli nie Sikorski, to po co wymieniasz jego nazwisko?
Chyba, że próbujesz coś insynuować.

Data: 2011-01-10 08:20:16
Autor: robertbig

=============================================>

--

Widze , że zaczynasz prowdzic specyficzna polemike.
Tak Sikorski leciał tym samolotem.

A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień .

Data: 2011-01-10 17:44:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Data: 2011-01-10 17:48:27
Autor: Bogdan Idzikowski
> [...]

Tak Sikorski leciał tym samolotem.

A ty jak lecisz tez jestes w taki razie pilotem. Podaj tylko stopień .

Nic z tego nie rozumiem. O co ci chodzi z tym Sikorskim? Co on takiego nagannego zrobił? Co on zrobił takiego na tym lotnisku w Bydgoszczy? Czy to on trzymając stery samolotu smigał po tym lotnisku? Czy też będąc pasażerem był zmuszony siedząc w środku samolotu śmigać po lotnisku, a sterował tym samotem jakiś pilot? To po co w ogóle o tym piszesz?

Data: 2011-01-10 13:47:35
Autor: Neko
10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

P.S. Proponuje zmianę nazwy "Polskiej" prowincji w Afganistanie z Ghazni
na Tworki Wielkie PO ;-)

Dlaczego piloci nie sa szkoleni u producenta?

Dlaczego piloci nie trenuja na symulatorach?

Dlaczego musza uczyc sie TYLKO z ksiazek?

Dlaczego niedouczony intruktor przekazuje
niepelna wiedze pilotowi, a gdy ten staje
sie instruktorem MA JESZCZE MNIEJSZA WIEDZE
i przekazuje fatalne nawyki kolejnym generacjom?

A na samym koncu mamy juz pilota, ktory nie
zna podstawowych procedur i nie wie, ze pewnych
rzeczy na danym samolocie nie wolno robic!!!

Podobnie sprawa wyglada z kierowcami samochodow.
Fatalny instruktor = zle nawyki i w efecie w przyszlosci
tragiczny wypadek.

Przeciez doskonale widac jak mamy wyszkolonych
kierowcow (chocby nie uzywanie kierunkowskazow).

Ale troche zboczylem z tematu. :)

Data: 2011-01-10 16:15:40
Autor: raff

"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> wrote in message news:ifk3k1zsz7+B1A@heather.huge.strangled.net...
[...]

Prawda, ale Klich tkwi na stanowisku. Co sprawia, ze beda nastepne tego typu katastrofy.

Tusk bierze odpowiedzialnosc, skoro kryje Klicha.

R.

Neko: 10 kwietnia piloci NIE MIELI PRAWA ladowac !