Nekrocelebryci.

Data: 2012-04-01 08:08:03
Autor: stevep
Nekrocelebryci.
# Właśnie obejrzałam, z pewnym opóźnieniem, wizytę państwa W. u pani D.  Czyli nieszczęsne "Rozmowy w Toku". Patrzenie na Waśniewskich i słuchanie  tego co mówią doprowadza mnie do szaleństwa. Coraz mocniej dudni mi w  głowie zasłyszane określenie "nekrocelebryci"
Słabo mi się robi. Autentycznie słabo. I w dodatku niedobrze. I jeszcze  straszliwa złość mną rzuca.

  Oczywiście - każdy jest niewinny dopóki winy mu się nie udowodni. A jak  na razie Katarzyna W. ma postawione jedynie zarzuty nieumyślnego  spowodowania śmierci, zawiadomienia o niepopełnionym przestępstwie i  dostarczania fałszywych dowodów. Zgoda. I niby wszystko byłoby w porządku,  gdyby nie to, że nie jest.

  Wiem, że tym co piszę i tym co czuję wpisuję się w rzeszę Polaków, którzy  Waśniewskich by najchętniej ukamienowali. Ale oboje budzą we mnie złość i  wstręt. Te ich uśmieszki, nieautentyczne łzy, porozumiewawcze spojrzenia i  całkowicie martwe oczy. Jakby mówili "śmiejemy się w twarz wymiarowi  sprawiedliwości".

  Do tego dochodzą jeszcze peruki, nowe ciuszki i cotygodniowe zmiany  fryzur. Czy tylko ja mam takie wrażenie czy to naprawdę jakaś wyjątkowo  obrzydliwa sztuka rozgrywa się na naszych oczach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpcl1

--
stevep

Data: 2012-04-01 06:59:12
Autor: rAzor
Nekrocelebryci.
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):
# W=B3a=B6nie obejrza=B3am, z pewnym op=F3=BCnieniem, wizyt=EA pa=F1stwa=
 W. u pani D.  =

Czyli nieszcz=EAsne "Rozmowy w Toku". Patrzenie na Wa=B6niewskich i s=B3=
uchanie  =

tego co m=F3wi=B1 doprowadza mnie do szale=F1stwa. Coraz mocniej dudni m=
i w  =

g=B3owie zas=B3yszane okre=B6lenie "nekrocelebryci"
S=B3abo mi si=EA robi. Autentycznie s=B3abo. I w dodatku niedobrze. I je=
szcze  =

straszliwa z=B3o=B6=E6 mn=B1 rzuca.

  Oczywi=B6cie - ka=BFdy jest niewinny dop=F3ki winy mu si=EA nie udowod=
ni. A jak  =

na razie Katarzyna W. ma postawione jedynie zarzuty nieumy=B6lnego  =

spowodowania =B6mierci, zawiadomienia o niepope=B3nionym przest=EApstwie=
 i  =

dostarczania fa=B3szywych dowod=F3w. Zgoda. I niby wszystko by=B3oby w p=
orz=B1dku,  =

gdyby nie to, =BFe nie jest.

  Wiem, =BFe tym co pisz=EA i tym co czuj=EA wpisuj=EA si=EA w rzesz=EA =
Polak=F3w, kt=F3rzy  =

Wa=B6niewskich by najch=EAtniej ukamienowali. Ale oboje budz=B1 we mnie =
z=B3o=B6=E6 i  =

wstr=EAt. Te ich u=B6mieszki, nieautentyczne =B3zy, porozumiewawcze spoj=
rzenia i  =

ca=B3kowicie martwe oczy. Jakby m=F3wili "=B6miejemy si=EA w twarz wymia=
rowi  =

sprawiedliwo=B6ci".

  Do tego dochodz=B1 jeszcze peruki, nowe ciuszki i cotygodniowe zmiany =
 =

fryzur. Czy tylko ja mam takie wra=BFenie czy to naprawd=EA jaka=B6 wyj=B1=
tkowo  =

obrzydliwa sztuka rozgrywa si=EA na naszych oczach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpcl1

Media uwielbiają kiedy z ekranu płynie krew zmieszana ze spermą przyprawiona
odorem rozkładających się ciał ekshumowanych w ostatnim czasie przez pisowców.

Data: 2012-04-01 10:12:45
Autor: pluton
Nekrocelebryci.

Media uwielbiają kiedy z ekranu płynie krew zmieszana ze spermą
przyprawiona
odorem rozkładających się ciał ekshumowanych w ostatnim czasie przez
pisowców.

Politycy w ogolnosci, a pisiaki to juz szczegolnie uwielbiaja
dostarczac mediom pokarmu.

Nullification

Data: 2012-04-01 13:26:25
Autor: bolek
Nekrocelebryci.

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl92sf$9su$1inews.gazeta.pl...

[...]

Daj spokój. Przecież najwięcej pokarmu dostarcza ten nawiedzony z PO.
I żeby była jasność. Jestem przeciwnikiem PO, PiS,RP,SLD,PSL i innych pasożydów.

bolek

Data: 2012-04-01 14:08:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrocelebryci.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f783b63$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To i siebie też nienawidzisz?

Data: 2012-04-01 14:26:21
Autor: bolek
Nekrocelebryci.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f78453a$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeżeli banda dorwała się do władzy, to ja muszę do jakiejś należeć ?

bolek

Data: 2012-04-01 14:32:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrocelebryci.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f78496f$0$26684$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie należysz lub nie sympatyzujesz z jakąś bandą?

Data: 2012-04-01 14:35:52
Autor: bolek
Nekrocelebryci.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f784ac6$0$26700$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie jestem bandytą okradającym polskie państwo.
Bo one nawet nie okradają swojego.

bolek

Data: 2012-04-01 14:44:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrocelebryci.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f784ba9$0$26693$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Takiś ciołek, że nie potrafisz?

Data: 2012-04-01 15:19:11
Autor: bolek
Nekrocelebryci.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f784db7$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To wg Ciebie każdy kto nie okrada SWOJEGO kraju to ciołek ?
To już wiem dlaczego ten zaścianek jest skazany na upadek.

Data: 2012-04-01 15:31:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrocelebryci.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f7855d1$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to masz dwa wyjścia. Szybka emigracja lub zakup rozpuszczalnika i odpowiednie jego użycie. Niekoniecznie zgodne z zaleceniami na etykiecie!

Data: 2012-04-01 15:38:05
Autor: bolek
Nekrocelebryci.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f7858c0$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Preferuję Autovidol.
Proponuję z warsiawki utworzyć księstwo. Wtedy POLACY zostaną u SIEBIE.
Nawet Gierek zdurniał jak został I sekretarzem i przeniósł się do stolycy.

bolek

Data: 2012-04-02 06:31:30
Autor: stevep
Nekrocelebryci.
Dnia 01-04-2012 o 14:26:21 bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaÂł w  wiadomoÂści

UÂżytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

UÂżytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

Media uwielbiajÂą kiedy z ekranu pÂłynie krew zmieszana ze spermÂą
przyprawiona
odorem rozkÂładajÂących siĂŞ ciaÂł ekshumowanych w ostatnim czasie przez
pisowcĂłw.

Politycy w ogolnosci, a pisiaki to juz szczegolnie uwielbiaja
dostarczac mediom pokarmu.

--
Daj spokĂłj. PrzecieÂż najwiĂŞcej pokarmu dostarcza ten nawiedzony z PO.
I ¿eby by³a jasnoœÌ. Jestem przeciwnikiem PO, PiS,RP,SLD,PSL i innych

To i siebie teÂż nienawidzisz?

--
JeÂżeli banda dorwaÂła siĂŞ do wÂładzy, to ja muszĂŞ do jakiejÂś naleÂżeĂŚ ?

bolek

Tak trzymaj, pasożyci to twój żywioł.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-02 06:30:20
Autor: stevep
Nekrocelebryci.
Dnia 01-04-2012 o 08:59:12  rAzor <bitstreem@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Ja dodałbym określenie "nekropolitycy", o kogo chodzi wszyscy wiedzą..

--
stevep

Data: 2012-04-01 12:50:51
Autor: Egon
Nekrocelebryci.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wb2onp1150oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ciekawe na kogo glosowali w wyborach?
Zreszta... wiadomo na kogo. Widac po twarzach i zachowaniu.

Data: 2012-04-01 13:05:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrocelebryci.

Użytkownik "Egon" <egon@malpa.dk> napisał w wiadomości news:jl9bue$3vn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja nie widzę. Możesz się podzielić tą radosną wiadomością? Na przyszłość, po twarzy i zachowaniu, będę wiedział na kogo taki osobnik głosuje.

Data: 2012-04-01 13:27:10
Autor: bolek
Nekrocelebryci.

Masz na myśli emerytów ?

Data: 2012-04-01 14:41:55
Autor: MH
Nekrocelebryci.
[...]

============

Wcale mnie nie zdziwi ich obecność w kolejnej edycji tańca z gwiazdami..

MH

Data: 2012-04-01 19:05:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrocelebryci.

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jl9pfj$408$1inews.gazeta.pl...
Wcale mnie nie zdziwi ich obecność w kolejnej edycji tańca z gwiazdami..

MH

Nie jesteś na bieżąco. Nie będzie już tańca z gwiazdami.

Data: 2012-04-01 21:57:23
Autor: MH
Nekrocelebryci.
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
>
> MH

Nie jesteś na bieżąco. Nie będzie już tańca z gwiazdami.

===================

Szkoda. A tak na nich liczyłem...

MH

Data: 2012-04-02 06:33:05

[...]