Nekrocelebryci.

Data: 2012-04-01 12:50:51
Autor: Egon
Nekrocelebryci.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wb2onp1150oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Właśnie obejrzałam, z pewnym opóźnieniem, wizytę państwa W. u pani D.
Czyli nieszczęsne "Rozmowy w Toku". Patrzenie na Waśniewskich i słuchanie
tego co mówią doprowadza mnie do szaleństwa. Coraz mocniej dudni mi w
głowie zasłyszane określenie "nekrocelebryci"
Słabo mi się robi. Autentycznie słabo. I w dodatku niedobrze. I jeszcze
straszliwa złość mną rzuca.

Ciekawe na kogo glosowali w wyborach?
Zreszta... wiadomo na kogo. Widac po twarzach i zachowaniu.

Data: 2012-04-01 13:05:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrocelebryci.

Użytkownik "Egon" <egon@malpa.dk> napisał w wiadomości news:jl9bue$3vn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja nie widzę. Możesz się podzielić tą radosną wiadomością? Na przyszłość, po twarzy i zachowaniu, będę wiedział na kogo taki osobnik głosuje.

Nekrocelebryci.