Nekrofilia Gosiewskiej

Data: 2010-07-13 15:10:04
Autor: PesTYcyD
Nekrofilia Gosiewskiej
Ta biedna kobiecina, nie ma pojęcia że gosiu budowniczy peronów, jest tak pokawałkowany że mogliby go wsadzić do kieszeni garnituru. Razem z jego szczątkami mogą być jeszcze tam załączone szczątki innych zwierząt padłych na polu przed lotniskiem. Może niech zostawi go w świętym spokoju.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8133777,Jest_wniosek_o_ekshumacje_ciala_posla_Gosiewskiego.html

Data: 2010-07-13 15:16:02
Autor: jadrys
Nekrofilia Gosiewskiej
  W dniu 2010-07-13 15:10, PesTYcyD pisze:
[...]

A niby dlaczego? Ty nie chciałbyś sprawdzić kto jest w trumnie?

Data: 2010-07-13 06:26:09
Autor: zbig
Nekrofilia Gosiewskiej
On 13 Lip, 15:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-07-13 15:10, PesTYcyD pisze:> Ta biedna kobiecina, nie ma pojęcia że gosiu budowniczy peronów, jest
> [...]
> świętym spokoju.

A niby dlaczego? Ty nie chciałbyś sprawdzić kto jest w trumnie?

Ja się Gosiewskiej nie dziwię. przechodzi straszną traumę. I łatwo
kimś takim zmanipulować przez wyzutych z honoru pisowskich
propagandzistów, którzy co raz wzniecają niepokój w sercach tych
udręczonych rodzin ofiar.
Co do identyfikacji zwłok to przecież była ona przeprowadzona przez
brata Gosiewskiego. Ile musi być jeszcze takich identyfikacji lub
badań DNA, żeby hochsztaplerzy z PiS dali spokój. Przypuśćmy, że
zwłoki są teraz w dużo gorszym stanie niż były. moim zdaniem bez badań
DNA się nie obejdzie.
Po badaniach DNA będzie można znów kwestionowaćv, czy aby włożyli tam
Gosiewskiego z powrotem, czy może trumna jest pusta. Ten spektakl
będzie trwał i trwał bo takim zasranym kaczyńskim, Bielanom,
Macierewiczom czy Kempie opłaca się politycznie robić szum.

Data: 2010-07-13 15:33:27
Autor: jadrys
Nekrofilia Gosiewskiej
  W dniu 2010-07-13 15:26, zbig pisze:
[...]

Daj spokój zbigu, i nie mieszaj do tego polityki.

Data: 2010-07-13 06:38:47
Autor: DJ MC Donald Musk
Nekrofilia Gosiewskiej
On 13 Lip, 15:33, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]
> Macierewiczom czy Kempie opłaca się politycznie robić szum.

Daj spokój zbigu, i nie mieszaj do tego polityki.

co tam. Zawsze mozna na tych "pisiorow" napluc...przeciez Gosieski nie
zyje a i ta kobieta nie bedzie sie bronic...
Taka POska kultura Niesioloska...
tfu!

Data: 2010-07-13 16:26:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1hq5f$7fb$1news.onet.pl...
[...]

Ale on ma 100% rację.

Data: 2010-07-13 18:04:32
Autor: mkałrwan jest debilem
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

Ale on ma 100% rację.

Dla picowskiej hołoty racja musi byc "właściwa".

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-13 19:26:16
Autor: jadrys
Nekrofilia Gosiewskiej

[...]

W czym? Że żona czy córka chce sprawdzić kto faktycznie leży w tej trumnie? To niby ma być ta sprawa polityczna?

Data: 2010-07-13 22:27:04
Autor: PaPi
Nekrofilia Gosiewskiej
W czym? Że żona czy córka chce sprawdzić kto faktycznie leży w tej
trumnie? To niby ma być ta sprawa polityczna?

Oczywiscie ze polityczna.
Sprawdzil juz kto lezy w trumnie rodzony brat Gosiewskiego.
Sugerujesz, ze w 3 miesiace po pochowku latwiej bedzie rozpoznac cialo ofiary katastrofy lotniczej niz bezposrednio po niej ?

Data: 2010-07-13 15:34:51
Autor: Dirko
Nekrofilia Gosiewskiej
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:aaf20a21-69af-4176-ba5a-213d99c47784t10g2000yqg.googlegroups.com...

[...]

    Perfidia pisiorów czyli norma.

Data: 2010-07-13 15:19:03
Autor: PesTYcyD
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 15:16, jadrys pisze:
A niby dlaczego? Ty nie chciałbyś sprawdzić kto jest w trumnie?

Gosiewska pozna Gosia po napletku?

Data: 2010-07-13 06:39:59
Autor: DJ MC Donald Musk
Nekrofilia Gosiewskiej
On 13 Lip, 15:19, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-07-13 15:16, jadrys pisze:

> A niby dlaczego? Ty nie chciałbyś sprawdzić kto jest w trumnie?

Gosiewska pozna Gosia po napletku?

widze, ze jestescie przystosowani by pluc na ludzi...ktorzy nawet sie
nie moga bronic.
POska kultura rodem z chlewa...

Data: 2010-07-13 16:25:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:37afffbb-7d09-4835-bc85-b8c525ce63c9c33g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

Gosiewska pozna Gosia po napletku?

widze, ze jestescie przystosowani by pluc na ludzi...ktorzy nawet sie

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jesteś dobrym nauczycielem

Data: 2010-07-13 09:25:58
Autor: DJ MC Donald Musk
Nekrofilia Gosiewskiej
On 13 Lip, 16:25, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:37afffbb-7d09-4835-bc85-b8c525ce63c9c33g2000yqm.googlegroups.com....

> [...]

nie moga bronic.
POska kultura rodem z chlewa...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

to ja nazywalem prezydenta Kaczynskiego kaczorem, kartoflem i
kurduplem? i nasmiewalem sie z jego zony?
jakos nie przypominam....

Data: 2010-07-13 18:01:26
Autor: mkałrwan jest debilem
Nekrofilia Gosiewskiej

> [...]

Gosiewska pozna Gosia po napletku?

widze, ze jestescie przystosowani by pluc na ludzi...ktorzy nawet sie

Pisowska kultura pozwala tylko na opluwanie nieboszczyków, którzy byli politycznymi przeciwnikami. Nieprawdaż?

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-13 22:02:33
Autor: mkarwan
chamidło kałecki

Data: 2010-07-13 18:13:24
Autor: Grzegorz Z.
Nekrofilia Gosiewskiej
Dnia Tue, 13 Jul 2010 06:39:59 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

[...]

Nie dotyczy profesorów z fajkami.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-13 15:33:36
Autor: jadrys
Nekrofilia Gosiewskiej
  W dniu 2010-07-13 15:19, PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-07-13 15:16, jadrys pisze:
A niby dlaczego? Ty nie chciałbyś sprawdzić kto jest w trumnie?

Gosiewska pozna Gosia po napletku?

Zasadniczo nie po "napletku" się poznaje swoich bliskich.

Data: 2010-07-13 18:29:36
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 15:33, jadrys pisze:
[...]

Ależ wysyp trollów z pełobandy :)

Data: 2010-07-13 16:25:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1hov8$3j3$1news.onet.pl...
[...]

Pierdolenie. Dostała zdjęcia Gosia w garniturze (ruskim) w trumnie jeszcze przed zalutowaniem. Nie chodzi o Gosia. Chodzi o szum.

Data: 2010-07-13 18:29:32
Autor: konus
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3c774a$1news.home.net.pl...

[...]

Tu nalezaloby przypomniec pisolubcom i nekrofilom , ze kazda osoba z rodziny poszodowanych mogla zidentyfikowac cialo bliskiego " zamordowanego przez KGB i Tuska" . Rowniez corka Gosiewskiego miala dostep do ciala i mogla zobaczyc co bedzie wkladane do trumny . Jesli mnie pamiec nie myli brat Gosiewskiego identyfikowal cialo . Proces ten nadzorowala osobicie min. zdrowia .Teraz kiedy wszystkie formalnosci zostaly zakonczone a ciala znalazly juz swoje miejsce wiecznego spoczynku droga do ekschumacji mozliwa ale wylacznie na koszt rodziny . Nie widze powodow aby  z moich podatkow placic za czyjes nieuzasadnion zachcianki tymbardziej , ze kazda z osob rodzin mila mozliwosc dopilnowanie sobie calgo procesu identyfikacji  . Nawet podroz , hotele , jedzenie i przewodnika rodziny mialy zafundowane przez strone rosyjska . Teraz ja mam placic bo komus odbilo lub dlatego , ze jacys politycy z pisu wypuszczaja znekane tragedia rodziny ? . Niech placa sami bo jak nie, to za pare miesiecy okaze sie , ze znowu sa nieusatysfakcjonowani i zarzadaja kolejnej ekshumacji i tak co pare lat bo ekhumacja stala sie juz nasza narodowa specjalnoscia z ktorej smieje sie caly swit .

kwakwa

Data: 2010-07-13 09:45:31
Autor: DJ MC Donald Musk
Nekrofilia Gosiewskiej
On 13 Lip, 18:29, "konus" <pra...@mojapolska.watykan> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c3c774a$1news.home.net.pl...

> [...]

kolejnej ekshumacji i tak co pare lat bo ekhumacja stala sie juz nasza
narodowa specjalnoscia z ktorej smieje sie caly swit .

na szczescie kwakwa jestes tylko POskim idiota i nie wiesz tego, ze
rodziny ofiar katastrofy maja prawo zapisane w polskim prawie, do
identyfikacji zwlok i zadania przeprowadzenia (ba!) sekcja w tej
sytuacji jest obligatoryjna! I na to te rodziny tez placa podatki.
A co do tego z czego bedzie sie smial "caly swiat" to poczekajmy na
pierwsza zagraniczna wizyte Komoroskiego - ja nie mam watpliwosci, ze
swiat bedzie sie smial do rozpuku z takiego "prezydenta"

Data: 2010-07-13 18:53:34
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 18:45, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

To nic dziwnego, że ruscy czekiści chcą za wszelka cenę zatrzeć ślady
zamachu pod Smoleńskiem, bo sami są jej sprawcami.

A co do tego z czego bedzie sie smial "caly swiat" to poczekajmy na
pierwsza zagraniczna wizyte Komoroskiego - ja nie mam watpliwosci, ze
swiat bedzie sie smial do rozpuku z takiego "prezydenta"

Stawiam na to, że p-rezydentura Bronka ze spalonych WSI przejdzie bez
większego echa. Ma do wyżywienia liczną rodzinkę. Nie będzie się stawiać
swoim mocodawcom.

Data: 2010-07-13 19:05:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:58ed7462-4087-4013-a568-a1145865d6bee5g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Czy ty, kurwa, czytać nie umiesz? Przecież Ci napisał, że brat Gosiewskiego identyfikował ciało. Sekcja była wykonana. Na wyniki sekcji niech poczeka. Co taka niecierpliwa? Pali się, czy co, do kurwy nędzy?

Przecież tu chodzi o zadymę. I tylko o zadymę.

I odpierdol się od prezydenta, picowski pojebie.

Data: 2010-07-13 19:07:26
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
I odpierdol się od prezydenta, picowski pojebie.

Nie picuj B.Idzik.

Data: 2010-07-14 02:00:25
Autor: konserwator
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3c9cf9$1news.home.net.pl...

[...]

GDZIE  pajacu?
GDZIE BYLA TA IDENTYFIKACJA?
w rosji czy Polszy?
to juz polskich obywateli w Polszy obowiazuje ruskie prawo?
no chyba jeszcze nie, chociaz za rzadow Tuska i Komoroskiego pewnie je wprowadzicie.
Identyfikacji ma dokonac w Polsce rodzina przy obecnosci polskich prokuratorow tak samo DNA.
Postanowienia ruskiej prokuratury, ruski slugusie , jeszcze w Polszy nie obowiazuja wiec ta identyfikacja takze nie jest wazna..
Maja do tego prawo i tyle. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-16 12:31:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1pbue$416$1adenine.netfront.net...
[...]

Pajacu!

Poczytaj:
5.10  Państwo prowadzące badanie uznaje konieczność koordynowania działań przewodniczącego zespołu prowadzącego badania i organów sądowych. Szczególną uwagę poświęca się dowodom rzeczowym, które, jako mające zasadniczy wpływ na powodzenie badania, powinny być niezwłocznie zarejestrowane i poddane analizie, takiej jak
badanie i identyfikacja ofiar oraz odczyt zapisów rejestratorów pokładowych.

Data: 2010-07-14 09:55:33
Autor: konus
Nekrofilia Gosiewskiej

> [...]

pierwsza zagraniczna wizyte Komoroskiego - ja nie mam watpliwosci, ze
swiat bedzie sie smial do rozpuku z takiego "prezydenta"

Jesli ja jestem idiota , to co trzeba sadzic o tobie ? .
Przeciez jasano napisalem aby przypomniec takim jak ty pisomlotkom , ze to czego domaga sie dzisiaj corka Gosiewskiego zostalo dokonane a wiec i sekscja zwlok i ogledziny ciala i to przez brata Gosiewskigo .
Tylko wspomnianym przez ciebie idiotom potrzebne jest wielokrotne dokonywanie tych samych z gruntu profanujacych zwloki czynnosci dla zbadania tego, czyje cialo lezy w trumnie .
Schizofrenia nie jest zarazliwa ale te reguly , jak zreszta wszystkie inne nie obowiazuja w pisie bo zaraziliscie sie nia od swojego furera konusa wszyscy .

kwakwa

Data: 2010-07-13 19:35:24
Autor: jadrys
Nekrofilia Gosiewskiej
  W dniu 2010-07-13 18:29, konus pisze:
[...]

Pominę już całość twojego postu i odbijaniu piłeczki punkt po punkcie. Powiedz mi jedno - dlaczego z taka zawziętością krytykujesz chęć poznania prawdy o zwłokach przez członka najbliższej rodziny?

Data: 2010-07-13 19:51:12
Autor: Bartek
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 19:35, jadrys pisze:

Pominę już całość twojego postu i odbijaniu piłeczki punkt po punkcie.
Powiedz mi jedno - dlaczego z taka zawziętością krytykujesz chęć
poznania prawdy o zwłokach przez członka najbliższej rodziny?

Wydaje mi się, że należałoby uszanować takie prawo, ale na takiej zasadzie: zgłaszasz wątpliwości, potwierdzają się, to OK, sprawę przejmuje np prokuratura; nie potwierdzają się - pokrywasz koszty chybionego przedsięwzięcia. To byłoby uczciwe.

Data: 2010-07-13 19:56:36
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 19:51, Bartek pisze:
[...]

Znowu kpisz, czy o drogę pytasz ? Skąd wiadomo, że to Gosiu leży w trumnie ?

Data: 2010-07-13 20:05:26
Autor: Bartek
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 19:56, u2 pisze:

[...]

Spokojnie, opanuj się, nie o tym pisałem! Przeczytaj raz jeszcze, może przynajmniej zrozumiesz, że nie kpię, a drogę znam na tyle, by Ciebie o nią nie pytać.

Data: 2010-07-13 20:15:42
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 20:05, Bartek pisze:
[...]

Kpina i szyderstwo to metoda pełobandy, do której należysz.

Zero dowodów, zero logiki.

Data: 2010-07-13 20:26:25
Autor: Bartek
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 20:15, u2 pisze:

[...]

Pisałem Ci, że PO i PiS olewam równo, ale skoro Ty wiesz lepiej do czego ja należę a do czego nie należę, to masz poważny problem. Ale twórz dalej, może się załapiesz do Pietrzaka.

Data: 2010-07-13 20:28:36
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 20:26, Bartek pisze:
[...]

Dalej kpisz bandyto. Peło to twoja banda.

Data: 2010-07-13 20:45:44
Autor: Bartek
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 20:28, u2 pisze:
[...]

Czemu mnie obrażasz?

Data: 2010-07-14 10:28:20
Autor: Zahir
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c3cad52$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Napisz w końcu coś logicznego. Twoje dotychczaswe wywody to pisowski bełkot.

Zahir

Data: 2010-07-13 20:01:03
Autor: =heÂŽsk=
Nekrofilia Gosiewskiej
On Tue, 13 Jul 2010 19:35:24 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

  W dniu 2010-07-13 18:29, konus pisze:

  [...]

Pominę już całość twojego postu i odbijaniu piłeczki punkt po punkcie. Powiedz mi jedno - dlaczego z taka zawziętością krytykujesz chęć poznania prawdy o zwłokach przez członka najbliższej rodziny?

 cycus ma racje. niech poznaja kazda prawde tyle, ze na wlasny koszt.

--

 HeSk

Data: 2010-07-14 10:08:03
Autor: konus
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1i85n$cba$1news.onet.pl...
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Rodzina , jak i cala Polska  prawde zna niemal od pierwszej chwili po katastrofie .
Ta jest porazajaca i swiadczy o skrajnej nieodpowiedzilnosci bylego prezydenta .
Proby , prymitywne proby matolkow usilujacych scedowac wine na jakichs " zamachowcow " swiadczy nie tylko o glupocie ale przedewszystkim o nieodpowiedzialnosci ludzi tak mowiacych .
Na poczatku slyszac np.o sztucznej mgle smialem sie traktujac to jak kawal z gatunku czarnego humoru , dzisiaj zaczynam si ludzi tak opisujacyh wydarzenia bac . Po prostu bac jako , ze nie mam watpliwosci , ze sa to ludzie psychicznie chorzy lub swiadomie dziljacy na szkode Polski .
Przyjmujac nawet , ze mozliwe byloby wytworzenie takiej  mgly i ze rosjanie ja wytworzyli to do kurwy nedzy nalezaloby przyjac rownoczesnie , ze mgla taka odbiera pilotom rozum  nakazujac im ladowac mimo , ze nie ma takij mozliwosci .
Jesli lansowan przez pisopolglowkow spiskowe teorie nie maja celu dokonania w co slabszych umyslach  spustoszenia dla osiagniecia politycznych celow , to ja jestem rownie glupi jak kaczynski , brudzincki i reszta pisomotlochu . Jesli sie nie myle a nie myloe si to za takie nieodpowiedzialne stawianie sprawy powinien wziasc sie prokurator , ale nie u nas jesli nawe nielegalnie postaiony krzyz na terenie prezydenckim nie mozna usunac bez kilkutygodniowej polityczno-koscilnej debaty .

kwakwa
kwakwa

Data: 2010-07-13 19:29:51
Autor: jadrys
Nekrofilia Gosiewskiej

[...]

Jednak dokładne zbadanie zwłok w Polsce to nie to samo co spojrzenie na zwłoki w rosyjskiej kostnicy. A poza tym na pewno nie było jej przy wkładaniu zwłok do trumny i zalutowywaniu.

Data: 2010-07-13 19:56:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i1i86o$cba$3news.onet.pl...

[...]

To jakaś obsesja. Jej nie było w ogóle w Rosji.
Teraz tak jej zależy i nawet chce ekshumować zwłoki męża by sprawdzić (osobiście?) czy to aby on.
Ale do Moskwy, to nie była łaskawa się pofatygować, by ostatni raz spojrzeć na ukochanego męża podczas identyfikacji i pożegnać się?
Pożegnać ukochane szczątki, bo zwłoki były bardzo, jakby powiedzieć, nie w jednym kawałku.
Obecne jej zachowanie jest bardzo nieszczere.

Robi zadymę i to wszystko!

Data: 2010-07-13 20:02:01
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
[...]

Znowu kpisz, czy o drogę pytasz, B.Idzik ? Wiesz jak zidentyfikowano
ciało Gosia ?

Data: 2010-07-14 02:03:19
Autor: konserwator
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c3ca8d8$1news.home.net.pl...

[...]

to jest zalosne...
skad ty wiesz co ona wtedy myslala i czula...
caly elektorat PO
tfu! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-15 12:20:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1mn0b$19eb$1adenine.netfront.net...

[...]

Żałosny dupku. Koło pały mi lata to, o czym ona myślała i czuła.
Wiem co robiła i co robi. Lansuje się!

Data: 2010-07-13 20:01:02
Autor: =heÂŽsk=
Nekrofilia Gosiewskiej
On Tue, 13 Jul 2010 19:29:51 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Jednak dokładne zbadanie zwłok w Polsce to nie to samo co spojrzenie na zwłoki w rosyjskiej kostnicy. A poza tym na pewno nie było jej przy wkładaniu zwłok do trumny i zalutowywaniu.

 sadzisz, ze rosjanom zalezaloby na wrzucaniu do trumien "jak leci" ?
 wiekszosc zwlok. a wlasciwie szaczatkow byla rozpoznawana ze zdjec.
 rodzino oszczedzono koszmaru. na rosyjskich forach "naoczny" (?)
 swiadek opowiadal, ze niektore zwloki mialy powbijane w korpus  glowy lub zupelnie oderwane "jakby przez dzikie zwierze.
 powtarzam kolejny raz: najrozsadniejszym bylo pochowanie ich
 wszystkich we wspolnej mogile np. na powazkach lub na dziedzincu
 ktoregos kosciola np. tam gdzie lezy x.popieluszko. cale to
 widowisko z wozeniem szczatkow po kraju, pochowek na wawelu,
 awantura o krzyz, awantura o tablice, o zdjecia w sejmie
 doprowadzila do podzialu spoleczenstwa na "patriotow" i "motloch".
 ludzie chca spokoju, chca zyc dalej, a nie byc ciagle zmuszani
 by laczyc sie w bolu z "patriotantami" na zawolanie prezesa pis.

--

 HeSk

Data: 2010-07-13 20:14:15
Autor: Bartek
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 20:01, =heÂŽsk= pisze:
[...]

Masz słuszną rację z tym wspólnym pochówkiem, ale w naszym kraju ludziom nie chodzi o pokój, ale o igrzyska. A przynajmniej politykom! Ci, co się zabrali na tę polityczną wyprawę, wiedzieli w czym rzecz. To byli politycy!

Data: 2010-07-14 02:04:48
Autor: konserwator
Nekrofilia Gosiewskiej

Użytkownik "=heRsk=" <=?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:bc9p369p38k69q68h96d2tck82d293tpom4ax.com...
[...]

ty sobie rusku jaja robisz?
od kiedy im na tym zalezalo?
i to w Katyniu!
rzucali do dolow jak leci.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-13 18:11:34
Autor: PesTYcyD
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 15:16, jadrys pisze:
A niby dlaczego? Ty nie chciałbyś sprawdzić kto jest w trumnie?

Gówno mnie obchodzi czy ruscy wsadzili do trumny truchło gosia czy niedźwiedzia polarnego.

Data: 2010-07-13 18:30:26
Autor: u2
Nekrofilia Gosiewskiej
W dniu 2010-07-13 18:11, PesTYcyD pisze:
W dniu 2010-07-13 15:16, jadrys pisze:
A niby dlaczego? Ty nie chciałbyś sprawdzić kto jest w trumnie?

Gówno mnie obchodzi czy ruscy wsadzili do trumny truchło gosia czy
niedźwiedzia polarnego.

No właśnie. Dlatego taki troll jak ty nie powinien zabierać w tej
sprawie głos. :)

Data: 2010-07-13 19:30:49
Autor: jadrys
Nekrofilia Gosiewskiej
[...]

No i dobrze, ale widać ona ma do tego inne podejście..

Data: 2010-07-14 03:09:50
Autor: Antenka
Nekrofilia Gosiewskiej
On 13 Lip, 15:10, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
[...]

Tylko nie zwierząt, cholerny gadzie. POlszewicki  zwierzyniec mamy
wątpliwą przyjemność oglądać już od dłuższego czasu z udziałem bandy z
POdwórka - bobry, szczwane lisy, koty-pali, ciele-bąki itp. paskudy
tfu!

Antenka

Nekrofilia Gosiewskiej