[MARKET] Nekton: Kursy nurkowania w Jastarni

Data: 2010-07-24 15:01:30
Autor: Duch Leszka
[MARKET] Nekton: Kursy nurkowania w Jastarni
Ty Paweł, a zalegalizowałeś już działalność czy ciągle walisz w Szarą Strefę?

Coś tam pieprzysz o dekompresji a nauczyłeś się podstaw wystawiania paragonów?

W programie kursów są atrakcyjne ucieczki przed Policją? Bo to prawdopodobnie
tak wygląda, że jak ktoś zadzwoni na Policję to będzie po kursach...

Napisz może ile razy do twoich nurkujących wzywano helikopter - bo w tym jesteś
najlepszy w Polsce.

Pamiętajmy o Duchu Leszka

Data: 2010-07-25 23:28:55
Autor: Paweł \"Nekton\" Poręba
Użytkownik Jacek napisał:
[...]

Pracuję w legalnie działającej bazie nurkowej, tak, że policja nas broni przed takimi jak Ty, a nie gania.
Ale - jestem wolnym strzelcem, instruktorem który pracuje w różnych bazach, i różnie w przeszłości bywało.
Kiedyś np. wykonywałem zlecenie (prowadzenie kursu) dla Twojej firmy. Niestety nie dostałem żadnej umowy, wszystko się odbyło na czarno... chyba opowiem o tym ze szczegółami jeśli kiedyś wpadnie tu policja;>

Napisz może ile razy do twoich nurkujących wzywano helikopter - bo w tym jesteś
najlepszy w Polsce.

Moich nurkujących? A którzy są moi?

pozdrawiam
Paweł Poręba
http://www.nurkowanie.nekton.com.pl

ps. uderz w stół, a nożyce się odezwą...

Data: 2010-07-26 12:49:53
Autor: Duch Leszka
[MARKET] Nekton: Kursy nurkowania w Jastarni
Pracuję w legalnie działającej bazie nurkowej, tak, że policja nas broni przed takimi jak Ty, a nie gania.

"To ja jestem Policja" - cytat.
To coś nowego. Możesz napisać, która to legalnie działająca baza tym razem Cię
zatrudniła. W tytule posta jest "Nekton", a Nekton to przedsięwzięcie
nielegalne. I nigdy legalne nie było.

[...]

Nie jest tajemnicą w środowisku, że dużo z twoich prac opiera się na
działalności nielegalnej. Albo pracujesz dla kogoś na czarno, albo sam
organizujesz nielegalne szkolenia.

Możesz napisać na ile przewaliłeś Skarb Państwa przez ostatnie 10 lat?
Które to paragrafy, zagrożone jakimi wyrokami?

> Napisz może ile razy do twoich nurkujących wzywano helikopter - bo w tym jesteś
> najlepszy w Polsce.

Moich nurkujących? A którzy są moi?

Co udajemy, że nie zrozumieliśmy?

Ile razy wzywano helikopter ratowniczy do ludzi nurkujących bezpośrednio z Tobą
w parze lub grupie?

Sugeruję odpowiedź cyfrą lub liczebnikiem, żeby nie było nieporozumień.
+ 2 trupy w Elektrowni Konin. Trzeci cudem przeżył. -- -- --

A co do algorytmów dekompresji na, co do których tak często się autorytatywnie
wypowiadasz to mam również parę pytań:

Jakie jest Twoje wykształcenie i w jakim kierunku?
Z jakim ośrodkiem hiperbarii współpracujesz, że wypisujesz na grupę takie bzdury
odnośnie obliczania dekompresji?
Jaki jest Two dorobek naukowy w dziedzinie nurkowania, żeby wypisywać na grupę
gówno warte bzdury zatytułowane: "Dekompresja w górach fakty i mity"
"Dekompresja po nurkowaniach TMX, fakty i mity"

Masz zaliczone jakieś naukowe publikacje na temat dekompresji oprócz gówno
wartych wypocin na grupę dyskusyjną?

Jakie masz podstawy, żeby kreować się na autorytet w dziedzinie dosyć
skomplikowanych algorytmów dekompresji?

Demolant ma rację, to kure*stwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne!

Nie możesz człowieku zadzwonić do najbliższego psychiatry, a w życiu prywatnym
przestawić się na czasami legalną pracę w warsztacie samochodowym polegającą na
wymianie rozj*banych tłumików?

Po ch*j ty człowieku piszesz takie głupoty, od których można na serio wykitować?

Pamiętajmy o Duchu Leszka.

--

[MARKET] Nekton: Kursy nurkowania w Jastarni