Neli (Rokita) w rozkroku :D

Data: 2009-08-10 10:40:15
Autor: Antenka

I bez żadnego kitu!
"JAN - MARIA - PREZYDENT JUTRA!"
Kampania będzie okrutna!

Kurczą się nasze dochody,
To wszystko przez Jana wywody.
Bitte, dajcię nam  szansę!
To nic, że jestem germańcem.

Antenka

P.s. Pani Neli, przy takich dietach poselskich chyba stać was na 3.000
ojro? :-)

Data: 2009-08-10 13:30:34
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Neli jest Niemką

Antenka

Data: 2009-08-10 23:04:50
Autor: Edel
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Byc moze, ale jej mentalnosc, zdolnosc interpretacji i postrzegania Swiata jako zywo przypomina mi ciebie.

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-10 14:09:16
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
On 10 Sie, 23:04, "Edel" <e...@xl.wp.pl> wrote:
Byc moze, ale jej mentalnosc, zdolnosc interpretacji i postrzegania Swiata
jako zywo przypomina mi ciebie.

Pzdr
Edel

Coo? Chyba śnisz! :D Neli jest fantastką, a ja twardo stąpam po ziemi
- realistką jestem w 99%, niestety 1% romantyzmu pozostało - nie udało
się  go całkiem zabić. Neli jest nie z tego świata :)

Antenka

Data: 2009-08-10 23:17:15
Autor: Edel
Neli (Rokita) w rozkroku :D
 ja twardo stąpam po ziemi
- realistką jestem w 99%, niestety 1% romantyzmu pozostało - nie udało
się  go całkiem zabić.

Rozkrecasz kacik humoru czy chcesz sie tylko dowartosciowac?

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-11 00:19:34
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Z pochodzenia jest Niemką. Ja nie dyskutuję teraz o jej ojcu. Pewnie
masz rację, że był sowieckim agentem skoro, pozwolonu mu opuścić sojuz
i udać się do Vaterlandu. Teraz zajmujemy się dziwaczką Nelli. :)

Antenka

P.s. A propos - Nelly to chyba zdrobnienie od Petronely..

Data: 2009-08-11 00:49:17
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
On 11 Sie, 09:29, "Marian" <mar...@kubelek.org> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:35e6daf6-3587-4263-a7f3-f8ea09a8faa6v20g2000yqm.googlegroups.com...

> Z pochodzenia jest Niemką. Ja nie dyskutuję teraz o jej ojcu. Pewnie
> masz rację, że był sowieckim agentem skoro, pozwolonu mu opuścić sojuz
> i udać się do Vaterlandu.

Nelly mogła nawet o tym nie wiedzieć.

Oczywiście, że nie musiała wiedzieć. Aczkolwiek podobno za Gierka w
latach 70-tych Helmuty mogły opuszczać Mazury i udać się do
Vaterlandu, w ramach łączenia rodzin. Chyba było w tej kwestii jakieś
porozumienie z Niemacami- rzecz do sprawdzenia.

Antenka

Data: 2009-08-11 02:10:49
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
On 11 Sie, 08:43, "Marian" <mar...@kubelek.org> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:ab5c8b4e-5166-4526-bfb8-9028843290e8w6g2000yqw.googlegroups.com...

> Neli jest Niemką
> Antenka

A Antenka Chińczykiem.

Może wy Ruscy nie słyszycie jej ruskiego akcentu ale ja słyszę.
Urodzona w ZSRR w 1957 w latach 60-tych karmiona w szkołach konsomolską
komunistyczną propagandą, dopiero jako 19-sto latka po sowieckiej maturze
opuściła ZSRR w 1976. Jaka ona Niemka? Pochodzenie może ma z jednej strony
po matce lub ojcu ale urodzona i wychowana w ZSRR.

"Nelli Rokita-Arnold (ur. 26 czerwca 1957 w Czelabińsku)
Pochodzi z niemieckiej rodziny osiadłej w XIX wieku w Gruzji. Jej ojciec
został aresztowany przez stalinowskie władze, a następnie zesłany do
Czelabińska, gdzie zmuszony był pozostać przez kilka lat. Zwolniony w 1948,
został dyrektorem tamtejszego przedsiębiorstwa transportowo-naprawczego."

Zwolnili go za Stalina i od razu zrobili dyrektorem?
Czemu? Kto wie?

"Gdy Nelli Rokita miała dziewięć lat, jej rodzina przeniosła się do Frunze
(obecnie Biszkek) w Kirgistanie. W 1976 cała rodzina przeprowadziła się do
Republiki Federalnej Niemiec."http://pl.wikipedia.org/wiki/Nelli_Rokita

Komu w 1976 Sowieci pozwalali się przeprowadzać do RFN?
Tak o wypuścili całą rodzinę po zesłaniu? Jej stary był dyrektorem w ZSRR
bez lojalności wobec władz?
Nikt już nie pamięta jak było w Polsce z paszportami i wyjazdami, lojalkami
podpisywanymi na SB? Kto tu mógł być dyrektorem zaraz po wyjściu z więzienia
za politykę, a kto do dzisiaj może zajmowac wysokie stanowiska?

Moi starzy nigdy przed prezydenturą Wałęsy nie dostali paszportu, bo nie
byli w klice, która do dzisiaj rządzi w Polsce z tym który pił wódkę razem z
komuchami przy okrągłym stole na czele. Dlatego mają nadal tak wysokie
emerytury. Wielki brat - mały kurdupel - mediator, monitorujący wszystkie
serwisy jak Józef Stalin, zamiast dać nauczycielom podwyżki pensji. Wielki
kurwa mały brat, który decyzją o opóźnianiu wprowadzenia waluty EUR
spowodował 50% inflację PLN i uczynił nas o połowę biedniejszymi.

Taki kit to sobie wieśniakom z Samoobrony wciskaj albo prymitywom z LPR,
może jeszcze jakiś debil z PiS uwierzy albo dupolizy z SLD.

Nie, jestem rasa Wielkopolska :)

Antenka

Data: 2009-08-11 12:52:19
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Kończę z działalnością satyryczną : - [

Antenka

Data: 2009-08-12 08:12:37
Autor: jadrys
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Antenka pisze:
Kończę z działalnością satyryczną : - [

Antenka

A dlaczegoż to? Przecież całkiem zgrabnie Ci to idzie..

Data: 2009-08-11 23:21:11
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D

> Kończę z działalnością satyryczną : - [

A dlaczegoż to? Przecież całkiem zgrabnie Ci to idzie..

Skoro tak mówisz, to jeszcze trochę was podenerwuję :D. Nelly to chyba
skrót od Petroneli(?) ..ha ha ha  Petronela Rokitowa ha ha ha :D

Antenka

P.s Dlaczego. Jan - Maria nie poszukał sobie Kundegundy...:D

Neli (Rokita) w rozkroku :D