Neli (Rokita) w rozkroku :D

Data: 2009-08-10 13:30:34
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Neli jest Niemką

Antenka

Data: 2009-08-10 23:04:50
Autor: Edel
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Byc moze, ale jej mentalnosc, zdolnosc interpretacji i postrzegania Swiata jako zywo przypomina mi ciebie.

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-10 14:09:16
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
On 10 Sie, 23:04, "Edel" <e...@xl.wp.pl> wrote:
Byc moze, ale jej mentalnosc, zdolnosc interpretacji i postrzegania Swiata
jako zywo przypomina mi ciebie.

Pzdr
Edel

Coo? Chyba śnisz! :D Neli jest fantastką, a ja twardo stąpam po ziemi
- realistką jestem w 99%, niestety 1% romantyzmu pozostało - nie udało
się  go całkiem zabić. Neli jest nie z tego świata :)

Antenka

Data: 2009-08-10 23:17:15
Autor: Edel
Neli (Rokita) w rozkroku :D
 ja twardo stąpam po ziemi
- realistką jestem w 99%, niestety 1% romantyzmu pozostało - nie udało
się  go całkiem zabić.

Rozkrecasz kacik humoru czy chcesz sie tylko dowartosciowac?

Pzdr
Edel

Data: 2009-08-11 00:19:34
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
Z pochodzenia jest Niemką. Ja nie dyskutuję teraz o jej ojcu. Pewnie
masz rację, że był sowieckim agentem skoro, pozwolonu mu opuścić sojuz
i udać się do Vaterlandu. Teraz zajmujemy się dziwaczką Nelli. :)

Antenka

P.s. A propos - Nelly to chyba zdrobnienie od Petronely..

Data: 2009-08-11 00:49:17
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
On 11 Sie, 09:29, "Marian" <mar...@kubelek.org> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:35e6daf6-3587-4263-a7f3-f8ea09a8faa6v20g2000yqm.googlegroups.com...

> Z pochodzenia jest Niemką. Ja nie dyskutuję teraz o jej ojcu. Pewnie
> masz rację, że był sowieckim agentem skoro, pozwolonu mu opuścić sojuz
> i udać się do Vaterlandu.

Nelly mogła nawet o tym nie wiedzieć.

Oczywiście, że nie musiała wiedzieć. Aczkolwiek podobno za Gierka w
latach 70-tych Helmuty mogły opuszczać Mazury i udać się do
Vaterlandu, w ramach łączenia rodzin. Chyba było w tej kwestii jakieś
porozumienie z Niemacami- rzecz do sprawdzenia.

Antenka

Data: 2009-08-11 02:10:49
Autor: Antenka
Neli (Rokita) w rozkroku :D
On 11 Sie, 08:43, "Marian" <mar...@kubelek.org> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:ab5c8b4e-5166-4526-bfb8-9028843290e8w6g2000yqw.googlegroups.com...

> Neli jest Niemką
> Antenka

A Antenka Chińczykiem.

Może wy Ruscy nie słyszycie jej ruskiego akcentu ale ja słyszę.
Urodzona w ZSRR w 1957 w latach 60-tych karmiona w szkołach konsomolską
komunistyczną propagandą, dopiero jako 19-sto latka po sowieckiej maturze
opuściła ZSRR w 1976. Jaka ona Niemka? Pochodzenie może ma z jednej strony
po matce lub ojcu ale urodzona i wychowana w ZSRR.

"Nelli Rokita-Arnold (ur. 26 czerwca 1957 w Czelabińsku)
Pochodzi z niemieckiej rodziny osiadłej w XIX wieku w Gruzji. Jej ojciec
został aresztowany przez stalinowskie władze, a następnie zesłany do
Czelabińska, gdzie zmuszony był pozostać przez kilka lat. Zwolniony w 1948,
został dyrektorem tamtejszego przedsiębiorstwa transportowo-naprawczego."

Zwolnili go za Stalina i od razu zrobili dyrektorem?
Czemu? Kto wie?

"Gdy Nelli Rokita miała dziewięć lat, jej rodzina przeniosła się do Frunze
(obecnie Biszkek) w Kirgistanie. W 1976 cała rodzina przeprowadziła się do
Republiki Federalnej Niemiec."http://pl.wikipedia.org/wiki/Nelli_Rokita

Komu w 1976 Sowieci pozwalali się przeprowadzać do RFN?
Tak o wypuścili całą rodzinę po zesłaniu? Jej stary był dyrektorem w ZSRR
bez lojalności wobec władz?
Nikt już nie pamięta jak było w Polsce z paszportami i wyjazdami, lojalkami
podpisywanymi na SB? Kto tu mógł być dyrektorem zaraz po wyjściu z więzienia
za politykę, a kto do dzisiaj może zajmowac wysokie stanowiska?

Moi starzy nigdy przed prezydenturą Wałęsy nie dostali paszportu, bo nie
byli w klice, która do dzisiaj rządzi w Polsce z tym który pił wódkę razem z
komuchami przy okrągłym stole na czele. Dlatego mają nadal tak wysokie
emerytury. Wielki brat - mały kurdupel - mediator, monitorujący wszystkie
serwisy jak Józef Stalin, zamiast dać nauczycielom podwyżki pensji. Wielki
kurwa mały brat, który decyzją o opóźnianiu wprowadzenia waluty EUR
spowodował 50% inflację PLN i uczynił nas o połowę biedniejszymi.

Taki kit to sobie wieśniakom z Samoobrony wciskaj albo prymitywom z LPR,
może jeszcze jakiś debil z PiS uwierzy albo dupolizy z SLD.

Nie, jestem rasa Wielkopolska :)

Antenka

Neli (Rokita) w rozkroku :D