Neobank brzydko pogrywa.

Data: 2015-04-06 07:57:14
Autor: wiatrak
Neobank brzydko pogrywa.
Widziały gały co brały? Ano widziały. Jak się "czyści" kamienice, to inne pogrywki to pikuś.
  Na stronie Neobanku jak byk: od 26 marca 3,5%
https://online.neobank.pl/public/classic/?statycznaId=75

Tymczasem od piątkowego popołudnia najwyższe dostępne oprocentowanie po zalogowaniu to 2,9%. Jak ktoś przelał już do nich kasę w piątek, to albo założy na 2,9%, albo wcale. Bo do wtorku i tak nigdzie nie przeleje. Więc albo na 2,9%, albo kasa u nich leży i w ogóle nie pracuje.

Problem mnie dziś akurat nie dotyczy, bo nie mam tam wolnej kasy, ale ostrzegam wszystkich, którzy może kiedyś założą ten ich "portfel depozytowy".
  Stosuję takie brzydkie sztuczki.

Data: 2015-04-06 08:10:04
Autor: wiatrak
Neobank brzydko pogrywa.
W dniu 2015-04-06 o 07:57, wiatrak pisze:
[...]

Prostuję. Najwyższe 2,4%, bo 2,9% jest dostępne jedynie w dni robocze :) na telefon od 8.00 do 18.00

Data: 2015-04-08 14:26:58
Autor: wiatrak
Neobank brzydko pogrywa.

[...]

  Sprawa się wyjaśniła. Od kwietnia zmienili regulamin. I teraz Ĺźeby się łapać na 3,5% trzeba wyrazic zgode na CHŁAM marketingowy. Nie będę się kopał z koniem więc wyraziłem zgodę. Co nie znaczy, ze zamierzam w ogĂłle czytać ten ich chłam. Chłam marketingowy wywołuje u mnie odruch wymiotny.

Data: 2015-04-08 12:23:58
Autor: wromek
Neobank brzydko pogrywa.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:mft77q$gau$1node1.news.atman.pl...
[...]

"to oferta dla nowych klientów Oddziału onLINE neoBANKu"???

Data: 2015-04-08 13:38:57
Autor: Waldek
Neobank brzydko pogrywa.
W dniu 2015-04-08 o 12:23, wromek pisze:

[...]

Looknałem na wskazanego powyżej i widzę energo-lokate 3,5 % /3m dla "nowalijek"
do 1mln zlociszy - wiec niby bez durnych  limitĂłw max. 10k ;)
No i są 2 opcje - zwykle konto lub konto lokacyjne

Doswiadczen z ww wspomnianym pacjentem nie posiadam,
pasuje mi gdzies chwilowo z Idei  przeskoczyc bo na power (3,4 ) obecnie sie nie zalapie
a Lions - to tyz departament IDEI -  sie juz wycwanili - nowe srodki w obu  (sumarycznie)  :}

Pozdro

Data: 2015-04-08 13:19:55
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Neobank brzydko pogrywa.
Brzydko to oni pogrywają wnioskiem o zamknięcie konta, gdzie klient ma na palcach liczyć dokładny dzień w którym upływa dzień wypowiedzenia, bo inaczej mogą  nie zamknąć. Jak naprawdę w oddziałe  będę miał to liczyć to od razu leci donosik do uokiku i knf. Przecież to jakiś absurd.

Data: 2015-04-09 07:23:09
Autor: Waldek
Neobank brzydko pogrywa.
W dniu 2015-04-08 o 22:19, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
Brzydko to oni pogrywają wnioskiem o zamknięcie konta, gdzie klient ma na palcach liczyć dokładny dzień w ktĂłrym upływa dzień wypowiedzenia, bo inaczej mogą  nie zamknąć. Jak naprawdę w oddziałe  będę miał to liczyć to od razu leci donosik do uokiku i knf. PrzecieĹź to jakiś absurd.

A mozesz rozwinac temat ?
- zainteresowany jestem gdyz rozwazam wrzucenie tam depozytu  :)

Data: 2015-04-09 12:04:38
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Neobank brzydko pogrywa.
Pamiętaj, że to bank jednorazowy. Pierwsza lokata fajna i potem dno. Dlatego mam tam takie konto co od 2-3 lat nie używam, a w dobie podwyżek chcę się pozbyć. Służy do tego formularz do procedury:
http://online.neobank.pl/jbpmedia/pliki_zarzadzane/img/dynamiczne/pliki_produktow/wniosek_o_zamkniecie_konta.pdf

No i w nim to Ty masz bankowi obliczyć kiedy upływa termin wypowiedzenia. Ja wpisałem: sami se policzcie. Jutro się dowiem jaki to dało efekt, bo będę składał. No i ciekawi mnie jak mi wypłacą 6 groszy z tego konta, skoro przelew kosztuje z 60, a wypłata z kasy pewnie jeszcze więcej.

Data: 2015-04-09 21:23:47
Autor: RobertS
Neobank brzydko pogrywa.
W dniu 2015-04-09 o 21:04, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
[...]

miałem tam lokatę promocyjną, konto było wymagane
zamknąłem je razem z lokatą, kasę z lokaty poprosiłem aby wypłacili w gotówce, bo przelewu bezkosztowo nie dało się zrobić

RobertS

Data: 2015-04-10 08:57:42
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Neobank brzydko pogrywa.
Byłem. Konto zamknęli natychmiastowo i nie trzeba nic swojego wypełniać. Wystarczy iść z dowodem. Na pytanie po co jest ten formularz i data to Pani powiedziała, że jak ktoś ma kartę to wtedy system sam wpisuje odpowiednią datę, zgodną z datą rozwiązania umowy o karty. No i luz. Było miło i przyjemnie. Więc jednak nie mogę nic złego powiedzieć :)

Neobank brzydko pogrywa.