Neostrada cenzuruje

Data: 2012-04-29 13:03:15
Autor: Klin
Neostrada cenzuruje
  Jakiś czas temu wprowadziła zwłokę minutowa
  po której pojawiają się dopiero posty na grupie
  i wykorzystuje ją niestety już dwa moje posty
  może ten będzie trzeci zostały przejęte w ten
  sposób - zobaczę czy i teraz wykażą się czujnością.

Data: 2012-04-29 15:12:24
Autor: pluton
Neostrada cenzuruje
[...]

Kupili jakis kraj afrykanski. Murzyny siedza na palmach
i cenzuruja posty.

Nullification

Data: 2012-04-29 17:36:59
Autor: Klin
Neostrada cenzuruje
W dniu 2012-04-29 13:03, Klin > pisze:
[...]

   Spróbuję wejść przez news.icm.edu.pl lecz tutaj
   nie działają wszystkie grupy na których mam swoje
   udziały. Neostrada ma pewnie awarię nie jestem zdaje się
   aż takim VIPem, by specjalnie tylko mnie blokowali.

Neostrada cenzuruje