Neostrada - naprawa linii

Data: 2010-02-10 11:30:41
Autor: barbakan
Neostrada - naprawa linii
Mam taki problem z TP.
W ostatnim czasie parametry mojej linii się pogorszyły. W ramach *naprawy* TP proponuje mi obniżenie prędkości neostrady z 1MB na 512kB.
Nie bardzo się chcę na to zgodzić, bo obawiam się, że to nie rozwiąże problemu i po następnych zgłoszeniach w końcu powiedzą mi, że nie ma warunków technicznych i odetną mnie od sieci.
Jak to jest, czy takie postepowanie TP jest zgodne z prawem.

niestety internet na lini TP w mojej okolicy to jedyna opcja :(

--
pozdro
barbakan

Data: 2010-02-10 12:18:00
Autor: Andrzej Lawa
Neostrada - naprawa linii
barbakan pisze:

[...]

Wiesz, zasadniczo dostawca usług rzadko kiedy ma obowiązek ich
świadczenia inny, niż zawarta umowa. Linię telefoniczną muszą zapewnić,
ale internetu póki co nie.

Na pewno możesz Ty zerwać z nimi umowę - "cyrograf" przestaje
obowiązywać, bo to oni umowy nie dotrzymują.

niestety internet na lini TP w mojej okolicy to jedyna opcja :(

Rozglądaj się.

Ostatecznie zostaje komórka+akcelerator satelitarny, ale to dość
kłopotliwe i raczej żałosne rozwiązanie - jak Ci prędkość spadnie
poniżej 256kb/s to możesz powoli się nad tą alternatywą zastanawiać.

Data: 2010-02-10 12:37:23
Autor: live_evil
Neostrada - naprawa linii
Andrzej Lawa pisze:
Linię telefoniczną muszą zapewnić,
ale internetu póki co nie.

Wdzwanianay, o przepustowości co najmniej 33kbps, jako operator dominujący - muszą.

--
live_evil

Data: 2010-02-10 13:03:12
Autor: spp
Neostrada - naprawa linii
W dniu 2010-02-10 12:37, live_evil pisze:

Linię telefoniczną muszą zapewnić,
ale internetu póki co nie.

Wdzwanianay, o przepustowości co najmniej 33kbps, jako operator
dominujący - muszą.

Coś się zmieniło od tego czasu?

http://lanpolis.pl/2009/01/13/usluga-powszechna-raczej-nie-obejmie-szerokopasmowego-internetu/

--
spp

Data: 2010-02-10 15:20:27
Autor: live_evil
Neostrada - naprawa linii
spp pisze:
[...]

Internet wdzwaniany nie jest usługą szerokopasmową.

--
live_evil

Data: 2010-02-10 19:14:28
Autor: spp
Neostrada - naprawa linii
W dniu 2010-02-10 15:20, live_evil pisze:

[...]

         ^^^^^^^^^^

Teraz zauważyłem - przepraszam. :)
BTW - to to jeszcze działa? :)

--
spp

Data: 2010-02-11 07:29:38
Autor: travis
Neostrada - naprawa linii
u mnie na wsi na szczeście jest TP i wiekszych problemów nie ma, ale
to też od niedawna. Radiówka spoko ale jak sa złe warunki to lipka. To
już wolę 1mb zwykłe wziąć za 5 dych i styka.

Data: 2010-02-10 13:33:36
Autor: Andrzej Lawa
Neostrada - naprawa linii
live_evil pisze:

Wdzwanianay, o przepustowości co najmniej 33kbps, jako operator
dominujący - muszą.

To już GPRS lepiej zadziała.

Data: 2010-02-10 13:57:56
Autor: barbakan
Neostrada - naprawa linii
Wdzwanianay, o przepustowości co najmniej 33kbps, jako operator
dominujący - muszą.

To już GPRS lepiej zadziała.

Dzięki za info. Wygląda na to, że dla TP koszty naprawy są zbyt duże, a znając sytuację w mojej okolicy nie muszą się przejmować. Pozostaje czekać na rozwój technologii bezprzewodowej.
--
pozdro
barbakan

Data: 2010-02-10 08:41:51
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Neostrada - naprawa linii
On Feb 10, 12:57 pm, "barbakan" <barba...@poczta.onet.pl> wrote:

> To ju GPRS lepiej zadzia a.

Dzi ki za info. Wygl da na to, e dla TP koszty naprawy s zbyt du e, a
znaj c sytuacj w mojej okolicy nie musz si przejmowa . Pozostaje czeka
na rozw j technologii bezprzewodowej.
--
pozdro
barbakan

Bylem w podobnej sytuacji mieszkajac na wsi, po czym znalazla sie
firma, ktora postawila maszt radiowy dalekiego zasiegu ok. 1-2 km od
naszych domow (na granicy wies/miasto), kazdy z nas kupil sobie antene
kierunkowa montowana na dachu. Firma kosila dosc duze pieniadze jak na
tak powolny internet (zdaje sie ze ok 0.5 - 1 Mbpsa), ale przynajmniej
dawala internet. Klientow miala.

Data: 2010-02-10 14:55:31
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Neostrada - naprawa linii
On 2010-02-10 11:30, barbakan wrote:
Mam taki problem z TP.
[...]

A te trzaski w słuchawce telefonu Ci nie przeszkadzają? Na pewno jakość rozmów przez telefon stacjonarny strasznie ostatnio spadła. Cały czas coś trzeszczy, buczy i brzęczy.

Jak to jest, czy takie postepowanie TP jest zgodne z prawem.

Internet nie jest usługą chronioną przez prawo, ale telefon stacjonarny jak najbardziej jest: i pod wzgledem dostepu i jakości rozmów.

Neostrada - naprawa linii