[foto] Nepal - Annapurna

Data: 2010-11-18 21:21:16
Autor: paweł goleman
[foto] Nepal - Annapurna
Data: 2010-11-18 15:45:40
Autor: mihau
Nepal - Annapurna
On 18 Lis, 22:21, "paweł goleman" <gol...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

polecam bo moim zdaniem warto ;-)

Dobre zdjęcia!

Pocieszające jest to "nic nie jechało" odnośnie drogi z Jomsom w dół.
To przepiękna dolina i jedno z najbardziej malowniczych miejsc jakie
widziałem. Bałem się że po zakończeniu budowy drogi straci wiele ze
swego klimatu. No ale w sumie dokąd miałby być ten duży ruch? ;)

--
mihau

Data: 2010-11-19 06:06:38
Autor: Paweł Goleman
Nepal - Annapurna

Pocieszaj=B1ce jest to "nic nie jecha=B3o" odno=B6nie drogi z Jomsom w d=F3=

zmartwic muszę. nic nie jechało, bo wyszliśmy około 7 rano. ruch sie zrobił na
trasie około 8:30. To właśnie ten ruch i tumany kurzu spowodowały, że
postanowiliśmy podjechać. A jeżdzą przede wszystkim miejscowi!. Bo z turystów
to połowa odlatuje z  Jomosom, część jedzie i najmniejsza idzie piechotą. A
dolina ( zwłaszcza okolice Kalopani ) piękna. Choć widziałem , ze turyści
schodzący z przełęczy do Muktinakh od razu wsiadają do Jomosom i prosto w
samolot. Tu dopiero należy współczuć. Odcinek Muktinakh-Kagbeni to mój numer
jeden wyjazdu.

g.

Data: 2010-11-18 22:44:20
Autor: Marcin Kysiak
[foto] Nepal - Annapurna
W dniu 2010-11-18 22:21, paweł goleman pisze:
polecam bo moim zdaniem warto ;-)
http://picasaweb.google.com/pawel.goleman/NepalAnnapurna131009112010#

Ja też polecam, bo warto. Więcej TAKICH linków do foto.

Pzdr,
M.

PS
Pozwoliłem sobie nie czytać podpisów.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2010-11-19 10:16:52
Autor: Bocian
[foto] Nepal - Annapurna

"paweł goleman" <golek1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ic45cc$crg$1inews.gazeta.pl...
polecam bo moim zdaniem warto ;-)
http://picasaweb.google.com/pawel.goleman/NepalAnnapurna131009112010#

Miód!

Zdravim.
B. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5631 (20101118) __________

Data: 2010-11-22 09:37:24
Autor: Marcin Kysiak
[foto] Nepal - Annapurna
W dniu 2010-11-18 22:21, paweł goleman pisze:
polecam bo moim zdaniem warto ;-)
http://picasaweb.google.com/pawel.goleman/NepalAnnapurna131009112010#

Paweł został dziś "Polecanym Autorem" w serwisie Plfoto.com. Gratulacje!
http://plfoto.com/polecani_autorzy.html
http://plfoto.com/29691/autor.html

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-11-25 11:27:22
Autor: mireka
[foto] Nepal - Annapurna
polecam bo moim zdaniem warto ;-)
http://picasaweb.google.com/pawel.goleman/NepalAnnapurna131009112010#

Cześć. Widoki cudowne.
Z jakim mniej więcej budżetem trzeba się liczyć porywając się na taką wyprawę?

Data: 2010-11-26 07:18:36
Autor: paweł goleman
[foto] Nepal - Annapurna
mireka <mireka@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Cześć. Widoki cudowne.
Z jakim mniej więcej budżetem trzeba się liczyć porywając się na taką wyprawę?

na cztery tygodnie do 5000zł z przelotem i ubezpieczeniem, z zakupami i
prezentami --

[foto] Nepal - Annapurna