Nepal-treking

Data: 2009-02-27 09:50:00
Autor: Paweł Goleman
Nepal-treking

Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:73b88ea0-0bcd-47c1-a55a-aafb6aea5afbq11g2000yqh.googlegroups.com...

I od miesiąca siedze w Googlach i powoli zaczyna mnie głowa boleć.
Po pierwsze nie ma być żadnych lin, raków, choroby wysokościowej - po
prostu spacer tylko taki dłuższy.:)

zasadniczo na żaden otwarty treking / ABC, dookola Annapurny, Khumbu / nie potrzeba ani liny, ani rakow.
co do choroby wysokościowej to tez o nia łatwo nie jest, o ile stosuje się do ogolnie znanych rad i założen

Po drugie Chcielbysmy zobaczyć Annapurna Base Camp (podobno łatwiejszy
i ładniejszy ale...) i jedni piszą 8 dni inni 18 my mamy 10.

w 10dni to powinniscie jesszcze zdążyć na wschód słońca na Pooh Hill ;-)
w 18 dni to sie robi trek dookoła Annapurny

Po trzecie ma ktoś sprawdzony kontakt do Szerpów bo chciałbym dać
zarobić gościowy który chodzi po górach a nie siedzi za biurkiem.

Najlepiej bedzie poszukac na miejscu, i to nie w Katmandu tylko w Pokharze.
Jeżeli chcecie wziaść Szerpe, to jeden powinien wam wystarczyc, nie bierzcie przewodnika, nie da sie zgubic na trasie do ABC

golek

Data: 2009-02-27 05:40:31
Autor: suryga
Nepal-treking
Dzieki bardzo za informacje.
Nie pomyślałem o tym że do ABC moga prowadzić różne drogi.

[...]

Wiesz ja też myśle że najlepiej to by bylo samemu wejśc- jesteś
niezależny.
Ale moja zona -zaznaczam cudowna kobieta- uwaza ze powinnismy wynajac
przewodnika dwoch szerpow i mieć na wszelki wypadek z US Army kontakt
że jak by co to nas uratuja SEALS w helikopterach a w najgorszym razie
dołaczyć sie do jakiejs grupy. Tak że bede bardzo wdzieczny za
wszelkie uwagi które pozwolą moja zone uspokoic w tej kwesti :))

Nepal-treking