Nepal-treking

Data: 2009-02-28 02:01:47
Autor: Jan Werbiński
Nepal-treking
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:73b88ea0-0bcd-47c1-a55a-aafb6aea5afbq11g2000yqh.googlegroups.com...
Witam
O wszechwiedzaca Grupo potrzebuje Twojej pomocy.
Dwa miesiące temu zmieniłem stan cywilny i zamiast pojechać do Tunezji

Minimum jeden dzień stracisz na załatwianie pozwolenia na trek i to pod warunkiem, że pierwszym dniem pobytu będzie dzień pracy i że lądujesz oraz odlatujesz w Nepalu, a nie Indiach (co jest znacznie droższe).
Podobnie jak w Indiach, musisz mieć nieograniczoną cierpliwość. Ja bym odradzał jakąkolwiek działalność, w której nie zostawiasz sobie dnia lub dwóch rezerwy i możesz się spóźnić na samolot.
Nie wiem po co Ci pomocnik? W Kathmandu znajdziesz mapy, a po drodze ludzi, którzy pomogą. Angielski w sumie wystarczy, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto zna ten język. Do tego oczywiście GPS.
Zaopatrzenie na kilka dni udźwigniesz sam, a po drodze możesz coś kupować od miejscowych. Kiedyś we wszystkich mijanych "restauracjach" serwowano zupki chińskie. Nie wiem jak jest teraz?

Ubezpieczenie, to chyba Alpenverein za 57,50 euro. Nie wiem czy Himalaje też obejmuje? Ktoś czytał warunki ostatnio?

Pospiesz się z planowaniem. Najlepiej do końca kwietnia, a jak nie zdążysz, to chyba dopiero we wrześniu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Nepal-treking