Nergal mi się podoba

Data: 2011-09-15 20:56:03
Autor: Kaczysta
Nergal mi się podoba

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j4r2d3$mit$1mx1.internetia.pl...
Sympatyzuję z Nergalem, oglądałem ostatnio program z nim i muszę stwierdzić, że gość jest bardzo ciekawy, jest wygadany i bardzo bystry. Poza tym, kożciół nie ma już racji bytu, boga nie ma, a Nergal ma moc boską. Taka siatkarka był bardzo wierząca, jej rodzina była wierząca, modlili się wszyscy o jej zdrowie, a ona mimo to umarła. A Nergal boga olał... i wyzdrowiał...

boukun
Niezbadane są wyroki boskie!
Może Bóg zaplanował dla Nergala piekło na Ziemi, a wierzącej siatkarce dał wieczny żywot w innym świecie?
Pożyjemy, zobaczymy..
"Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy."
AZ

Data: 2011-09-15 23:13:59

[...]