Nero Express to syf. Co zamiast niego?

Data: 2009-06-21 20:45:06
Autor: nom
Nero Express to syf. Co zamiast niego?

Użytkownik "lamer" <lamer@pl.pl> napisał w wiadomości news:h1laep$big$1nemesis.news.neostrada.pl...

Md5 ze wszystkich napedow (3) jest takie samo, ale inne niz z dysku.

A po przegraniu z DVD na dysk jakie jest md5?

Zrobiłem test u siebie i na nero express 6.6 i nagrywarka LG + płyta CD-RW jest takie samo md5 jak na dysku, sprawdzałem na dwóch różnych plikach po 350MB.

Data: 2009-06-22 22:02:45
Autor: lamer

Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1lv39$rqu$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "lamer" <lamer@pl.pl> napisał w wiadomości news:h1laep$big$1nemesis.news.neostrada.pl...

Md5 ze wszystkich napedow (3) jest takie samo, ale inne niz z dysku.

A po przegraniu z DVD na dysk jakie jest md5?

A to ciekawe, bo właśnie wyszło inne niż pliku na dysku i inne niż prz odczycie z płyty ;/

Zrobiłem test u siebie i na nero express 6.6 i nagrywarka LG + płyta CD-RW jest takie samo md5 jak na dysku, sprawdzałem na dwóch różnych plikach po 350MB.

Może wersja 6.6 jest już dobra?
W tym pliku 4,35 GB w sumie uszkodzone jest 15 bajtów, pierwszy ma offset około 1 GB.
Nigdy dwa bajty jeden przy drugim, na oko co 200 MB jeden uszkodzony bajt.

lamer

Nero Express to syf. Co zamiast niego?