Nerwy puściły. Wojewódzki wulgarnie zaat akował rząd PiS

Data: 2020-06-07 19:18:44
Autor: Lord Donald
Nerwy puściły. Wojewódzki wulgarnie zaat akował rząd PiS
Nerwy puściły. Wojewódzki wulgarnie zaatakował rząd PiS

Kuba Wojewódzki (Król TVN) atakuje rząd PiS. Nie od dziś wiadomo, że Kuba Wojewódzki i Prawo i Sprawiedliwość to dwa przeciwne sobie bieguny. Dziennikarz komercyjnej stacji od lat sympatyzuje z politykami wywodzącymi się z opcji lewicowych. Z kolei Prawo i Sprawiedliwość to opcja polityczna, która od samego początku swojego powstania podkreśla potrzebę walki z pozostałościami w Polsce elementów postkomunistycznych. Czy w tej sytuacji już do końca Kuba Wojewódzki i PiS będą sobie przeciwne na wielu płaszczyznach?

Zobacz również: Wojewódzki ukrywa kim jest jego ojciec? Szokująca prawda

Kuba Wojewódzki to przede wszystkim dziennikarz muzyczny oraz znany showman. Prowadzone przez niego programy od lat cieszą się olbrzymią popularnością wśród Polaków. Wojewódzki słynie głównie ze swojego mocno liberalnego podejścia do życia.

Często również angażuje się w sprawy i postulaty społeczne wysuwane przez środowiska ideologicznie lewicowe. Tak było kilka tygodni temu, kiedy to rząd miał wprowadzić w życie ustawę zaostrzającą kompromis adopcyjny. To wówczas "król TVN" w mocnych słowach zwrócił się do rządzących.
Kuba Wojewódzki atakuje rząd PiS

     Moherowi bolszewicy znów wypowiadają wojnę prawom kobiet. Zawsze uważałem, że słowo prawo w nazwie Prawo i Sprawiedliwość brzmi jak rechot szydercy, ale dziś musimy mieć świadomość, że nadużycie władzy nie wyklucza używania prawa. I oni znów będą starali się to zrobić z prawem kobiet do decydowania o swoim ciele, o swoim życiu.

     - pisał Kuba Wojewódzki.

Wojewódzki wyznał również, że jest kobietą w obronie ich praw do aborcji.

     Mówi się, że młodzież nam się spolaryzowała światopoglądowo. Statystycznie faceci skręcają na prawo a kobiety na lewo. To ja kua od dziś jestem kobietą i wołam - Odpie**cie się od nas

     - pisał wulgarnie Kuba Wojewódzki.

https://w-locie.pl/index.php/2020/05/31/kuba-wojewodzki-atakuje-rzad-pis/?fbclid=IwAR1mE7ztpSaztUxGFem444yuxooY7EOWqS0gx87vLiFzzAG23hqqN8VmMe4

Nerwy puściły. Wojewódzki wulgarnie zaat akował rząd PiS