Nerwy w PiS po hakach, bo kurdupel miał unikac mediów.

Data: 2010-03-01 08:27:18
Autor: Artur Borubar
Nerwy w PiS po hakach, bo kurdupel miał unikac mediów.
Wywiad Jarosława Kaczyńskiego cd. - Są granice bezczelności - denerwuje się rzecznik PiS Adam Bielan, obwiniany przez partyjnych kolegów.
 Nie gasną emocje po wywiadzie Jarosława Kaczyńskiego dla "Newsweeka", w którym prezes PiS powiedział, że "jeśli Tusk postawi na Sikorskiego, to będzie się miał z pyszna". Wywiad - reklamowany na okładce hasłem: "Kaczyński: są haki na Sikorskiego" (choć o hakach Kaczyński nie mówił) - ściągnął na PiS krytykę. Rzecznik partii Adam Bielan oceniał, że kosztował PiS spadek w sondażu.

Teraz zaczęło się szukanie winnych. - Są jakieś granice bezczelności? Jeśli ktoś organizuje wywiad, zawala autoryzację, przez dwa dni nie reaguje na zniekształcony przekaz i przez zaprzyjaźnionych dziennikarzy próbuje zwalić winę na innych, to trudno się nie zdenerwować - napisał w sobotę Bielan na Twitterze (internetowy serwis społecznościowy).

Bielana zdenerwował fragment artykułu "Polski the Times". "Najwięcej pretensji [politycy PiS] mają do ludzi odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku partii, czyli Adama Bielana i Michała Kamińskiego. >Nie zareagowali w porę na rozkręcającą się aferę i pozwolili bezkarnie atakować braci Kaczyńskich < - mówi jeden z ważniejszych polityków PiS".

Jak wyglądała sprawa wywiadu od kuchni? - Złamano reguły. Prezes miał przed kongresem unikać mediów, a dbał o to jego asystent Jan Dziedziczak - mówi "Gazecie" kolejny polityk PiS. - Ale tę rozmowę zorganizował rzecznik klubu Mariusz Błaszczak. Przed publikacją nie przeczytało jej nasze biuro prasowe, które zwykle wskazuje drażliwe fragmenty. Potem prezes decyduje, co z nimi zrobić. Teraz systemu ostrzegania zabrakło. Na koniec sam prezes musiał odkręcać sprawę, ale było już za późno - dodaje nasz rozmówca.

Błaszczak: - Nie wracajmy już do tego. Wywiad był dwa tygodnie temu. Wysłałem sprostowanie, bo wydawca przypisał prezesowi coś, czego nie powiedział. Czekam na odpowiedź, nie mam nic więcej do powiedzenia.

Dziedziczak: - Nie rozmawiam o tajnikach mojej pracy.

Polityk PiS: - Za kilka dni mamy kongres, a tu taki zgrzyt.

W najbliższy weekend w Poznaniu odbędzie się kongres PiS, który na nową kadencję szefa partii wybierze Jarosława Kaczyńskiego.

http://wyborcza.pl/1,75248,7611023,Nerwy_w_PiS_po_hakach.html

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-03-01 18:27:45
Autor: djmacdonaldmusk

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hmfq8n$fva$1news.onet.pl...
Wywiad Jarosława Kaczyńskiego cd. - Są granice bezczelności - denerwuje się rzecznik PiS Adam Bielan, obwiniany przez partyjnych kolegów.

ja tam niczego oprocz bezczelnosci nie spodziewam sie po dzikusach z PO...

Nerwy w PiS po hakach, bo kurdupel miał unikac mediów.