Nest Bank - opłata za kartę?

Data: 2017-10-23 04:50:39
Autor: Dawid Rutkowski
Nest Bank - opłata za kartę?
W TOiP jest taka kategoria "pierwsza karta (w ramach umowy ramowej)".
Można to rzeczywi¶cie rozumieć dwojako - albo jako jedyna karta posiadana w danym momencie - albo tylko ta pierwsza w ramach umowy wydana.
Raczej prawidłowa jest pierwsza opcja, ale kto ich wie.
Pisz reklamację - jak się uda to zwróc± te 50zł, a przy okazji może jeszcze dostaniesz pendrive na przeprosiny - ja ostatnio dostałem w "nagrodę" za realizowanie przez prawie miesi±c odst±pienia od umowy - nawet fajny, bo w drewnianej obudowie, z magnetyczn± zatyczk± - i jeszcze w takiej drewnianej szkatułce - jedyny minus że tylko 8GB. Przysłali to w zwykłej kopercie poleconym i list się przez to pogniótł ;>
Aha, nie zapomnij pogrozić Rzecznikiem finansowym, inaczej będzie to trwać i trwać.

Nest Bank - opłata za kartę?