Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie

Data: 2020-08-04 12:16:47
Autor: Kamil Jońca
Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
"gienek" <nielubie@sp.amu> writes:

Co miesiąc Nest Bank wysyła z automatu maile informujące o zbiorczym
wyciągu-zestawieniu za miniony miesiąc.
Da się gdzieś wyłączyć te powiadomienia na maila od Nest Banku?
Na infolinii stwierdzili, że w ustawieniach konta można to zmienić.
Przejrzałem ustawienia i za pierona nie natknąłem się na takowe
ustawienie, które raz na zawsze wyłączy te powiadomienia.

Logowania -> "Ustawienia (zębatka)" -> Powiadomienia -> Pozostałe
Tam jest odpowiedni suwaczek, ale czy działa to nie wiem.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-08-05 09:10:23
Autor: PP
W dniu 2020-08-04 o 12:16, Kamil Jońca pisze:
> Logowania -> "Ustawienia (zębatka)" -> Powiadomienia -> Pozostałe
> Tam jest odpowiedni suwaczek, ale czy działa to nie wiem.
>
> KJ

miałem to tam wyłączone a i tak dalej przychodzi...
Wlączyłem i wyłączyłem, zobaczymy co dalej będzie.

Data: 2020-08-07 11:20:33
Autor: gienek
Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie
"Kamil "Jońca"
Logowania -> "Ustawienia (zębatka)" -> Powiadomienia -> Pozostałe
Tam jest odpowiedni suwaczek, ale czy działa to nie wiem.

Który to ten niby odpowiedni suwaczek?
Od miesięcy mam tam wszystko ustawione na NIE, ale opcji wyłączającej powiadomienie o wyciągach tam nie widzę.
Czyli potwierdza się to, że bez znajomości z typem co klepnął tę lichą aplikację bankową nie da się tego wyłączyć.

Data: 2020-08-07 11:33:34
Autor: Kamil Jońca
[...]

W sekcji "Pozostałe" nie masz "Nowy wyciąg"? To nic nie pomogę.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-08-07 12:15:56
Autor: cef
W dniu 2020-08-07 o 11:33, Kamil Jońca pisze:
[...]

Ja też mam zaznaczone tam NIE a mail i tak przychodzi,
czyli gdzieś głębiej zaszyli to.

Data: 2020-08-08 23:56:16
Autor: Animka
W dniu 2020-08-07 o 12:15, cef pisze:
[...]

To jest tam gdzie blokady. Sekcja widziana nawet dla woła.

--
animka

Data: 2020-08-09 17:02:13
Autor: cef
W dniu 2020-08-08 o 23:56, Animka pisze:
[...]

Jako,  że wołem nie jestem, to nie widzę.
Podaj ścieżkę do tego ustawienia.
U mnie nie ma blokad.

Data: 2020-08-09 17:41:28
Autor: Animka
W dniu 2020-08-09 o 17:02, cef pisze:
[...]

Płacisz w jakimś sklepie kartą. Np. zaplaciłeś 80 zł. Kwota nie zostaje od razu zaksięgowana tylko siedzi z tydzień w Blokadach. Szukaj sobie sam zakładki.

--
animka

Data: 2020-08-09 18:08:54
Autor: Animka
W dniu 2020-08-09 o 17:41, Animka pisze:
[...]

O który bank Ci chodzi? Może ściemniasz.

Podaj ścieżkę do tego ustawienia.

Haha

U mnie nie ma blokad.

Operacje na koncie-szczegóły konta

--
animka

Data: 2020-08-09 17:42:34
Autor: Animka
[...]

Jak masz powiadomienie o nowym wyciągu to masz zarazem podanego linka.

--
animka

Data: 2020-08-09 19:20:09
Autor: cef
W dniu 2020-08-09 o 17:42, Animka pisze:
[...]

Może przeczytaj jakiego banku dotyczy wątek.
Nie mam żadnego linku w powiadomieniu:
jest tylko instrukcja jak odnaleźć wyciąg ale bez linka.

Data: 2020-08-09 19:27:16
Autor: Kamil Jońca
cef <cezfar@interia.pl> writes:

[...]

To Animka. Naprawdę sądzisz, że napisze coś sensownego?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-08-09 11:58:44
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 9 sierpnia 2020 19:41:53 UTC+2 użytkownik cef napisał:

Jest taka szansa.

"Błogosławieni ubodzy w duchu, albowiem do nich należy Królestwo niebieskie."

Data: 2020-08-10 01:59:33
Autor: Animka
[...]

To Animka ma wam podawać parametry swojego konta? Do budy Reksiu!

--
animka

Data: 2020-08-10 01:57:54
Autor: Animka
W dniu 2020-08-09 o 19:20, cef pisze:
[...]

Skoro masz instrukcję to czego jeszcze chcesz.

--
animka

Data: 2020-08-10 15:34:56
Autor: cef
W dniu 2020-08-10 o 01:57, Animka pisze:
[...]

Zaryzykuję jeszcze raz - pomimo, że animka:

nie jest potrzebna instrukcja jak odnaleźć wyciąg,
tylko instrukcja:

  jak zrezygnować z powiadomienia
mailowego o wygenerowaniu wyciągu w nestbanku.

Data: 2020-08-12 19:29:32
Autor: Animka
W dniu 2020-08-10 o 15:34, cef pisze:
[...]

Pewnie gdzieś w Zgodach na przysylaniu e-maili itp nie zostało odhaczone.
Ustawili automat i automat wysyła jak popadnie, czyli do wszystkich.
Poza tym ja to bym od razu jak mi się coś nie podoba zadzwonila do Banku i zapytała. W razie czego poprowadzono by Cię krok po kroku do wykonania czynności, czyli tak jak wskazywanie palcem.
Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.

Data: 2020-08-12 20:28:45
Autor: cef
W dniu 2020-08-12 o 19:29, Animka pisze:
[...]

Po to jest bank internetowy, żeby nie mieć kontaktu z masą białkową.
Już dawno temu zgłosiłem to w systemie.
Na zgłoszenia w systemie przychodzi formułka, że
"Zajmiemy się Twoim zgłoszeniem najszybciej jak to będzie możliwe."
No i rok już prawie minął :-)
ale tak naprawdę nie jest to specjalnie uciążliwe.
Myślałem przy okazji tego wątku, że ktoś zna magiczny szybki sposób
na wyłaczenie tego.

Data: 2020-08-14 17:17:37
Autor: Animka
W dniu 2020-08-12 o 20:28, cef pisze:
[...]

Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział.

Data: 2020-08-15 02:39:35
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu sobota, 15 sierpnia 2020 02:09:44 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> [...]
> na wyłaczenie tego.

Powiedziałaby Ci pani przez telefon i od razu byś wiedział..

Zadzwoń, zapytaj - a jak uzyskasz odpowiedź, to napisz nam tutaj.
I wcale się nie nabijam - wiara czyni cuda (wrsja dla ateistów - wszystko zaczyna się i kończy we własnej głowie) - po prostu jak ktoś jest przekonany, że odpowiedź uzyska, to uzyska, a ci, co się wahają/boją - przegrywają od razu.
Polecam biogram Charlesa Uphama - a z drugiej strony Hans-Ulrich Rudel.

Inna rzecz to zabawa w system głosujący (jak komputery na orbiterze STS) - dzwonisz kilka razy, pytasz o to samo i zastanawiasz się nad zbiorem odpowiedzi. Można też nagrywać ;>

Data: 2020-08-15 09:39:44
Autor: cef
W dniu 2020-08-14 o 17:17, Animka pisze:
[...]

Przez telefon nic nie umieli powiedzieć tylko
  poradzili mi złożyć zapytanie pisemnie przez system.
To złożyłem.

Data: 2020-08-15 13:49:20
Autor: Animka
W dniu 2020-08-15 o 09:39, cef pisze:
[...]

Mnie prowadziła za rączkę przez telefon do tego miejsca gdzie są wyciągi, bo też nie moglam znależć jakiś czas temu. Miałam włączony komputer i "szłam" do moich wyciągów bankowych :-)

Data: 2020-08-13 02:42:16
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 12 sierpnia 2020 19:32:30 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

Wiele spraw załatwiam w Banku telefonicznie. Ostatnio telefonicznie składałam reklamację, bo mi 100 zł wsiąkło z konta.

Dokładnie 100zł? Polecam lekturę "Szatana z 7. klasy" ;>
I jak ta reklamacja, rozwiązana już?
Wiadomo, gdzie to 100zł wsiąkło? I czy już "wysiąkło"?

Nest Bank, powiadomienie o wyciągu - wyłączyć mailowe powiadomienie