Nest Bank - wyciągi

Data: 2017-08-19 18:50:44
Autor: wiatrak
Nest Bank - wyciągi
Czy komuś udało się zalogować do tej nowej strony z wyciągami? Bo albo ja "nie kumam czaczy" albo coś spieprzyli. Raczej to drugie, bo jak tam dzwonie to jestem 15 w kolejce. Dostałem na maila g.... , a nie nowe hasło.
W kółko to samo: "Nie udało sie wysłac maila z informacjami odnośnie zmiany hasła"

Data: 2017-08-19 20:38:59
Autor: Kamil Jońca
Nest Bank - wyciągi
wiatrak <wiatrak13@yahoo.pl> writes:

Czy komuś udało się zalogować do tej nowej strony z wyciągami? Bo albo
Mi nie. "Nieprawidłowy link" czy coś takiego
ja "nie kumam czaczy" albo coś spieprzyli. Raczej to drugie, bo jak
tam dzwonie to jestem 15 w kolejce. Dostałem na maila g.... , a nie
Dlatego nawet nie dzwoniłem :)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Old age is always fifteen years old than I am.

Data: 2017-08-19 20:45:12
Autor: Tomaszek
Nest Bank - wyciągi
W dniu 2017-08-19 o 18:50, wiatrak pisze:
[...]

Oni wysyłają cokolwiek dotyczącego hasła na e-mail?

--
t0maszek

Data: 2017-08-19 21:12:50
Autor: mx
Nest Bank - wyciągi
On 08/19/2017 08:45 PM, Tomaszek wrote:
[...]

Of course, login a nawet tymczasowe hasło jak masz tak ustawione. Ale to tylko login do wyciągów nie do konta.
U mnie poszło bezproblemowo jak tylko zgadłem hasło. Przysłali takie:
#n9rbLll. I zgadnij czy to el czy i, czy z kropką czy bez.

Data: 2017-08-19 21:31:21
Autor: Kamil Jońca
Nest Bank - wyciągi
mx <mx1@os.pl.pl> writes:

[...]

Chyba juz po po prostu działa, bo po wysłaniu mojej poprzedniej
wiadomości udało mi się zalogować.
KJ
An engineer is someone who does list processing in FORTRAN.

Data: 2017-08-19 21:51:58
Autor: Grzegorz Tomczyk
Nest Bank - wyciągi
W dniu 19.08.2017 o 21:12, mx pisze:

#n9rbLll. I zgadnij czy to el czy i, czy z kropką czy bez.

2 razy małe l na końcu. Wystarczy podejrzeć w innym foncie.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2017-08-19 23:10:57
Autor: Animka
Nest Bank - wyciągi
W dniu 2017-08-19 o 21:12, mx pisze:
[...]

L bez kropki. Ja to sobie lupę czasami muszę do monitora przystawić.

--
animka

Data: 2017-08-20 04:18:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Bank - wyciągi

"Animka" onaa1d$nrk$1@news.icm.edu.pl

#n9rbLll. I zgadnij czy to el czy i, czy z kropką czy bez.
L bez kropki. Ja to sobie lupę czasami muszę do monitora przystawić.

W monitorze możesz zmienić nie tylko rozmiar
[biustu?] ale także krój [sukienki] i kodowanie... ;)
Fontów ci u nas dostatek -- o ile jest tekst, nie grafika...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-08-20 17:49:45
Autor: wiatrak
Nest Bank - wyciągi
[...]

Dziś przyszło hasło smsem

Data: 2017-08-21 08:29:25
Autor: Arek
Nest Bank - wyciągi
wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Jest gorzej - ja w ogóle nie życzyłem sobie dostępu przez internet.
O wyciągach nie ostrzegali - kazałem nie wysyłać. Do głowy
mi nie przyszło, że mogą coś takiego zafundować.
Teraz mam to czego nie chciałem czyli zwabienie w pułapkę.
Jak można wysyłać login i hasło tym samym kanałem?! Tragedia.

Arek

Nest Bank - wyciągi