Nest Bank - wydłużona historia operacji

Data: 2017-05-19 10:30:03
Autor: radekp@konto.pl
Nest Bank - wydłużona historia operacji
Dziś Nest zaskoczył mnie -- wyświetlił historię od września 2016.
A do tej pory można było naraz tylko za 30 dni :)

Data: 2017-05-19 10:29:38
Autor: Budzik
Nest Bank - wydłużona historia operacji
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Dziś Nest zaskoczył mnie -- wyświetlił historię od września 2016.
A do tej pory można było naraz tylko za 30 dni :)

Niezły skansen :)

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2017-05-19 15:16:13
Autor: radekp@konto.pl
Nest Bank - wydłużona historia operacji
Fri, 19 May 2017 10:29:38 +0000 (UTC), w
<XnsA77A7B9AD20DEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> Dziś Nest zaskoczył mnie -- wyświetlił historię od września 2016.
> A do tej pory można było naraz tylko za 30 dni :)

Niezły skansen :)

Trochę, ale za to prosty i przejrzysty intefers :)

Data: 2017-05-19 19:41:23
Autor: 007
radekp@konto.pl w <news:gvrthchkfjmpkc6f3rk8p2u2r0c27temj04ax.com>:
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):
Niezły skansen :)

Trochę, ale za to prosty i przejrzysty intefers :)

Czy ja wiem, ale urzekli mnie procentami, darmową kartą
(i reklamą <rodzinne miasto i wieża św. Mikołaja>)

A póki co 2,25% bez warunków (jak w BGZ), 4% dla 40k na 3 miechy, bankomaty
za free w PL

--
'Tom N'

Data: 2017-05-20 02:32:29
Autor: bi123
Nest Bank - wydłużona historia operacji
A póki co 2,25% bez warunków (jak w BGZ), 4% dla 40k na 3 miechy, bankomaty
za free w PL

Skąd 40k na 4% skoro w tabeli oproc. jest tylko 10k?

Data: 2017-05-20 14:58:07
Autor: 007
bi123@o2.pl w <news:b30e13e6-8888-4802-ab6f-4712a04ccd7bgooglegroups.com>:

A póki co 2,25% bez warunków (jak w BGZ), 4% dla 40k na 3 miechy, bankomaty
za free w PL

Skąd 40k na 4% skoro w tabeli oproc. jest tylko 10k?

Nie dostaję 500+, ale dzieciom, skoro już odchowane, i żonie ufam na tyle,
żeby po 10k im powierzyć na jakiś czas ;P

--
'Tom N'

Data: 2017-05-20 20:00:53
Autor: Budzik
Nest Bank - wydłużona historia operacji
Użytkownik 007 news@intf.dyndns.org.invalid ...

[...]

Opłacają się takie kombinacje dla 100zł?

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2017-05-21 11:59:49
Autor: 007
Budzik w <news:XnsA77BDD76717FBbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1>:
Nie dostaję 500+, ale dzieciom, skoro już odchowane, i żonie ufam na
tyle, żeby po 10k im powierzyć na jakiś czas ;P
Opłacają się takie kombinacje dla 100zł?

Skoro i tak rodzinnie zagłosowaliśmy nogami (papabzwbk) to dlaczego nie
skorzystać z oferty. I żadnych kombinacji, 3 przelewy po 10k i 4 założenia
lokat -- razem jakieś 10 minut z tłumaczeniem co i dlaczego -- niezły
przelicznik :)

--
'Tom N'

Data: 2017-05-21 12:07:05
Autor: Budzik
[...]

Ok, skoro i tak przenosiliscie sie z kontami to pełna zgoda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2017-05-20 22:31:42
Autor: Jacek Maciejewski
Nest Bank - wydłużona historia operacji
Dnia Fri, 19 May 2017 19:41:23 +0200, 007 napisał(a):

4% dla 40k na 3 miechy

A nie na 10k?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-05-21 10:00:36
Autor: Budzik
Nest Bank - wydłużona historia operacji
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

4% dla 40k na 3 miechy

A nie na 10k?

Juz kolega pisał, ze na pol rodziny pozakładał...

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2017-05-21 13:58:06
Autor: Arek
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:gvrthchkfjmpkc6f3rk8p2u2r0c27temj04ax.com...
> [...]

> A do tej pory można było naraz tylko za 30 dni :)

Niezły skansen :)

Trochę, ale za to prosty i przejrzysty intefers :)

Pytanie: prostszy niż w CA?

Data: 2017-05-22 08:51:13
Autor: radekp@konto.pl
Nest Bank - wydłużona historia operacji
Sun, 21 May 2017 13:58:06 +0200, w
<592180d0$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>, "Arek"
<abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> napisał(-a):

>Trochę, ale za to prosty i przejrzysty intefers :)

Pytanie: prostszy niż w CA?

Co to jest CA? :) Credit Agricole? To nie wiem :)

Data: 2017-05-26 13:09:40
Autor: Arek
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:ci25iclf076jq9n026rmlhfusrv3nsp4c84ax.com...
> [...]

>Trochę, ale za to prosty i przejrzysty intefers :)

Pytanie: prostszy niż w CA?

Co to jest CA? :) Credit Agricole? To nie wiem :)

Tak. Mieli prosty i z tego co widziałem mają prosty.
Przynajmniej u osoby, która długo nie korzystała,
a jej rach. już nie ma w ofercie. Co prawda przy
jego "odhibernowaniu" były problemy (hasło chyba
unieważnili chociaż twierdzili, że nie). W dodatku
nie ostrzegli, że trzeba przy tej operacji komórkę
włączyć.

Arek

Nest Bank - wydłużona historia operacji