Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

Data: 2017-07-21 07:13:44
Autor: jakdorobic.com
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
W Nest Banku znowu można odebrać 75 zł premii. Tym razem jeszcze łatwiej zdobyć bonus, ponieważ głównym warunkiem promocji jest wykonanie przelewu na kwotę 150 zł na dowolne konto.

Nest Konto to: darmowe prowadzenie rachunku, darmowa karta debetowa, darmowe bankomaty w PL, darmowe wpłaty we wpłatomatach euronetu oraz w oddziałach banku. Do tego Lokata Witaj na 4% w skali roku (na 3 lub 6 msc, do 10.000 zł) i konto oszczędnościowe z solidną premią za regularne oszczędzanie.

Analiza promocji: http://jakdorobic.com/nest-bank-75-zl-bonusu

Pozdrawiam, Jacek - JakDorobic.com

Data: 2017-07-21 19:14:06
Autor: z
W dniu 2017-07-21 o 16:13, jakdorobic.com pisze:
W Nest Banku znowu można odebrać 75 zł premii.

Jak zawsze w takich przypadkach poproszę szanownego naganiacza o podanie ile można stracić jak się nie dopilnuje drobnych druczków.
:-)

Data: 2017-07-21 12:38:13
Autor: jakdorobic.com
W dniu piątek, 21 lipca 2017 19:14:10 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2017-07-21 o 16:13, jakdorobic.com pisze:
> W Nest Banku znowu można odebrać 75 zł premii. Jak zawsze w takich przypadkach poproszę szanownego naganiacza o podanie ile można stracić jak się nie dopilnuje drobnych druczków.
:-)

Drobnych druczków nie ma, wszystko jednolitą czcionką ;) Konto za absolutne zero złotych, więc nic nie stracisz poza statusem nowego klienta. Warunki promocji są jednak bardzo proste tym razem.

Pozdrawiam, Jacek - JakDorobic.com

Data: 2017-07-22 02:31:24
Autor: Animka
W dniu 2017-07-21 o 21:38, jakdorobic.com pisze:
[...]

W mBanku promocja do 600 zł. dla zakładających konta. Termin do 31 lipca.

--
animka

Data: 2017-07-22 14:23:23
Autor: z
[...]

takie rzeczy to tylko w Erze.
Pewnie jesteś tylko niedoinformowany. :-)

Nie ma nawet warunku wpłaty wypłaty? :-)

Data: 2017-07-22 14:28:53
Autor: z
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
"Uwaga - tym razem limit promocyjnych wniosków to tylko _420_ sztuk! Warto zatem pospieszyć się ze złożeniem wniosku, ponieważ promocja może zostać zakończona przed czasem."

Śmiechu kupa :-)

PS. No to śmy se pogadali o tym śmiesznym banku. :-)
Tak. z reklam znam to logo i kolor.
Ale kolarzy mi się z czym?

Z jakimiś barami szybkiej obsługi albo innym żarciem.

Nic na to nie poradzę taki przekaz :-)
postarajcie się bardziej o rozponawalność bo tymi 420 wnioskami (w porywach) to tylko można parsknąć śmiechem :-)

Marketingowcy od siedmiu boleści :-)

Data: 2017-07-22 21:04:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 59734509$0$15208$65785112@news.neostrada.pl

Z jakimiś barami szybkiej obsługi albo innym żarciem.

Nie z żarciem -- podają tylko kawę.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Kolejna wersja VBoxa niewiele wniosła dla mnie nowego. :)

Data: 2017-07-22 21:17:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"Eneuel Leszek Ciszewski" ol07ka$290$1@node2.news.atman.pl

Nie z żarciem -- podają tylko kawę.

Kawę, czekoladę itd...

Żarcia chyba nie podają -- może cukierki, ciastka...
Najeść się raczej nie można... Jeśli jesteś
głodny -- raczej idź do hipermarketu...

Ja preferuję łączenie -- bank (Agora także, ale
mało) mi płaci wisienkami a hipermarket wymienia
te wisienki na żarcie.

[być może to zbyt skomplikowane jak na zeta...]

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-22 23:22:48
Autor: z
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
Nie z żarciem -- podają tylko kawę.

Nic na to nie poradzę. To logo mi się z żarciem kojarzy a nie z bankiem. M D ma chyba takie kolory :-)
Gdybym szedł ulicą i szukał banku to na pewno bym tam nie wszedł :-)

Data: 2017-07-23 16:16:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 5973c22d$0$15188$65785112@news.neostrada.pl

Nie z żarciem -- podają tylko kawę.

Nic na to nie poradzę.

Trzeba protestować!!! Domagać się żarcia!!!
Powołać się na konstytucję i prawa człowieka!
[dobrze, że poza brakiem żarcie w Nest jest OK]

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Poraża mnie szybkość ;) komputera -- zamrożonego diabli wiedzą na czym...
I poraża mnie RegEdit -- po tylu latach nie ma 'zmień wszystkie wystąpienia'?...
A może jest, lecz nie wiem, gdzie... 44 razy pojawił się (ten sam lub podobny)
wpis w efekcie instalacji jednej aplikacji -- i tyle razy trzeba ręcznie poprawić?!
Ręczna robota?! [chyba to masturbacja![

579 515 373 chyba stracił swój nieskrępowany dostęp do netu -- chlip, chlip...
Pozostają dzikie dostępy... Prace na wysokościach dobiegają końca -- być może
niebawem powrócę do netu ,,stacjonarnego''... Gdybym wziął 20 GB od TM -- nie
miałbym przestojów? ;) Niekoniecznie mi na tym zależy -- już raczej na tych
6 plnach od Agory...

W TV (na donglu USB) luksusowe domy... W necie rozprawy o DVB-T2... [czy czeka
mnie kolejny wydatek? -- kolejny tuner DVB na donglu USB? tym razem DVB-T2?...
co jeszcze niesie zły los?!]

Data: 2017-07-23 20:33:56
Autor: z
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
Trzeba protestować!!! Domagać się żarcia!!!
Powołać się na konstytucję i prawa człowieka!
[dobrze, że poza brakiem żarcie w Nest jest OK]

Mylisz pojęcia :-)

Domagać to się trzeba tego darmowego konta co obiecali a co rozdawać zaprzestali.
To jest prawdziwy powód do protestowania dla prawdziwych obywateli zwisienkowanych :-)

Data: 2017-07-25 00:27:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 5974ec1b$0$15191$65785112@news.neostrada.pl

Mylisz pojęcia :-)

Które z którymi?

Domagać to się trzeba tego darmowego konta

Z czego będę żył, gdy konta będą darmowe?

co obiecali a co rozdawać zaprzestali.

Mnie banki obiecują wiśnie i orzechy -- i obietnic swych dotrzymują.
Wprawdzie bywają różne nieporozumienia, ale IMO ogólnie banki (jak
na razie) wywiązują się ze swych obietnic....

To jest prawdziwy powód do protestowania dla prawdziwych obywateli zwisienkowanych :-)

Nie interesują mnie darmowe konta.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-24 02:27:28
Autor: jakdorobic.com
W dniu sobota, 22 lipca 2017 14:23:29 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

takie rzeczy to tylko w Erze.
Pewnie jesteś tylko niedoinformowany. :-)

Nie ma nawet warunku wpłaty wypłaty? :-)

Żeby konto było za 0 zł - nie ma warunku jakiejkolwiek wpłaty/wypłaty. Żeby dostać 75 zł premii należy wykonać przelew z konta na 150 zł (wiadomo, wcześniej te 150 zł jakoś musi się tam znaleźć). O przelewie pisałem jednak na początku.

Data: 2017-07-24 11:35:33
Autor: z
W dniu 2017-07-24 o 11:27, jakdorobic.com pisze:
[...]

Teraz napisz czy pula się już wyczerpała czy jeszcze się można załapać

Data: 2017-07-24 08:17:13
Autor: jakdorobic.com
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 11:35:44 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
> Teraz napisz czy pula się już wyczerpała czy jeszcze się można załapać

Można zakładać :) Pula się nie wyczerpała.

Data: 2017-07-24 21:46:54
Autor: z
W dniu 2017-07-24 o 17:17, jakdorobic.com pisze:
Można zakładać :) Pula się nie wyczerpała.

Znaczy w 40 milionowym kraju nie znalazło się 420 osób chcących założyć sobie to wspaniałe konto i przygarnąć 75 zł? Co jest z Polakami nie tak?
Łaj :-)

No dobra już nie będę się znęcał :-)

Data: 2017-07-24 21:50:34
Autor: z
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
jeszcze tylko... :-)

Albo konto nie jest atrakcyjne
Albo jest ale klienci doświadczeni doświadczeniem ;-) kiedy to w instytucjach zaufania publicznego traktuje się ich jak debili nie chcą się babrać w tym g...
Zwłaszcza że kolor taki jakiś :-)

Teraz już na prawdę kończę :-)

Data: 2017-07-25 00:29:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 59764f93$0$15199$65785112@news.neostrada.pl

Teraz już na prawdę kończę :-)

Naprawdę?

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-24 23:31:22
Autor: z
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
W dniu 2017-07-24 o 22:31, TomN pisze:
Na końcu podsumowania możesz się podpisać jak biały człowiek, ale możesz
pozostać ziuulem

Chciałeś coś przekazać czy tylko grzejesz klawiaturę między rozgrywkami :-)

Data: 2017-07-25 00:47:26
Autor: jakdorobic.com
W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 21:47:06 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Znaczy w 40 milionowym kraju nie znalazło się 420 osób chcących założyć sobie to wspaniałe konto i przygarnąć 75 zł? Co jest z Polakami nie tak?

Promocja dzisiaj prawdopodobnie się skończy. W tym roku były już akcje Nesta, w któych było ponad 1000 promocyjnych wniosków. Np. w poprzedniej edycji (też z 75 zł bonusu) było 1300 wniosków.

Data: 2017-07-25 01:09:06
Autor: jakdorobic.com
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 09:47:28 UTC+2 użytkownik jakdorobic.com napisał:
> Łaj :-)

Wykrakałeś. Promocja zakończona ;)

Data: 2017-07-25 12:50:01
Autor: z
W dniu 2017-07-25 o 10:09, jakdorobic.com pisze:
Wykrakałeś. Promocja zakończona ;)

Ale z sukcesem? :-)

Data: 2017-07-25 11:45:33
Autor: J.F.
Użytkownik "jakdorobic.com"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9b1970c9-86af-485a-b9c0-6ff9eb591cce@googlegroups.com...
> [...]

Np. w poprzedniej edycji (też z 75 zł bonusu) było 1300 wniosków.

Ciekawe. Strasznie im zabraklo 420 klientow do wyrobienia planu ?
Czy tak strasznie sie boja zaplacic te 300 tys zl ?

A jednoczesnie w TV leca reklamy ... zapewne za grube miliony ...

J.

Data: 2017-07-25 12:49:11
Autor: z
W dniu 2017-07-25 o 11:45, J.F. pisze:
A jednoczesnie w TV leca reklamy ... zapewne za grube miliony ...

No właśnie jakieś to wszystko niespójne, niepoukładane, głupie, debilne...

Ale pewnie nie liczy się ilość sprzedawanie "produktów" bankowych ale te miliony przepływające do centrali i do marketingowców zamiast podatków.
Ty sie nie boj! Oni wiedzą co robią :-)

Data: 2017-07-25 05:02:17
Autor: Kris
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 12:49:24 UTC+2 użytkownik z napisał:

Ale pewnie nie liczy się ilość sprzedawanie "produktów" bankowych ale te miliony przepływające do centrali i do marketingowców zamiast podatków.
Ty sie nie boj! Oni wiedzą co robią :-)

Chyba trafiłeś
Bodajże w końcówce ubiegłego roku małżonka wyczytała że nestbank daje 100zł talon do Rossmanna
Wzięła udział, wyraziła wszystkie niezbędne zgody., warunki spełniła(a wystarczyło chyba zalogować się do bankowości elektronicznej) i cisza.
Znaczy bon za 100zł dostała w Rossmanie zadziałał ale Nest z tego nie korzysta. Ani razu nikt do niej nie zadzwonił z atrakcyjna pożyczką, żadnego meila z ofertą oprócz wyciągów(zerowych bo nic na koncie nie robiła) nie dostała.
Podejrzewam że zależy im na ilości klientów bo chcą się sprzedać. Albo jak piszesz- marketingowcy sobie tabelki fajnie wypełniają.
Gdyby im faktycznie zależało na aktywnych klientach toby chociaż dzwonili z ofertami. A tak ponieśli koszt bonu do Rossmana, ponieśli koszt wydania kart, ani 1 grosza żona im nie zapłaciła i nie zapłaci bo właśnie jak tu post o kolejnej promocji przeczytałem to przypomniało mi się żeby żonę zmotywować do zamknięcia konta i reszt skoro i tak z tego nie korzysta.

Data: 2017-07-25 14:25:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c4775f8c-3642-49c5-b1e1-e10f7afcef1f@googlegroups.com...
[...]

Cos w tym moze byc ... ale inni dzwonia, i co z tego - oni mi chca atrakcyjna pozyczke wcisnac, a ja atrakcyjnej lokaty szukam :-)
Tak to sie nie dogadamy :-)

J.

Data: 2017-07-25 05:40:22
Autor: Kris
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 14:26:35 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Cos w tym moze byc ... ale inni dzwonia, i co z tego - oni mi chca atrakcyjna pozyczke wcisnac, a ja atrakcyjnej lokaty szukam :-)
Tak to sie nie dogadamy :-)

Ale pewnie większość jednak pożyczki szuka, karty kredytowej, ubezpieczenia i z tym dzwonią.
A z nest bank milczy. Ma jakąś tam baze klientów pozyskanych z różnych promocji i nie korzysta z tego. I to mnie dziwi. W dawnym cetelem kiedyś coś na raty brałem- lata temu to było, raty spłacone, cetelm przejęty przez sygme, sygma przez Paribas. I dzwonili regularnie z Cetelma potem z sygmy teraz z paribasa
To kredyt to ubezpieczenie to darmową kartę kredytową czy ubezpieczenie sprzętu agd. Póki co na nic mnie nie naciągnęli ale próbują chociaż.

Data: 2017-07-25 14:51:45
Autor: z
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
Bo to jest wyższa kultura biznesu. :-)
Obracanie wirtualnym towarem już się przejadło.
Teraz się obraca markami. Większa skala, większy zarobek :-)
Produkt to przeżytek nawet wirtualny.

Data: 2017-07-27 02:13:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 59773eec$0$655$65785112@news.neostrada.pl

Takie czasy -- nawet ludzie gadają via m@il, miast lać się po mordach...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-25 16:23:17
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:29d0b847-2397-4bb7-a68b-d236ac7c2d7f@googlegroups.com...
[...]

Troche watpie.
Jak szukasz pozyczki czy karty, to czekasz az zadzwonia, czy sam dzwonisz ?

Banki juz widac doszly do tego, ze na pozyczkach sie zarabia, to dzwonia i szukaja klienta ... ale myslisz, ze tak znajda ?
Klient albo nie potrzebuje, albo nie ma zdolnosci :-)

Jakby tak jeszcze inteligentnie zagrali - pozyczka wakacyjna, nie musi pan/i urlopu w domu spedzac.
A jaki pan/i ma samochod ?
Po co ryzykowac ze sie zepsuje w drodze, nowym moze pan/i pojechac :-)
Ale nie, ot "rewelacyjna pozyczke oferujemy, na 5%".

Wiec ciekaw jestem ile z takiego dzwonienia lapia klientow.
To juz predzej teraz namowic na darmowa karte ... moze nie splaci, moze nie odda jak sie wprowadzi 2zl/mc ..

[...]

No widzisz - w pewnym momencie moga stwierdzic, ze sie nie oplaca dzwonic :)

Do mnie czasem dzwoni mbank z oferta jak kula w plot, czyzby sie trzymali ochrony danych osobowych i nie przetwarzali stanu konta ?
Czasem Idea czy inny klon z oferta superlokaty - to akurat rozumiem, szukaja .... frajera ? No moze niekoniecznie frajera.
Citi i inni dzwonia i karty wciskaja ... ale wiele nie dzwoni.

Moze im zezwolenia nie dalem, a moze to sie niezbyt oplaca.

J.

Data: 2017-07-25 08:37:07
Autor: Kris
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 16:23:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Troche watpie.

Ja nie

Jak szukasz pozyczki czy karty, to czekasz az zadzwonia, czy sam dzwonisz ?

Ja jestem niereprezentatywny bo KK nie używam
ale jest takie pojecie jak kreowanie potrzeb
I dlatego dzwonią;)

Banki juz widac doszly do tego, ze na pozyczkach sie zarabia, to dzwonia i szukaja klienta ... ale myslisz, ze tak znajda ?
Klient albo nie potrzebuje, albo nie ma zdolnosci :-)
Tam wbrerw pozorom idioci nie pracują i skoro dzwonią to im się opłaca.
No widzisz - w pewnym momencie moga stwierdzic, ze sie nie oplaca dzwonic :)

Do mnie może im się nie opłacać to fakt

Do mnie czasem dzwoni mbank z oferta jak kula w plot, czyzby sie trzymali ochrony danych osobowych i nie przetwarzali stanu konta ?

Bo to wynajęte Call centry dzwonią i nie widza twoich danych(historia konta chociażby). Schemat rozmowy i jadą

Data: 2017-07-25 18:45:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3f6d6751-8c53-42e4-9feb-49087afdaddd@googlegroups.com...
[...]

Ale oni nie kreuja.  Wezmiesz kredyt, bo zapropowali ?

To juz predzej z jakim ubezpieczeniem, opowiedza jakie to zabezpieczenie, i wcisna.

[...]

Tak do konca nie jestem pewien.
Taki np dyrektor d/s reklamy ma za zadanie wyciagnac z zarzadu jak najwieksza kwote, i ja sumiennie wydac :-)

No ale tu latwo okreslic koszta i zyski, to moze

[...]

Ale moglby im bank podeslac liste klientow do wydzwonienia odpowiednio wyselekcjonowana.

Chyba ze schemat uniwersalny "mamy swietna pozyczke
nie interesuje ? to mamy swietna lokate inwestycyjna.
A moze ubezpieczenie nieruchomosci ?
Nie ma pan nieruchomosci - to mamy swietne kredyt hipoteczny". :-)

Ale tak nie dzwonia :-)

J.

Data: 2017-07-25 10:39:36
Autor: Kris
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
W dniu wtorek, 25 lipca 2017 18:45:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Ale oni nie kreuja.

Kreują
Wezmiesz kredyt, bo zapropowali ?

Ja póki co nie wezmę ale sporo ludzi bierze bo im wykreuja potrzebę(kredyt na wakacje, prezent na świeta).
Nie tylko kredyty zresztą
Reklamy innych produktów nie darmo w tv lecą

To juz predzej z jakim ubezpieczeniem, opowiedza jakie to zabezpieczenie, i wcisna.

To też
Ubezpieczenie domu mi się kończy za tydzień i od dwóch tygodni już dzwonią z różnych ubezpieczycieli.

Znajdą

Się skonsoliduje

Tak do konca nie jestem pewien.
Taki np dyrektor d/s reklamy ma za zadanie wyciagnac z zarzadu jak najwieksza kwote, i ja sumiennie wydac :-)

Z każdej kampani go łatwo rozliczą. Zresztą z reguły już firmy zewnetrzne bankom kampanie reklamowe robią.

No ale tu latwo okreslic koszta i zyski, to moze

Ano właśnie: 429szt x 75zl+ trochę spamerom odpalić
Ale w przypadku nestbanku nie widzę póki co na czym chcą sie odbić. Ale oni w sumie dopiero zaczynają więc może klientów zbierają, callcenter zatrudnia i zaczna ofertować i sprzedawać swoje produkty

Data: 2017-07-25 20:38:36
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:453dc5b9-fc56-4067-baee-5905f2cc838a@googlegroups.com...
[...]

Ale zeby oni roztoczyli wizje tych wakacji, prezentow, a przeciez to tylko 100zl/mc.

A oni dzwonia i pytaja czy nie chce 10 tys pozyczyc na 9%

Nie tylko kredyty zresztą
Reklamy innych produktów nie darmo w tv lecą

Inne produkty to zarabiaja

[...]

A z banku zadzwonia za 3 miesiace :-)
Zeby choc zapytali kiedy sie konczy i kiedy trzeba zadzwonic z oferta.

Ale nie mowie nie - trafia na jakiegos nieubezpieczonego, to moze skorzysta.

Znajdą

Się skonsoliduje

Ale to nie u nich. U nich, jak klient potrzebuje, to nie dostanie :-P

[...]

Ale on decyduje ktorej zlecic :-)

No i jak go rozliczyc ? Rozne dzialania prowadzi, klientow przybywa .... to zle czy dobrze  pracuje ?

No ale tu latwo okreslic koszta i zyski, to moze
Ano właśnie: 429szt x 75zl+ trochę spamerom odpalić

Mnie chodzilo o telemarketing. Koszta znane, a ilosc sprzedanych "produktow" tez znana.

Ale w przypadku nestbanku nie widzę póki co na czym chcą sie odbić.
Ale oni w sumie dopiero zaczynają więc może klientów zbierają, callcenter zatrudnia i zaczna ofertować i sprzedawać swoje produkty

Kredyty  oferuja. Moze to im wystarczy.
200 mln z tytulu odsetek mieli ... ale wynik minus 77 mln.
Prawie 2 mld kredytow udzielili i ponad 2mld depozytow maja.

Historie maja zreszta dluzsza, ale jako FM bank. Tylko ciagle na stratach :-)

J.

Data: 2017-07-24 23:51:45
Autor: Animka
W dniu 2017-07-24 o 11:35, z pisze:
[...]

Tym się zainteresuj. Tylko spiesz się. Promocja do końca lipca.
https://www.mbank.pl/indywidualny/

--
animka

Data: 2017-07-25 08:01:24
Autor: z
W dniu 2017-07-24 o 23:51, Animka pisze:
Teraz napisz czy pula się już wyczerpała czy jeszcze się można załapać
Tym się zainteresuj. Tylko spiesz się. Promocja do końca lipca.
https://www.mbank.pl/indywidualny/

Animko. Nie idź w ślady bezczelnego spamera (bez urazy to taki środek artystyczny ;-) ) Napisz ile mogę stracić.
Wtedy rozpatrzę Twoją ofertę kiedy będę potrzebował nowego konta.
A nie będzie to prędko :-)

Data: 2017-07-26 18:52:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 5976debf$0$15188$65785112@news.neostrada.pl

artystyczny ;-) ) Napisz ile mogę stracić.

W mBanku bardzo łatwo stracić 5 pln.
Ponadto z firmowego (nawet wewnętrznie) przelewy kosztują.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-21 19:28:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 5972365f$0$640$65785112@news.neostrada.pl

W Nest Banku znowu można odebrać 75 zł premii.

Jak zawsze w takich przypadkach poproszę szanownego naganiacza o podanie ile można stracić jak się nie dopilnuje drobnych druczków.

Można stracić honor... U mnie ;) nic nie stracisz:

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=YhVW04Q2&cr=Hu8Rz2nr&s=ukOR24SM

Tutaj nawet nic nie zyskasz:

   https://clk.leadexpert.pl/click?c=xaMYs6Aa&cr=JljbJI98&s=ukOR24SM

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-25 02:51:03
Autor: jakdorobic.com
W dniu piątek, 21 lipca 2017 16:13:45 UTC+2 użytkownik jakdorobic..com napisał:
[...]

Jakby co to niebawem powinna być kolejna promocja Nest Banku :D

Data: 2017-07-25 13:00:24
Autor: z
W dniu 2017-07-25 o 11:51, jakdorobic.com pisze:
Jakby co to niebawem powinna być kolejna promocja Nest Banku :D

Tylko pamiętaj że masz napisać ile można stracić.
Inaczej się tu nie pokazuj ;-)

Data: 2017-07-26 18:54:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 597724d3$0$15186$65785112@news.neostrada.pl

Inaczej się tu nie pokazuj ;-)

Możesz go (mnie lub kogokolwiek) ignorować,
ale nie możesz stąd nikogo wyrzucać.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-26 19:30:04
Autor: z
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
Możesz go (mnie lub kogokolwiek) ignorować,
ale nie możesz stąd nikogo wyrzucać.

Przecież to żartobliwie dla rozładowania ponurego bankowego nastroju i przygaśnięcia symbolu dolara w źrenicach dyskutantów :-)
Ciebie to trzebaby z korzeniami wyrywać :-)

Data: 2017-07-27 00:22:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"z" 5978d1aa$0$15210$65785112@news.neostrada.pl

Przecież to żartobliwie dla rozładowania ponurego bankowego nastroju

Dlaczego ponury? Fakt -- kawę i czekoladę czy mleko -- podają,
ale bez żarcia... Jednak IMO nie jest to ponure...

i przygaśnięcia symbolu dolara

Chyba -- franka...

w źrenicach dyskutantów :-)

Czy choćby wiesz, skąd bierze się znak dolara?
Mille wyjaśnia i ten problem -- serwuje potrawy
duchowe...

Ciebie to trzebaby z korzeniami wyrywać :-)

Trzeba by? -- trudny ten język polski...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-28 01:46:42
Autor: Arek
Użytkownik "jakdorobic.com" <jakdorobic1@gmail.com> napisał w wiadomości news:e44631b5-3f35-4f6b-b680-573d8736777fgooglegroups.com...
[...]

Przed laty miałem lokatę w FM co to zmienił się w SMART / BIZ a potem KNF kazał go odsprzedać
pod byle pretekstem.

Wciąż chomikują  dane: e-mail bo na niego przychodziły potwierdzenia wniosku o lokatę z nr konta i nr
telefonu. Telefon służył do niczego ale we wnioskach internetowych chcieli więc podałem jakiś pre-paid
nie używany choć aktywny. Dostępu przez internet nie miałem nigdy. Po wyrzuceniu obsługi lokat
zakładanych przez sieć z oddziałów jedynym kanałem pozostał telefon. Nr tel. się "wyekspirował" ale
bank zaczął w ramach weryfikacji się o niego pytać (dzwoniłem z innych). Pamiętałem więc podawałem
gdy pytali. Chiałem zlikwidować ale "w systemie jakiś musi być". Chciałem zmienić - w oddziale się nie
dało, przez telefon też nie. Kazali wysłać do centrali pismo o zmianę, potwierdzone notarialnie! Olałem ich.
Lokata zlkwidowana.

  Nastał Nest Bank i 25.07 nie wiedząc o 75 zł promocji zakładałem Nest konto w oddziale.
Wg banku jestem "nowym" klientem, tzn. z punktu widzenia np. lokaty "powitalnej". Bo tak do końca to nie
ze względu na posiadane dane. Czyli nie mogę podać nowych tylko zmienić stare. Mimo, że chcąc założyć
konto trzeba było zupełnie nową "umowę ramową" zawrzeć.
Czy jest dostęp przez internet? Mają 3 "kanały elektroniczne" (EKD): internet, telefon i "mobilny". Oczywiście
natychmiast aktywujemy i zaczyna się cyrk. Kody, hasła? Zostaną wysłane SMS-em na nr tel. jaki mamy.
STOP! Nie chcę teraz dostępu przez internet. Jak zmienić numer tel.? Wniosek i najpóźniej do 4 dni...
Będą dzwonić bym potwierdził (a jka się nie dodzwonią?). Szybciej będzie przez infolinię. Ale żeby przez
infolinię to trzeba podać kod "telefoniczny", ktorego nie mam bo wysyłają go SMS-em na stary numer... itd..
  Ale jest lokata "powitalna". Wg regulaminu dostępna dla posiadaczy konta w ciągu 30 dni. Do założenia
przez internet po zalogowaniu lub w oddziałach. Diabeł jednak tkwi w szczegółach...

  Nazajutrz: infolinia, po wnikliwej weryfikacji: konto jest, telefon stary, wnoisek o zmianę
przyspieszymy (?). Bedą dzwonić bym potwierdził, że zmieniam.
Twierdzą, że SMS został wysłany na stary numer (?!). Chyba nieprawda bo nie chciałem internetu.
Jak założyć lok. powitalną gdy ma się konto? Można było przy zakładaniu konta (jak?) ale jeśli konto już
jest to już tylko (?) internet w ciągu 30 dni.

  Dzień później, infolinia: przy weryfikacji od razu mówię, że nie mam żadnych produktów, kart, kredytów,
lokat tylko Nest konto od wczoraj. Nic to: mam odpowiedzieć na pytanie czy mam lokatę walutową...
Nr tel. wciąż stary, jest złożony wniosek o zmianę, przyspieszymy (??). Zadzwonią do pana. Na który
numer? Na obydwa (!?). Po co na stary? Jak się nie dodzwonią a dodzwonią się na nowy to OK.
  Jak założyć lok. powitalną gdy ma się konto? Można przez internet i w oddziale, z wpłaty własnej od
razu na lokatę (?) lub na konto, potem przelew na lokatę. A z innego banku? W oddziale założą i dadzą
numer do przelewu na lokatę (?) lub na indywidualne konto techniczne i się założy (?).

Za chwilę w oddziale: numer już niby nowy, ale nie dowierzam. Jak założyć lok. powitalną gdy ma się
konto? Mowię co słyszałem na infolinii. Głupstwa gadają, tak było kiedyś. Teraz po zalogowaniu, a w
oddziale tylko przelewem z Nest konta z dostępnych w chwili zakładnia środków.
(w FM konto techniczne dla zakładania lokat było jedno w całym banku 76 2530 ..... .... .... 2530 0001,
rozróżnienie było po nr lokaty w tytule wpłaty, kwota musiała się zgadzać).
Czy wysłali SMS-a na stary numer? Twierdzą, że nie, bo nie chciałem dostępu przez internet.

Jeszcze raz infolinia. Jak założyć lok. powitalną gdy ma się konto? Przy zakładaniu konta
_przez internet_, potem po zalogowaniu. W oddziale można przelewem z Nest konta, nie wiedzą
czy można inaczej.
Jak zmienić nr tel. bo złożyłem wniosek i czekam? Czekać dalej, będą dzwonić by zweryfikować.
Jak zmienić nr tel. przez EKD? Zalogować się, zmienić, przyjdzie SMS autoryzujący. Na który
numer? Na obydwa (!!?). Dlaczego? Bo tak...
Jaki mam numer? Po weryfiakcji: już nowy.

Na nowy numer nikt nie dzwonił. Wyłączam telefon.
Kto ma mój stary numer nie wiem, nikt nie odbierał ale komunikatu "nie ma takiego numeru" nie było.

Lepsze były karty kodów.

Nie wiem, które z otrzymanych informacji są najbardziej wiarygodne. Chyba te z oddziału.
Coś z ich procedurami jest nie tak.

Arek

Data: 2017-08-01 03:02:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%

"Arek" 597a7b64$0$5152$65785112@news.neostrada.pl

Nastał Nest Bank i 25.07 nie wiedząc o 75 zł promocji zakładałem Nest konto w oddziale.

Coś z ich procedurami jest nie tak.

Chciałeś za darmo -- stąd Twe problemy. ;)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-07-26 01:04:08
Autor: Akarm
[...]

A kiedy wpis w dyskusji na tej stronie nie pasuje, to się go kasuje, bo nieuk chce zaprzeć się swojego nieuctwa.
Tak. To mój wpis usunął tępak piszący o jakichś produktach bankowych. Hehe, nieuk uważa, że jego nieuctwo wyjdzie na jaw po przeczytaniu mojej wypowiedzi a nie wskutek jego nieuctwa. :D
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-07-30 06:45:08
Autor: jakdorobic.com
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%
Co racja to racja. Nest nie wydzwania z ofertami. Może nawet nie mają jeszcze callcenter sprzedażowego :D

Ba nie mają nawet profilu na FB, Twitter, Insta itd itp.

Data: 2017-07-30 18:57:22
Autor: z
W dniu 2017-07-30 o 15:45, jakdorobic.com pisze:
Ba nie mają nawet profilu na FB, Twitter, Insta itd itp.

Moim zdaniem to dobrze świadczy o powadze firmy.
Ale ja to już stary jestem i uznaję tylko www i mail :-)

Data: 2017-08-03 21:03:51
Autor: Zbynek Ltd.
jakdorobic.com napisał(a) :
Co racja to racja. Nest nie wydzwania z ofertami. Może nawet nie mają jeszcze callcenter sprzedażowego :D

Ba nie mają nawet profilu na FB, Twitter, Insta itd itp.

Hmmm... Może jednak nie istnieją? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%