Nest bank - brak środków na koncie :)

Data: 2020-03-17 07:58:54
Autor: Kamil Jońca
Nest bank - brak środków na koncie :)
m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> writes:

Nest właśnie zdublował mi wszystkie blokady na karcie z płatności
przez internet z ostatnich paru dni, a że dopiero co kupiłem sporo
sprzętu budowlanego to konto mi wyzerowali.

Oni chyba tak mają w momencie rozliczania kart. Spróbuj za godzinę czy 2
i zobacz czy nie wróci do normy.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-03-17 08:04:44
Autor: m4rkiz
On 2020-03-17 07:58, Kamil Jońca wrote:
Oni chyba tak mają w momencie rozliczania kart. Spróbuj za godzinę czy 2
i zobacz czy nie wróci do normy.

W takim razie pierwszy raz od dwóch lat udało mi się trafić na taki moment, problem w tym że trwa to już dobrą godzinę więc nawet jeżeli to tylko to, to i tak jest słabiutko.

Nest bank - brak środków na koncie :)