Data: 2020-03-17 08:12:54 | |
Autor: gosc | |
Nest bank - brak środków na koncie :) | |
m4rkiz wrote:
Nest właśnie zdublował mi wszystkie blokady na karcie z płatności przez Kiedyś zgłosiłem problem online. Absolutna cisza. Po dość długim czasie oczekiwania dzwoni jakaś duszyczka i oferuje jakąś bzdetną usługę z tego banku. Zrugałem ten bank na maksa, że nie obsługują zgłoszeń. Po paru minutach ruszyli moją sprawę. Jeśli infolinia wciąż nie działa to spróbuj online. Jeśli online nie zadziała to wizyta osobista lub w ostateczności papierowy list polecony. Nawet jak już coś im zgłosisz to: "Pan poczeka 30 dni. Jeśli mamy wątpliwości to 60 dni." Kiedyś było powiedzenie pewne jak w banku. Teraz śmiało można zmienić na niepewne jak w banku. |
|
Data: 2020-03-17 19:35:37 | |
Autor: m4rkiz | |
Nest bank - brak środków na koncie :) | |
On 2020-03-17 08:12, gosc wrote:
Jeśli infolinia wciąż nie działa to spróbuj online. po godzinie na infolinie dało się dodzwonić i przywitał mnie komunikat o kartach, przed południem wyprostowali ale trzeba będzie się rozejrzeć za innym bankiem |
|
Data: 2020-03-17 21:54:06 | |
Autor: Animka | |
Nest bank - brak środków na koncie :) | |
W dniu 2020-03-17 o 19:35, m4rkiz pisze:
On 2020-03-17 08:12, gosc wrote: To, że a Banku coś robili (bo musieli) i nie miałeś chwilowo pieniędzy na koncie nie znaczy wcale, ze ten Bank jest zły. -- animka |
|
Data: 2020-03-20 07:17:35 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
Nest bank - brak środków na koncie :) | |
W dniu wtorek, 17 marca 2020 22:02:55 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
W dniu 2020-03-17 o 19:35, m4rkiz pisze: Animko, jeszcze pokłon dla tego "dobrego Banku" (koniecznie z wielkiej litery ten "Bank"), który "musiał" podwójnie pozakładać blokady. Plus ew. cmok w d4 - ale w tym przypadku spytaj "Banku" o zgodę. |
|
Data: 2020-03-20 21:17:44 | |
Autor: Animka | |
Nest bank - brak środków na koncie :) | |
W dniu 2020-03-20 o 15:17, Dawid Rutkowski pisze:
W dniu wtorek, 17 marca 2020 22:02:55 UTC+1 użytkownik Animka napisał: LOL :-) -- animka |
|