Nest, czy jest się czegoś obawiać?

Data: 2018-01-09 02:02:13
Autor: Dawid Rutkowski
Nest, czy jest się czegoś obawiać?
Do 100k euro jest.
Ale dużo traci przy bliższym poznaniu ;P

Data: 2018-01-09 11:08:09
Autor: Borneq
Nest, czy jest się czegoś obawiać?
Do 100k euro jest.
Ale dużo traci przy bliższym poznaniu ;P

A co traci? Podoba mi się tam nawet to, że łatwo się tam i szybko można dodzwonić.

Data: 2018-01-09 02:22:27
Autor: Dawid Rutkowski
Nest, czy jest się czegoś obawiać?
Cóż, łatwo i szybko można się też dodzwonić na partyline ;P
Ale jak będziesz chciał co¶ załatwić albo rozwi±zać jaki¶ problem - a te można w tej popierdółce prawie że zagwarantować - to się przekonasz, że nie liczy się ilo¶ć lecz jako¶ć.
Pobawić się ogólnie można, oraz skorzystać z darmowej debetówki ze wszystkimi darmowymi bankomatami jako ¶rodka awaryjnych wypłat, ale jako główny bank odradzam.
Każdemu jednak według potrzeb.

Data: 2018-01-09 13:03:43
Autor: Olin
Nest, czy jest się czego¶ obawiać?
Dnia Tue, 9 Jan 2018 02:02:13 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

Do 100k euro jest.
Ale dużo traci przy bliższym poznaniu ;P

Nie mam u nich konta, ale swego czasu założyłem internetowe lokaty oparte o
WIBOR. Przelewy robiłem z VW banku, który zakończył działalno¶ć w
listopadzie, więc żeby zmienić numer konta, na które wracaj± lokaty po
zakończeniu trzeba się pofatygować do oddziału. Najbliżej miałem na
Królewsk± w Krakowie, więc tam wszedłem w kontakt z personelem. Pani, która
mnie obsługiwała nie wiedziała, czy w ogóle może zmienić to nieszczęsne
konto, a żadna z jej koleżanek i kolegów nie była m±drzejsza w tej kwestii.
Zaczęła dzwonić na ich wewnętrzn± infolinię, która przez prawie pół godziny
była zajęta. W końcu jej wyciemnili co i jak i już po 40 minutach opu¶ciłem
ich go¶cinne progi. Sama zmiana numeru zajęła bankowi 8 dni i w tym czasie
skończyła się jedna z lokat. Na szczę¶cie był to ostatni dzień, kiedy konto
w VW miałem aktywne, więc kasiora nie trafiła do czarnej dziury.

Poza tym, gor±co polecam, bo na uprzejmo¶ć nie można narzekać.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

jedzie i łajdakiem pogania. Jeden tam tylko jest porz±dny człowiek:
prokurator, ale i ten - prawdę mówi±c - ¶winia"
Nikołaj Gogol

Nest, czy jest się czegoś obawiać?