Nest odsetki

Data: 2017-11-01 13:43:12
Autor: jureq
Nest odsetki
Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku, proszę o sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek. U mnie wyraźnie podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych zamiast do groszy.

Data: 2017-11-03 02:24:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest odsetki

"jureq" 59f9cf70$0$15204$65785112@news.neostrada.pl

Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku,

Ja mam.

proszę o sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek.

Niepoprawnie.

U mnie wyraźnie podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych

U mnie też.

zamiast do groszy.

Wysłałem reklamację via WWW.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-11-03 04:00:55
Autor: Krystek
Nest odsetki
W dniu 2017-11-01 14:43, jureq pisze:
Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku, proszę o
sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek. U mnie wyraźnie
podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych zamiast do groszy.

u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-11-03 02:20:34
Autor: adamadammek
Nest odsetki

u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

?
Przecież zawsze było i jest 2,2%.

Data: 2017-11-03 15:50:00
Autor: Krystek
Nest odsetki
W dniu 2017-11-03 10:20, adamadammek<"!">gmail.com pisze:
u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że
oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

?
Przecież zawsze było i jest 2,2%.

Słowo-klucz: było - <https://www.nestbank.pl/download/to-klienci-indywidualni.pdf> (nowe - wg tego dokumentu - obowiązuje od 24 października 2017)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-11-03 16:11:25
Autor: adamadammek
Nest odsetki
W dniu piątek, 3 listopada 2017 15:50:01 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

> ?
> [...]

Dla niektórych wciąż JEST. Z tego co widzę, to stare konta oszczędnościowe utworzone jeszcze w smarcie potraktowali lepiej, tzn wibor 3M PLUS 0,5% , a nie wibor MINUS 0,5%

Data: 2017-11-05 02:32:43
Autor: RWicik
Nest odsetki
Tak właśnie jest. Ja już mam kilka lat konto i mam 2,2%.
Żona zakładała kilka miesięcy temu. Na początku miała 2,2, a obecnie ma 1,2%

Data: 2017-11-08 02:15:15
Autor: Krystek
Nest odsetki
W dniu 2017-11-05 11:32, RWicik pisze:
Tak właśnie jest. Ja już mam kilka lat konto i mam 2,2%.
Żona zakładała kilka miesięcy temu. Na początku miała 2,2, a obecnie ma 1,2%

Ale to chyba do kwot do 50 tysięcy?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-11-08 14:30:13
Autor: qazaqq
Nest odsetki
On Wednesday, 1 November 2017 09:43:13 UTC-4, jureq  wrote:
Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku, proszę o sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek. U mnie wyraźnie podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych zamiast do groszy.

Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na reklamację odsetek ?

Data: 2017-11-08 14:34:12
Autor: qazaqq
Nest odsetki
On Wednesday, 8 November 2017 17:30:16 UTC-5, qaz...@gmail.com  wrote:
> [...]

Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na reklamację odsetek ?

.... (mam na myśli jakąś odpowiedź merytoryczną, a nie tylko potwierdzenie przyjęcia reklamacji i informację, że ta reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni).

Data: 2017-11-11 19:59:45
Autor: Arek
Nest odsetki
Użytkownik <qazaqq@gmail.com> napisał w wiadomości news:e35b10f3-c1d3-4a3f-a6a4-887d12ca78e5googlegroups.com...
[...]

Na powitalnej. Potwierdzam, że źle obliczony: podstawa zaokrąglona do grosza,
podatek do pełnych złotych. Nie w górę a w dół czyli zwykłe zaokrąglenie. Jestem
do przodu 16gr, reklamacji nie składałem, czekam na wizytę KAS-iarzy (wartę
na Święto Niepodległości wystawili...).

 Przy okazji dowiedziałem się, że aby np. założyć lokatę w oddziale trzeba mieć ze
sobą telefon komórkowy! I to jeszcze z numerem, który się kiedyś podało bankowi na
odczepnego (nie mam dostępu przez sieć, perypetie opisywałem 28.07.2017 wątek:
Nest Konto: 75 zł premii + lokata na 4%).
Teraz podobno wklepują zlecenie w system, przychodzi SMS, i trzeba go podać
pracownikowi.
Który kretyn to wymyślił? Przecież w Polsce nie ma obowiązku posiadania tel.
komórkowego do zwykłego rachunku, tym bardziej noszenia go włączonego przy sobie!

Arek

Data: 2017-11-11 20:09:57
Autor: WAM
Nest odsetki
On Sat, 11 Nov 2017 19:59:45 +0100, "Arek"
<abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> wrote:

[...]
Przecież nikt nie wymaga żebyś nosił. Najwyżej nie zrealizujesz tego
zlecenia, które chciałeś :) Ale krzywdy za brak telefonu Ci nikt nie
zrobi.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-11-12 00:46:59
Autor: Arek
Nest odsetki
Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości news:nmie0dtp0u566umojr8ht3nrhasuo4bgtl4ax.com...
[...]

Miejmy nadzieję...
Ale nie po to idę do oddziału by jeszcze taszczyć ze sobą telefon.
Dowód już nie wystarczy? Następnym razem zażądają numeru buta,
fotografii dziadka z wojska i świadectwa szczepienia psa. Nie masz
psa to se kup. :)
I zaszczep a wkrótce być może zaczipuj...

Arek

Data: 2017-11-12 01:22:52
Autor: Kris
Nest odsetki
W dniu niedziela, 12 listopada 2017 00:47:03 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

[...]

Dzielnie wymyślasz problemy obce normalnym ludziom

Data: 2017-11-12 13:56:48
Autor: Animka
Nest odsetki
W dniu 2017-11-12 o 00:46, Arek pisze:
Miejmy nadzieję...
Ale nie po to idę do oddziału by jeszcze taszczyć ze sobą telefon.
Nie musisz taszczyć telefonu. W Twoim profilu w Banku powinien być po prostu prawidłowy numer Twojego telefonu, a nawet adres e-mail.

--
animka

Data: 2017-11-13 02:51:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest odsetki

"Animka" 5a084549$0$655$65785112@news.neostrada.pl

Nie musisz taszczyć telefonu.

Możesz zadowolić się smarłoczem... ;)

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
 (,-.`._,'( 21678 |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-11-12 01:21:28
Autor: Kris
Nest odsetki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:00:03 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

Który kretyn to wymyślił? Przecież w Polsce nie ma obowiązku posiadania tel.
komórkowego do zwykłego rachunku,
Po kiego takie jęczenie?
Nie ma obowiązku korzystania z usług Nest Banku przecież

Data: 2017-11-12 13:54:32
Autor: Animka
Nest odsetki
W dniu 2017-11-12 o 10:21, Kris pisze:
[...]

No i przecież jak się wysyła z Banku przelew to na telefon przychodzi hasło jednorazowe dla uwierzytelnienia.
Telefon jest potrzebny.

--
animka

Data: 2017-11-18 00:51:00
Autor: jureq
Nest odsetki
W dniu Wed, 08 Nov 2017 14:30:13 -0800, użytkownik qazaqq napisał:

Czy ktoś już dostał skorygowane odsetki, lub choćby jakąś odpowiedź na
reklamację odsetek ?

Właśnie skorygowali. Kwota poprawna, ale oczywiście data operacji 17.11 zamiast prawidłowej 31.10

Data: 2017-11-18 08:27:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest odsetki
jureq wrote:

Właśnie skorygowali. Kwota poprawna, ale oczywiście data operacji 17.11 zamiast prawidłowej 31.10

Nie na narosną Ci odsetki z 50 gr...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-18 11:41:31
Autor: qazaqq
Nest odsetki
On Friday, 17 November 2017 19:51:03 UTC-5, jureq  wrote:
> [...]

> reklamację odsetek ?

Właśnie skorygowali. Kwota poprawna, ale oczywiście data operacji 17.11 zamiast prawidłowej 31.10

U mnie tak samo.

..

Data: 2017-11-18 19:19:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest odsetki

"jureq" 5a0f83f4$0$5155$65785112@news.neostrada.pl

Właśnie skorygowali. Kwota poprawna, ale oczywiście
data operacji 17.11 zamiast prawidłowej 31.10

Mnie tez oddali -- nawet chyba poprawnie. ;)
(poprawnie -- co do grosza, nie co do dnia,
ale to już mniejszy detal -- czy detal może
być mniejszy?...)

Data: 2017-12-06 21:11:42
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
Nest odsetki
Date: Sat, 18 Nov 2017 19:19:17
From: Eneuel Leszek Ciszewski

[...]

Ja składałem reklamację (grupa się na coś przydała, dzięki jureq!).

Mnie też oddali z datą 17.11, choć o odpowiedzi na reklamację
poinformowali dopiero kilka dni temu. Co ciekawe, przysłali
papierową pocztą przeprosiny w odpowiedzi na reklamację i...
pendrive 8GB w drewnianej obudowie z logo Nest.

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPMFusion   http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2017-12-07 08:04:15
Autor: Dawid Rutkowski
Nest odsetki
W dniu środa, 6 grudnia 2017 22:11:45 UTC+1 użytkownik Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał:

poinformowali dopiero kilka dni temu. Co ciekawe, przysłali
papierową pocztą przeprosiny w odpowiedzi na reklamację i....
pendrive 8GB w drewnianej obudowie z logo Nest.

Też dostałem, z przeprosinami za zwłokę w realizacji dyspozycji odstąpienia od umowy. A Twój był w skrzyneczce? ;) Wpakowali tą skrzynkę do zwykłej koperty, pogniotło się przez to pismo ;>
Teraz żonie zamknęli konto, ale nie zamknęli umowy ramowej (można się zalogować do "pustego" ST) - choć sama umowa ramowa mówi o tym, że jak się zamyka wszystkie konta to rozwiązywana jest też umowa ramowa - więc kolejna reklamacja złożona i może kolejny pendrive dadzą, jeśli im się nie skończą z powodu tej draki z naliczaniem podatku...

Data: 2017-12-07 12:25:57
Autor: Kris
Nest odsetki
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 17:04:17 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

zamyka wszystkie konta to rozwiązywana jest też umowa ramowa - więc kolejna reklamacja złożona i może kolejny pendrive dadzą,

Pendrivy kolekcjonujesz?
Chce się komuś reklamacje pisać żeby pena dostać?

Data: 2017-12-08 00:52:35
Autor: Dawid Rutkowski
Nest odsetki
W dniu czwartek, 7 grudnia 2017 21:26:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Pendrivy kolekcjonujesz?
Chce się komuś reklamacje pisać żeby pena dostać?

Takie specjalne, co to nie można ich kupić, a jedynie dostać - jak najbardziej (mam np. taki mikrusik od firmy axiomtek, przywiózł go prawdziwy Chińczyk z Tajwanu - bo powiedziałem, że mogą przyjechać, jeśli przywiozą cukierki, no to przywieźli takie ;).
A tego pierwszego z nesta oddałem, więc chciałbym drugi ;>
A na serio - reklamację napisałem - z resztą czy to jakiś wielki wysiłek jest, może Ty się banków boisz? - żeby zamknęli umowę ramową, a pen to tak przy okazji.

Data: 2017-12-08 01:17:56
Autor: Kris
Nest odsetki
W dniu piątek, 8 grudnia 2017 09:52:37 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

A na serio - reklamację napisałem - z resztą czy to jakiś wielki wysiłek jest, może Ty się banków boisz? - żeby zamknęli umowę ramową, a pen to tak przy okazji.

Nie otwieram niepotrzebnych kont więc i reklamacji odnośnie ich zamykania pisać nie zamierzam
Otwierać konto tylko dlatego bo bank da talon do biedronki czy innego pendriva to dla mnie bardzo dziwny sport ale co tam kto lubi
Mam jedno konto na które wpływają nasze wynagrodzenia do niego 2 debetówki(moja i żony) i działa. Mam tez od początku chyba rachunek w mbanku- tam przelewam co miesiąc stała kwotę i stamtąd opłacam wszelkie rachunki prąd, gaz woda, tel itp(jednym przelewem bo korzystam z bm.pl) oraz Allegro, Aliexpres itp.
Mógłbym to samo robić w sumie ze swojego podstawowego ROR ale że od lat robię to z mBanku to już przywykłem, mam historię w jednym miejscu nie murze się zastanawiać z jakiego banku opłaciłem polisę czy podatek od nieruchomości. No i w mBanku póki co wszystko jest za darmo.
To samo z KK- nie ma nie korzystam nie interesują mnie więc okresy bez odsetkowe, minimalne kwoty do spłaty i takie tam bzdety. Nie muszę też banku prosić o anulowanie naliczonych odsetek bo 1 grosz za mało wpłacony albo dzień za późno(a tacy delikwenci tu na grupie pisują)
Oszczędności tez trzymam w swoim podstawowym banku bo przy różnicach oprocentowania lokat rzędu 0,1-1% nie ma wg mnie sensu przenoszenie się do konkurencji, wczytywanie się w ich regulaminy szukanie haczyków itp. A zyski miesięcznie z tego pewnie nie większe jak równowartość ceny flaszki by były.

Data: 2017-12-08 02:52:03
Autor: Dawid Rutkowski
Nest odsetki
Dokładnie, jest to pewnego rodzaju sport i dobra zabawa dla kogoś, kto akurat coś takiego lubi - np. moja żona ma to w niesamowicie głębokim poważaniu, więc jedynie użycza PESELu i podpisu, a całą resztą zajmuję się ja - przy okazji różnych perturbacji ćwicząc umiejętności interpersolnalne - naprawdę się przydaje.
Niektórzy się pewnie z tego w sporej części utrzymują, ja aż tyle czasu nie mam, więc zajmuję się tylko takimi promocjami, które wpisują się w normalny cykl wydatków - dla mnie to żaden problem, czy zapłacę tą, czy inną kartą, bo wszystkie, które mam, są i tak bezwarunkowo bezpłatne. Tak samo nie ma problemu czy płacę kredytową (choć bardziej lubię) czy debetową, bo wydaję zawsze kasę, którą już mam - zapas na spłatę kredytówek leży na osobnym rachunku.

Gratuluję RORu, który jeszcze nigdy nie zawiódł - możesz bez obaw o posądzanie o kryptoreklamę pochwalić ten bank na grupie, może zachęcisz do przetestowania - a jeśli mają np. program poleceń, to możesz jeszcze zarobić - oraz rozsądku, że mimo to drugi bank też masz.
Choć mBąk dawniej i dziś to dwa różne twory - z jednej strony się popsuł - vide ST (a co do historii to nie bądź taki pewny, bank ma jedynie obowiązek udostępnić co miesiąc wyciąg i należałoby je kolekcjonować - bo to, że udostępnia pełną historię, to tylko jego dobra wola - np. o ile się nie mylę, a sprawdzić nie mogę, bo obecne konto mam od 2015, to w "nowej" historii są tylko transakcje wykonane po wprowadzeniu "nowego" ST, a wszystkie są tylko w "starej" - i może to w każdej chwili zmienić, co np. zrobił mi kiedyś deutsche bank - na szczęście po reklamacji, mimo, że napisali, że nie muszą, przywrócili całość historii) - a z drugiej poprawił, bo właśnie dlatego poszedłem po ślubie do db, że mBąk w 2011 nie potrafił jeszcze założyć drugiego ROR, wspólnego, jeśli ktoś miał już indywidualny, a teraz już potrafi (zaś pani na infolinii w db była bardzo zdziwiona, że ktoś w ogóle o tak oczywistą funkcjonalność pyta ;).

Przy obecnym % oczywiście nie ma większego sensu skakanie pomiędzy bankami, bo albo lepsze oferty są tylko na kilka miesięcy, dla nowych klientów i ograniczonych sum - albo w klonach.
Tak samo KK nie przynosi już tyle zysku z odraczania płatności, a jako że w PL nie występują praktycznie "zwykłe" debetówki - czymś w tym rodzaju jest tylko blik - tylko wszystkie to albo visa albo mc (i chyba nie ma już takich, które nie pozwalają na IO, płaskie też są w zaniku), to jedyną korzyścią z kredytówki są spore środki zawsze pod ręką - albo takie niszowe zastosowania jak rezerwacje hoteli czy wypożyczalnie samochodów.
Ale jeśli ktoś nie ma problemu ze zdolnością i pracuje na etat (bo przy DG uzyskanie KK może być drogą przez mękę), to warto się przyjrzeć, bo można coś dostać za nic - np. ubezpieczenie podróżne. Tak ma np. KK MC world w wbk - a jeśli zamówisz ją przez telefon, to masz ją darmową na 4 lata po zrobieniu 10 transakcji przez pierwsze 3 miesiące posiadania - a po 4 latach albo zamykasz albo płacisz 15zł za odnowienie. To nie jest kryptoreklama, bo chyba (niestety) zamawiając przez telefon nie można być poleconym - a ja chętnie bym kogoś polecił i dostał stówkę ;>

A właśnie po to są grupy dyskusyjne, żeby wymieniać doświadczenia - ja zasady funkcjonowania KK oraz możliwe zyski poznałem - oraz wyzbyłem się strachu - dzięki czytaniu forum mBąka.

Data: 2017-12-08 18:03:27
Autor: Waldek
Nest odsetki
W dniu 2017-12-08 o 10:17, Kris pisze:

[...]

Hmm ... to właściwie po co czytasz/piszesz na grupe
skoro używasz właściwie tylko 1 ROR-u + mBąka do opłat ?
Żadne "wisienki" Cię nie interesują więc ...nie szkoda czasu ? - LOL

Ps.
Miałem/mam konta prawie we wszystkich bankach
Nie jest to dla mnie problemem - raczej sympatyczna zabawa
bardziej dla samej zabawy niźli osiągania istotnych zysków.
Tu 2 zł, tam piątak, gdzie indziej stówka czasem kilka stówek
ważne aby się dobrze bawić przy okazji ;)
Np. "cofkę" za rachunek w knajpie,
i tak zostawiam zwykle w formie napiwku :)

Pozdro

Data: 2017-12-08 13:27:52
Autor: Kris
Nest odsetki
W dniu piątek, 8 grudnia 2017 18:02:00 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]

skoro używasz właściwie tylko 1 ROR-u + mBąka do opłat ?
Żadne "wisienki" Cię nie interesują więc ...nie szkoda czasu ? - LOL

A to grupa o wisienkach jest?

Miałem/mam konta prawie we wszystkich bankach
Nie jest to dla mnie problemem - raczej sympatyczna zabawa
bardziej dla samej zabawy niźli osiągania istotnych zysków..

Różne zboczenia ludzie miewają

Tu 2 zł, tam piątak, gdzie indziej stówka czasem kilka stówek
ważne aby się dobrze bawić przy okazji ;)

Dziwna zabawa ale co tam kto woli
Np. "cofkę" za rachunek w knajpie,
i tak zostawiam zwykle w formie napiwku :)

A za chwilę żebranina do banku zeby pendriva w drewnianym pudelku przysłali;)

Data: 2017-12-09 00:38:43
Autor: Waldek
Nest odsetki
W dniu 2017-12-08 o 22:27, Kris pisze:

[...]

E tam.
Wczoraj "wyżebrałem" w pocztowym smycz - ROTFL
Fajną taką babeczka miała odblaskowo-oczojebną ;)
a dorzuciła jeszcze długopis - zwykły parszywiec, ale że często giną (kleptomania?) przy liście obecności to będzie na zapas ;)

Pozdro

Data: 2017-12-10 17:14:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nest odsetki

"Dominik 'Rathann' Mierzejewski" p09mee$cuo$1$rathann@news.chmurka.net

[...]

Mnie nie przysłali.
Nie dali też wisienek via Agora -- już za 3 założenia!!
Raczej ;) mam już dość tego banku.