Nest odsetki

Data: 2017-11-03 04:00:55
Autor: Krystek
Nest odsetki
W dniu 2017-11-01 14:43, jureq pisze:
Jeśli jest ktoś kto ma rachunek Nest Oszczędności w Nest Banku, proszę o
sprawdzenie czy poprawnie naliczono podatek od odsetek. U mnie wyraźnie
podatek został zaokrąglony w górę do pełnych złotych zamiast do groszy.

u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-11-03 02:20:34
Autor: adamadammek
Nest odsetki

u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

?
Przecież zawsze było i jest 2,2%.

Data: 2017-11-03 15:50:00
Autor: Krystek
Nest odsetki
W dniu 2017-11-03 10:20, adamadammek<"!">gmail.com pisze:
u mnie też chyba coś nie halo z tymi odsetkami (abstrahując od tego, że
oprocentowanie tego rachunku poleciało na łeb na szyję...)

?
Przecież zawsze było i jest 2,2%.

Słowo-klucz: było - <https://www.nestbank.pl/download/to-klienci-indywidualni.pdf> (nowe - wg tego dokumentu - obowiązuje od 24 października 2017)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2017-11-03 16:11:25
Autor: adamadammek
Nest odsetki
W dniu piątek, 3 listopada 2017 15:50:01 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

> ?
> [...]

Dla niektórych wciąż JEST. Z tego co widzę, to stare konta oszczędnościowe utworzone jeszcze w smarcie potraktowali lepiej, tzn wibor 3M PLUS 0,5% , a nie wibor MINUS 0,5%

Nest odsetki