Net kontra marmur i terakota

Data: 2015-01-08 14:12:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota
   Firma Celent Research podaje, że tylko w roku 2013, Polacy wykonali półtora miliarda
   przelewów online na sumę 3,8 biliona złotych. Nasz kraj znalazł się na 20 miejscu
   państw najchętniej wykorzystujących elektroniczne kanały dokonywania płatności.
   W tym samym czasie, w blisko 15,3 tys. rodzimych placówkach bankowych przebywało
   średnio mniej niż 2 klientów, na których przypadało blisko 7,5 pracownika.

   http://www.computerworld.pl/whitepaper/2502-Raport.Computerworld.Banking.ReInvented.html

Nie pojmuję tych 2 klientów. :) Natomiast na 1500
milionów wpływ miaU ;) także wisienkowo-orzeszkowy czynnik.

Data: 2015-01-08 14:22:36
Autor: Budzik
Net kontra marmur i terakota
Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski prosze@czytac.fontem.lucida.console
[...]

Byc moze srednio 7,5 ale widocznie robią nie to co trzeba.
Bo jak moi pracownicy wpłacają kase do banku, to notorycznie stoją w kolejkach do kasy...

Data: 2015-01-08 14:38:53
Autor: Agnieszka
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:m8lvt1$das$1node2.news.atman.pl...

Nie pojmuję tych 2 klientów. :) Natomiast na 1500
milionów wpływ miaU ;) także wisienkowo-orzeszkowy czynnik.

A ja pojmuję. Jak przedsiębiorca ma po drodze do domu oddział banku, w którym może wpłacić utarg, to nie ma powodu, żeby dla idei jechał 3 przecznice dalej do wpłatomatu :-)

Agnieszka

Data: 2015-01-08 16:21:53
Autor: J.F.
Net kontra marmur i terakota
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał
[...]

W jakim sensie ?

Przychodze np do BZ ... a tam klientow od ***. I czeka sie godzine.
Zachodze do krokodyla, klientow akurat trzech, pracownikow duzo, ale obsluguje jeden.

A do mbanku nie przychodze.
A nie, przepraszam, zadzwonili kiedys, zaprosili na rozmowe, zaszedlem.

Natomiast na 1500 milionów wpływ miaU ;) także wisienkowo-orzeszkowy czynnik.

Niekoniecznie. to zauwaz np 12 przelewow miesiecznie na "gospodarstwo domowe".
czynsz, prad, woda, gaz, telefonow kilka, internet.
Gdzies pracuja, wiec pracodawca przelewa im pensje, no i ma swoje przelewy.

A nawet jak ida wplacic na poczte, to byc moze tez sie to liczy jako przelew :-)

J.

Data: 2015-01-08 19:43:42
Autor: WAM
Net kontra marmur i terakota
On Thu, 8 Jan 2015 16:21:53 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Tam była mowa o przelewach online. I teraz pytanie czy to są te
zlecone przez www/aplikację czy też te które docierają do odbiorcy w
przeciągu kilku sekund czyli "typu payU"?

WAM
--
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Data: 2015-01-09 01:19:28
Autor: J.F.
Dnia Thu, 08 Jan 2015 19:43:42 +0100, WAM napisał(a):
[...]

Mysle ze zlecone elektronicznie.

Ktos jeszcze w ogole zleca przelewy tradycyjnie ? Nawet jak w banku
nie ma kolejki, to dotarcie, wypisanie ... raz na rok mozna zrobic,
ale czesciej ?

J.

Data: 2015-01-09 09:54:32
Autor: Marek
On Fri, 9 Jan 2015 01:19:28 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ktos jeszcze w ogole zleca przelewy tradycyjnie ? Nawet jak w banku
nie ma kolejki, to dotarcie, wypisanie ... raz na rok mozna zrobic,
ale czesciej ?

Całkiem sporo i robiących przelewy tradycujnie nie szukaj w bankach tylko na poczcie. Raz lub dwa w miesiącu zdarza mi się być na poczcie i kolejki do okienek "opłaty" są spore. Głównie emeryci. Wcale nie widać aby te kolejki się zmniejszały, i to od wielu lat.

--
Marek

Data: 2015-01-09 10:37:49
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.6093445022739282773news.icm.edu.pl...
[...]

Myślę, że większości emerytów na przykład nie stać na internet. Taki kraj.
P.G.

Data: 2015-01-09 11:02:20
Autor: Agnieszka
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@cutthismicromade.pl> napisał w wiadomości news:m8o7fv$ptc$1srv.chmurka.net...

[...]

Wielu stać, ale boją się robić przelewy przez internet.

Agnieszka

Data: 2015-01-09 11:07:48
Autor: dddddddd
W dniu 2015-01-09 o 11:02, Agnieszka pisze:
[...]

dokładnie tak - boją się i nie potrafią. Moi rodzice robią przelewy bo im 10x wytłumaczyłem jak to zrobić, ale i tak jak trzeba większą kwotę puścić to mnie wołają bo się boją że coś źle zrobią...

Łukasz

Data: 2015-01-09 14:36:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"Piotr Gałka" m8o7fv$ptc$1@srv.chmurka.net

Myślę, że większości emerytów na przykład nie stać na internet. Taki kraj.

Na moim osiedlu dostęp można mieć za 5 pln miesięcznie -- i to ileś megabitów
per sekundę/a. Komórkowy dostęp dodają operatorzy (choćby Orange) przy okazji
doładowań (w Orange ładuję punktami PAYBACK) telefonicznych. Nowy, dobry
komputer typu PC z Win można kupić za 7 stów pln, zaś tablet znacznie taniej.

IMO net nie jest drogi. W zestawieniu z korzyściami -- zabójczo tani. :)

Już i moja matka przekonała się do netu. :) Jeszcze kilka miesięcy i uzna,
że bez netu -- ani rusz... :)

-=-

BTW -- przesyłając deklaracje, trzeba podać stan (chyba przychód) z roku 2013,
podczas gdy pada prośba o podanie stanu z roku 2012... Widząc błąd, matka bez
pudła zauważyła, że mamy od tygodnia nowy rok, więc zapewne trzeba podać stan
z roku 2012+1... Szybko łapie orientację w nowym świecie. :) Szybciej niż
,,fachowcy''.

-=-

IMO nie emeryci są w tyle, lecz kto inny. Emeryt liczy i czas,
i pieniądze -- net daje ogromne oszczędności i wygodę na każdym kroku.

Data: 2015-01-09 16:00:57
Autor: J.F.
UĹźytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości
[...]

Poczty nie neguje, ale to nie jest "tradycyjny przelew". Chyba ze z konta w BPocztowym.
To juz kwestia na ile listonosze zdolali namowic emerytow na zalozenie konta ... raczej niechetnie, bo to i w etyke zawodu i w dochody godzi :-)

do okienek "opłaty" są spore. Głównie emeryci. Wcale nie widać aby te kolejki się zmniejszały, i to od wielu lat.

Sa rozne konkurencyjne "agencje oplat".  Ostatnio slysze od mamy "gdzie ja mam wplacac, poszlam na poczte, a tam nie ma kolejki. Wiec wyszlam i nie wiem gdzie wplacic".
Namowic na konto to inna sprawa :-)

Myślę, że większości emerytów na przykład nie stać na internet. Taki kraj.

Internet jest dosc tani, mozna w komorce, mozna przez kablowke, mozna przez telefon - telefon i tak maja, a oferta laczona tansza.
w 2012 71% gospodarstw domowych dostep do internetu mialo (w/g GUS). Co akurat moze sie pokrywac z tym, ze wsrod emerytow np 90% nie ma, bo i po co :-)
W kazdym badz razie tyle co do przelewow, to mozna miec w komorce, za 5-10 zl/mc.

Raczej reszta jest problemem - komputer trzeba kupic, literki na ekranie za male, przeszkolenie potrzebne, ogolny brak obycia ... i potem telefony do wnuczka.
No i po co - skoro wiekszosc oplat mozna regulowac automatycznie.

J.

Data: 2015-01-09 16:37:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"J.F." 54afed2d$0$27979$65785112@news.neostrada.pl

W kazdym badz razie tyle co do przelewow, to mozna miec w komorce, za 5-10 zl/mc.

Lejek w VM jest niemal za free -- do lania wystarczy.
Niby zabiera to (lejek) dużo czasu, ale znacznie mniej
niż wizytacja marmurowa. ;)

Raczej reszta jest problemem - komputer trzeba kupic, literki na ekranie za male,

Moja matka ma wzrok o niebo lepszy ode mnie.

Data: 2015-01-09 17:06:43
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:54afed2d$0$27979$65785112news.neostrada.pl...

Internet jest dosc tani, mozna w komorce, mozna przez kablowke, mozna przez telefon - telefon i tak maja, a oferta laczona tansza.

W zeszłym roku wynajmujący od mnie mieszkanie student chciał mieć internet. Wyszło, że jedyne rozsądne to 70zł/mieś (dwa razy wolniejszy był chyba za 60).

[...]

Można zaoszczędzić te 5-10zł a i spacer na pocztę to na zdrowie wyjdzie :).

Ja jeszcze nie zaufałem komórce w temacie bankowania. Zacząć by pewnie trzeba od jakiegoś antywirusa.
P.G.

Data: 2015-01-09 17:18:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"Piotr Gałka" m8ou96$32n$1@srv.chmurka.net

Można zaoszczędzić te 5-10zł a i spacer na pocztę to na zdrowie wyjdzie :).

Ale pobyt w ,,placówce'' raczej nie wyjdzie.

Ja jeszcze nie zaufałem komórce w temacie bankowania. Zacząć by pewnie trzeba od jakiegoś antywirusa.

Nie używam -- ani w PeCetach, ani w tablecie, ani w smartfonie. :)
Ale przyznam, że bywają takie dni, w które nie zlecam lania.

Data: 2015-01-09 18:31:25
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:m8ov0t$h96$1node1.news.atman.pl...

Można zaoszczędzić te 5-10zł a i spacer na pocztę to na zdrowie wyjdzie :).

Ale pobyt w ,,placówce'' raczej nie wyjdzie.

Nie przesądzałbym. Człowiek to istota społeczna. Potrzebuje (też dla zdrowia) kontaktu z innymi.
P.G.

Data: 2015-01-09 23:46:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"Piotr Gałka" m8p37v$55a$1@srv.chmurka.net

Ale pobyt w ,,placówce'' raczej nie wyjdzie.

Nie przesądzałbym. Człowiek to istota społeczna. Potrzebuje (też dla zdrowia) kontaktu z innymi.

Z innymi drobnoustrojami zwanymi bakteriami i wirusami?

Data: 2015-01-10 11:03:37
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:m8pm6g$6cb$1node1.news.atman.pl...

[...]

Miałem na myśli ludzi, ale brak kontaktu z bakteriami i wirusami też nie jest za dobry :)
P.G.

Data: 2015-01-10 19:42:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"Piotr Gałka" m8qtca$q75$1@srv.chmurka.net

Miałem na myśli ludzi, ale brak kontaktu z bakteriami i wirusami też nie jest za dobry :)

Przysłowia są mądrością narodu? Weźmy takie przysłowie:

 Mądrzy ludzie żyją w brudzie.

Ja do tego dodam, że i w smrodzie. :)

Są bakterie pożyteczne i ,,inne''. Te pierwsze warto
pobrać w postaci czegoś takiego, jak kefir.

Data: 2015-01-12 12:06:22
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:m8rs3o$d0a$1node2.news.atman.pl...

Są bakterie pożyteczne i ,,inne''. Te pierwsze warto
pobrać w postaci czegoś takiego, jak kefir.

Te inne (w małych ilościach) trenują chyba nasz układ odpornościowy.
P.G.

Data: 2015-01-12 23:41:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"Piotr Gałka" m909q4$qq0$1@srv.chmurka.net

Są bakterie pożyteczne i ,,inne''. Te pierwsze warto
pobrać w postaci czegoś takiego, jak kefir.

Te inne (w małych ilościach) trenują chyba nasz układ odpornościowy.

Wizytę na ,,mojej'' poczcie zwykle opłacam chorobą i stratą mnóstwa czasu.
Być może tam są duże ilości.

Data: 2015-01-11 02:57:46
Autor: J.F.
Dnia Fri, 9 Jan 2015 17:06:43 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
[...]

Dla studenta byc moze, w ofertach mozna jednak przebierac.
Do bankowosci nie trzeba tyle GB co do torrentow :-)

[...]

Ale poczta nie przyjmuje zlecen za darmo :-)

Ja jeszcze nie zaufałem komórce w temacie bankowania. Zacząć by pewnie trzeba od jakiegoś antywirusa.

Przede wszystkim niewygodne.
Male te literki, ch* klawiatura. Niekompatybilna prezegladarka, klopot
z wprowadzeniem hasla sms, uboga wersja mobilna strony itp.
Co nie znaczy, ze nie da sie zdefiniowanego wczesniej przelewu wyslac.

J.

Data: 2015-01-11 08:26:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"J.F." 5gufv4i8utz7.s6styh66a7c6.dlg@40tude.net

[...]

Do bankowosci wystarczy lejek VM.

W kazdym badz razie tyle co do przelewow, to mozna miec w komorce, za 5-10 zl/mc.
Można zaoszczędzić te 5-10zł a i spacer na pocztę to na zdrowie wyjdzie :).

Ale poczta nie przyjmuje zlecen za darmo :-)

Chyba właśnie 5 pln za przelew.

Ja jeszcze nie zaufałem komórce w temacie bankowania. Zacząć by pewnie
trzeba od jakiegoś antywirusa.

Przede wszystkim niewygodne.

Male te literki,

IMO tak samo małe, jak w laptopie.
Obok komórek są tablety -- także pracujące jako telefony.

ch* klawiatura.

Zainstaluj lepszą -- jest z czego wybrać.

Niekompatybilna prezegladarka,

Delfin wg mnie jest dobry na wszystko.
Filmy, banki... Zero problemu...
Nawet TVTrwam idzie.

klopot z wprowadzeniem hasla sms,

IMO żaden.

uboga wersja mobilna strony itp.

Do lania starczy.

Co nie znaczy, ze nie da sie zdefiniowanego wczesniej przelewu wyslac.

W wielu wypadkach wolę dostęp do Millego poprzez aplikację niż poprzez WWW...

Data: 2015-01-11 14:29:35
Autor: J.F.
Net kontra marmur i terakota
Dnia Sun, 11 Jan 2015 08:26:42 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Moze, ale wtedy "nic nie widac" na ekranie :-)

Obok komórek są tablety -- także pracujące jako telefony.

Owszem, ale emeryt ich nie ma. Trzeba kupic. Obecnie drogie nie sa ... ale sporo wad pozostaje.
No i wtedy kwestia zapewnienia internetu do tabletu - dodatkowe
koszta, chyba ze chcesz taki 10" jako telefon uzywac :-)
Choc w sumie ... 7" to moze byc dobry telefon dla seniora :-)

ch* klawiatura.
Zainstaluj lepszą -- jest z czego wybrać.

IMO - wybor miedzy zla a bardzo zla :-)

Niekompatybilna prezegladarka,
Delfin wg mnie jest dobry na wszystko.
Filmy, banki... Zero problemu...
Nawet TVTrwam idzie.

a zajrzyj na glowna strone mbanku - daje sie obraz powiekszyc ?

klopot z wprowadzeniem hasla sms,
IMO żaden.

Na jednym smartfonie. Bez problemu przechodzisz do sms, zaznaczasz haslo, kopiujesz, wracasz
do przegladarki, wklejasz ?
Czy wyciagasz dlugopis, notesik, zapisujesz ...

uboga wersja mobilna strony itp.
Do lania starczy.

Z trudem, bo patrz wyzej.
Ale ... w inteligo ani w mbanku nie widze np modyfikacji zlecen
stalych.

Co nie znaczy, ze nie da sie zdefiniowanego wczesniej przelewu wyslac.
W wielu wypadkach wolę dostęp do Millego poprzez aplikację niż poprzez WWW...

A to trzeci rodzaj dostepu, swoje ograniczenia tez ma.
Zlecenie stale uda sie zmienic ? J.

Data: 2015-01-11 17:42:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"J.F." 15db37js36jg4$.1saokgtk6q1yn$.dlg@40tude.net

IMO tak samo małe, jak w laptopie.

Moze, ale wtedy "nic nie widac" na ekranie :-)

Wtedy, czyli kiedy? IMO ekran telefonu jest mniejszy niż
ekran laptopa, jednak nijak się to ma do wielkości liter.

Można litery na telefonie zmniejszyć i na ekran
telefonu patrzeć za pomocą lupy -- ja tak czynuę. :)

Obok komórek są tablety -- także pracujące jako telefony.

Owszem, ale emeryt ich nie ma. Trzeba kupic.

A telefon ma.

Obecnie drogie nie sa ... ale sporo wad pozostaje.
No i wtedy kwestia zapewnienia internetu do tabletu - dodatkowe
koszta, chyba ze chcesz taki 10" jako telefon uzywac :-)

Już pisałem -- lejek VM wystarczy do bankowania.
6" czy 7" doskonale sprawdzi się i jako telefon, i jako tabet.

Choc w sumie ... 7" to moze byc dobry telefon dla seniora :-)

Mnie w 10" Overmaxie brakuje przedniego głośnika -- używałbym
Overmaxa jak telefonu, gdyby Overmax miał głośnik z przodu.

Inna sprawa, że Overmax zabójczy nie jest w odróżnieniu od
Monstera -- nadchodzący SMS nie uszkodziłby ucha, gdyż jest
stosowne filtrowanie, co pobieżnie sprawdziłem.

ch* klawiatura.
Zainstaluj lepszą -- jest z czego wybrać.

IMO - wybor miedzy zla a bardzo zla :-)

Moim zdaniem klawiatury softowe są lepsze niż sprzętowe,
ale co kto lubi. ;) Softową po prostu wyciera się
o szmatę (spodnie czy ścierczkę z mikrofazy -- jak
komu wygodniej) a sprzętową trzeba odkurzać...

Niekompatybilna prezegladarka,
Delfin wg mnie jest dobry na wszystko.
Filmy, banki... Zero problemu...
Nawet TVTrwam idzie.

a zajrzyj na glowna strone mbanku - daje sie obraz powiekszyc ?

A zajrzę, choć nie wiem, po co. ;) Da się powiększać,
ale w Overmaxie mogę po prostu stuknąć 3 razy i mieć
powiększenie tego, co jest na ekranie, na dodatek
skalowalne.

klopot z wprowadzeniem hasla sms,
IMO żaden.

Na jednym smartfonie.
Bez problemu przechodzisz do sms, zaznaczasz haslo,
kopiujesz, wracasz do przegladarki, wklejasz ?

O ile smartfon nie jest zawalony aplikacjami -- tak.

Czy wyciagasz dlugopis, notesik, zapisujesz ...

Najpierw kupuję?... ;) Rzadko używam długopisów.
Mam ubiegłowieczne pisaki i różne reklamówki,
ale rzadko sięgam po długopisy czy pisaki.

-=-

Specjalnie dla Ciebie zalogowalem się do mBanku z tabletu.
Zarówno stronę logowania, jak i późniejsze widoki można powiększać.
Widzę, że zdobyłem jakąś odznakę, a nawet dwie. ;)
Widzę też zapomniany szmal -- w sumie aż 7 groszy.
[od miesięcy zachodziłem w głowę -- gdzie podziały się moje pieniądze!!!]

-=-

uboga wersja mobilna strony itp.
Do lania starczy.

Z trudem, bo patrz wyzej.

Bogactwo pełnej strony mBanku poraża bez względu
na to, czy widzę tę stronę z tabletu czy z laptopa.

Ale ... w inteligo ani w mbanku nie widze np modyfikacji zlecen stalych.

Do iPKO logowałem się ze smartfonu bez stosownej
aplikacji -- nawet z Ace, który ma raczej mały ekran.

[...]

Nie wiem -- nie mam stałych.

-=-

Tak czy siak -- niech poszczególny ;) emeryt sam decyduje
o tym, czy iść na pocztę, czy korzystać z półwiecznej
nowoczesności. ;) Mnie nic do tego.

Data: 2015-01-10 09:50:44
Autor: Marek
On Fri, 9 Jan 2015 16:00:57 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Poczty nie neguje, ale to nie jest "tradycyjny przelew".

Jak to nie. To jest najzwyklejszy przelew, tylko z konta poczty, w opisie są dane zlecającego i za co. Różni się tylko tym, kto go nadaje/zleca.

--
Marek

Data: 2015-01-11 02:43:39
Autor: J.F.
Dnia Sat, 10 Jan 2015 09:50:44 +0100, Marek napisał(a):
[...]

I to nawet elektroniczny, bo wprowadzony do systemu przez komputer :-)

Tym niemniej zlecajaca osoba albo nie ma konta, albo woli z niego nie
korzystac, i dlatego traktuje osobno.

Wiec mamy poczte, rozne "agencje wplat", przelewy zlecane
elektronicznie ... i kto uzywa jeszcze zwyklych przelewow ?

J.

Data: 2015-01-09 18:46:15
Autor: Piotr Gałka
[...]

W ślad za informacją z wątku obok (o kartach zbliżeniowych) trafiłem na:
http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,142044,17033767,Makler_z_Pekao_przegral_400_tys__zl_biznesmena__Bank.html#TRNajCzytSST

Może lepiej nie mieć dostępu przez internet.
Choć tu wychodzi, że jak się nie ma to się nie wie czy kto inny go nie ma.
P.G.

Data: 2015-01-10 00:02:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"Piotr Gałka" m8p43p$5de$1@srv.chmurka.net

Może lepiej nie mieć dostępu przez internet.

0. Zlecano za pomocą podpisu badanego przez grafologa,
   zatem IMO za pomocą podpisu ,,papierowego''.

   Grafolog stwierdza, że podpisy biznesmena widniejące na
   zleceniach sfałszowano, a na części z nich nie ma ich wcale.

1. PeKaO to zły bank.

   Dziesięć lat temu poznański biznesmen powierza oszczędności
   domowi maklerskiemu Banku BPH, który później zostaje
   przejęty przez Bank Pekao SA.

   Z dokumentów, które bank przekazał prokuraturze, wynika jeszcze
   jedno -- dzięki pobieranym prowizjom na transakcjach wykonywanych
   bez wiedzy i zgody klienta zarabiał bank. Ile dokładnie?
-> Co najmniej 20 tys. zł.

Choć tu wychodzi, że jak się nie ma to się nie wie czy kto inny go nie ma.

  Sprawę opisywaliśmy po raz pierwszy półtora roku temu -- teraz ma ciąg dalszy.
  Okazuje się, że część pieniędzy zniknęła z konta w wyniku transakcji zawieranych
  przez internet. Klient tych transakcji się wypiera. Mówi, że nie podpisał aneksu
  umożliwiającego dostęp do konta przez internet i nigdy nie aktywował do niego dostępu.

  Bank przeprowadził w swoim oddziale kontrolę i aneksu do umowy rzeczywiście nie
  odnalazł. Jest za to wykaz logowań do konta biznesmena. Wynika z niego, że
  logowano się z komputerów podłączonych do... bankowej sieci. Ale bank nie
  wskazał konkretnych komputerów.

BTW -- biegła nie lepsza niż bank:

  Śledczy uzyskali opinię biegłej od rachunkowości, która potwierdziła,
  że biznesmen stracił 400 tys. zł. Ale nie wszystkie pieniądze zostały
  przegrane w giełdowych transakcjach. Biegła twierdzi, że nie wiadomo,
  gdzie zniknęło 40 tys. zł.

Data: 2015-01-10 09:46:25
Autor: Marek
On Fri, 9 Jan 2015 18:46:15 +0100, Piotr Gałka<piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:
Może lepiej nie mieć dostępu przez internet.
Choć tu wychodzi, że jak się nie ma to się nie wie czy kto inny go
nie ma.

Z tekstu wynika, Ĺźe to co zrobił biznesem praktycznie nie róşni się od  powierzenia kasy komuś niezaufanemu, ktĂłry moĹźe z nią zrobić wszystko.
Tak trochę odbiega od tematu.

--
Marek

Data: 2015-01-10 19:47:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"Marek" almarsoft.102481039016705439@news.icm.edu.pl

Z tekstu wynika, że to co zrobił biznesem praktycznie nie różni się od  powierzenia kasy komuś niezaufanemu, który może z nią zrobić wszystko.

Ja bym nie ufał bankowi o nazwie PeKaO. :)
Natomiast bankowi BPH zaufaliśmy -- co bank
docenił, nagradzając nas. :)

Data: 2015-01-09 14:22:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"J.F." milnopddvofq.1719v7cb31kk5.dlg@40tude.net

Ktos jeszcze w ogole zleca przelewy tradycyjnie ?

Ja -- bardzo chętnie. Potrafię wpłacić na rozrzutne
i zlecić przelew na skąpiące. W chyba Mille nie można
od razu na oszczędne.

Data: 2015-01-09 15:43:49
Autor: J.F.
[...]

I idziesz w tym celu do marmurku ?

No moze jakbym mial marmurek gdzies w poblizu/po drodze ... ale i tak chyba nie chcialoby mi sie wypisywac druczkow :-)

J.

Data: 2015-01-09 16:33:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"J.F." 54afe928$0$2646$65785112@news.neostrada.pl

I idziesz w tym celu do marmurku ?

Tak -- poza marmurem (i terakotą) nie można wpłacać
ciężkiego szmalu, a ja zwykle mam nadmiary tegoż.

No moze jakbym mial marmurek gdzies w poblizu/po drodze ...

BZWBKKBSg jest tuż obok parkingu w galerii Alpha. ;)
Ponadto BZWBKKBSg ma swój parking tam, gdzie są niedobory
parkingów, więc idąc do marmuru, stawiam samochód na parkingu
bankowym a później tracę głowę ;) i długo szukam samochodu...
(przy okazji załatwiając inne sprawy w okolicy parkingu...
znaczy się ;) -- w okolicy banku...)

ale i tak chyba nie chcialoby mi sie wypisywac druczkow :-)

Ja to nie Ty. ;) Ja wpłacam i zlecam oraz obdarzam
autografami -- bankierzy wypełniają i realizują. :)

Data: 2015-01-09 14:30:21
Autor: V
[...]

Ene, banki realizują całe spektrum działań, od prostej transakcyjności (dostarczają narzędzia netu i umożliwiają przelewy, płatności) do udostępniania swoim klientom udziału w nieustannym odrywaniu się kapitału od realnej gospodarki. To drugie -akumulowanie i pomnażanie odziedziczonego lub wypracowanego kapitału- wymaga rozmowy z pracownikami banku. I, niezależnie czy to pojmujesz, czy nie, nie ma to nic wspólnego ze sprytem ulicznym i lokalnym wyjadaniem wisienek czy orzeszków :)

V.

ps
Agnieszka, czy to Ty? :D

Data: 2015-01-09 16:25:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"V" m8omdf$ek2$1@mx1.internetia.pl

Agnieszka, czy to Ty? :D

Nie, ale pojmuję zasadność Twojego pytania -- coraz
trudniej odróżnić kobietę od mężczyzny. ;)

   https://www.youtube.com/watch?v=HVtuMOaD9Tk

   "Facet w Ciąży" - cały film dokumentalny. Lektor PL

IMO powinno być -- ,,żonaty facet w Ciąży''.

Data: 2015-01-09 17:16:21
Autor: V
[...]

:D

....to naturalny proces :)) od zawsze laski zazdroszczą facetom penisa, a faceci laskom, że nie mogą być w ciąży :D

V.

Data: 2015-01-09 23:49:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Net kontra marmur i terakota

"V" m8p04l$g7h$1@mx1.internetia.pl

...to naturalny proces :)) od zawsze laski zazdroszczą facetom penisa, a faceci laskom, że nie mogą być w ciąży :D

Więc jestem wynaturzony -- nigdy nie zazdrościłem laskom możliwości ciążenia.
Uwodzenia -- i owszem, ale nie ciążenia. :)

Net kontra marmur i terakota