Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa

Data: 2019-02-14 20:41:00
Autor: boukun
Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa
- Polacy kolaborowali z nazistami. Nie znam nikogo, kto zostałby pozwany za tego typu stwierdzenie - powiedział premier Izraela Benjamin Netanjahu podczas konferencji bliskowschodniej w Warszawie. Jego wypowiedź cytuje portal haaretz.com.

Słowa Netanjahu miały paść w trakcie spotkania z dziennikarzami podczas warszawskiej konferencji. Wypowiedź premiera Izraela odnosiła się do nowelizacji ustawy o IPN, z której Polska wycofała się w czerwcu ubiegłego roku. Zakładała ona m.in. odpowiedzialność karną dla każdego, kto przypisze narodowi polskiemu odpowiedzialność za zbrodnie popełnione przez nazistowskie Niemcy.

Planowane zmiany w prawie spowodowały kryzys w stosunkach polsko-izraelskich. Przedstawiciele władz Izraela twierdzili, że ustawa promuje negowanie Holokaustu i ogranicza dyskusję o udziale niektórych Polaków w eksterminacji Żydów.

W ostatnich latach Polacy prowadzą liczne działania na rzecz podniesienia międzynarodowej świadomosci nt. tragicznych wydarzeń podczas II wojny światowej na terenie kraju. Do najpopularniejszych akcji polskiego MSZ należy kampania informacyjna "German Death Capms", w której resort przypomina zagranicznym dziennikarzom i komentatorom, że polskie władze nie były organizatorami eksterminacji Żydów w obozach koncentracyjnych. Inicjatywę podchwyciły także osoby prywatne - po Stanach Zjednoczonych jeździ ciężarówka ze wspomnianym hasłem.

Premier Benjamin Netanjahu uczestniczył w konferencji bliskowschodniej w Warszawie. Jednym z głównych tematów spotkania była kwestia Iranu i jego programu atomowego. Brali w niej udział m.in. Sekretarz Stanu USA Mike Pompeo oraz Wiceprezydent Stanów Zjednoczonych Mike Pence.

https://wiadomosci.wp.pl/netanjahu-oskarza-polakow-ws-holokaustu-skandaliczne-slowa-6349500989134977a

latoid.
23 min. temu

P.Netaniahu jest na finiszu . Za chwilę wybory w Izraelu . Pielęgnowanie nienawiści do WSZYSTKICH POLAKÓW skutkuje wzrostem słupków ! A że Polacy poczują się dotknięci , zniesławieni , oszczerczo opluci ??? To przecież NIE ŻYDZI ! Żydów , ich honoru i czci ...strzeże TRAGEDIA HOLOCAUSTU I PAMIĘĆ O NIEJ ! Tyle że my też mamy PAMIĘĆ TRAGEDII NARODU POLSKIEGO !

borg
17 min. temu

Oto efekt "konferencji pokojowej": Netanjahu mówi o eksterminacji żydów przy udziale Polków, Pompeo o zwrocie mienia żydowskiego, staliśmy się wrogiem Iranu, działamy wbrew ustaleniom UE. Czy można osiągnąć więcej?

padres
20 min. temu

A podobno to taki przyjaciel i towarzysz "dojnej zmiany"???? Co ci kłamcy, Kaczyński i Morawiecki mówili na kolanach i biegusiem zmieniając ustawę o IPN???? Połkną swoje jęzory????

warszawiak
5 min. temu

Starzy ludzie znali ich z autopsji, młodzi właśnie ich poznają. I jak wrażenia?
Jak dla mnie- robią wiele by antysemityzm nie umarł.

baulaiter
5 min. temu

Tej nacji nie można lubić,oni tego nie chcą,mordercy Chrystusa,za co po dzisiejsze czasy nie nawidzą ich kraje islamskie.

Pio
5 min. temu

PIS cofnął się z ustawą o IPN - trzeba w wyborach postawić na nowe rozdanie, nie ma miejsca dla kolaborantów z polakożercami - wszyscy poprzednicy też nie spełniają minimalnych standardów. Napluli nam w twarz w Naszym Kochanym Kraju - a ci udają, że to mżawka - zerwać stosunki z państwem żydowskim otworzyć się wreszcie na Rosję i Chiny, podziękować USA za tłamszenie i już nie wracać do tego wątpliwego sojuszu. Przeanalizować zasadność pozostawania w UE i wyplemić obce interesy... Tylko modlitwa do Naszego Pana i Króla pomoże przetrwać nam jako Narodowi i Naszej Ojczyźnie umiłowanej...
Z Bogiem!

Mat
7 min. temu

Czy znajdzie się ktoś w Polsce , kto otworzy drzwi i powie temu całemu towarzystwu wylot? Gdzie jest premier , prezydent . Pisie tracicie wyborców a wybory niedługo.

Data: 2019-02-14 11:54:05
Autor: Bruno Brunowski
Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa
Rozumiem, że polski Rząd już wystosował co najmniej ostrą notę protestacyjną.

--
Bruno

Data: 2019-02-14 14:16:23
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 lutego 2019 20:54:06 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Rozumiem, że polski Rząd już wystosował co najmniej ostrą notę protestacyjną.

Przeliczyłem się. Mazurek zapowiada ostrą, ale uchwałę Sejmu.

Uchwałę o której Świecie usłyszy góra kilkanaście osób.

--
Bruno

Data: 2019-02-14 23:43:59
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jch
11 min. temu

Przepraszam a dla kogo ta uchwała,dla Polaków? Proszę niech pani rzecznik spowoduje taka uchwale ale w knesecie !

Data: 2019-02-14 17:52:36
Autor: jsen
W dniu czwartek, 14 lutego 2019 20:41:08 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Bo sprawa jest prosta; pan Meta czy tam NetAnjahu, powiedział półprawdę, czyli po prostu nieprawdę, wpisując się nurt Fake, czy jak ich tam zwał, news'ów.
Prawdą jest, że polacy, ci, których niegodnym jest nazwać Polakami, kolaborowali z nazistami. Sam słyszałem o przypadku, jak pewien pan z Sejn opowiadał, że jego dziadek czy ojciec zbierał od Żydów złote podarki w zamian za przeprowadzenie ich przez las, a że już wcześniej miał tam umówionych niemców, którzy ich wszystkich wystrzelali i obrabowali z reszty majątku, to już wspomnieć Żydom nie raczył.
Jednakże żeby pan premier izraela miał krztę uczciwości, to dodałby, że 10-krotnie częściej Polacy Żydów ratowali przed niechybnym przerobieniem na mydło,
jak zresztą sami izraelczycy, bo nie Izraelici, nazywali swych współziomków którzy do nich w trakcie i po wojnie przybywali.
Gdyby panu netcośtam zależało na Prawdzie, powiedziałby że 100-krotnie bardziej "pieprzyli los Żydów" obywatele zachodnich narodowości, a nie Polacy, biorąc pod uwagę to, że to Polakom, a nie zachodnim "bohaterom" groziła kara śmierci za okazaną pomoc, i to kara śmierci dla całej rodziny, jak to MIAŁO MIEJSCE W POLSCE.

jacek

[...]

Bo pan netcośtam wie, że we współczesnym, zakłamanym świecie, przyjmuje się półprawdy za Prawdy, dokładnie na tej samej zasadzie, jak za zabicie Pana Jezusa przez władczyków izraela, piłata czyni się odpowiedzialnym.

Prosze to przemyśleć Panie Premierze Izraela, bo życie każdego z nas na tej planecie kiedyś się kończy.
O czym (oczy Mistrza) chciałem uprzejmie zawiadomić:)

jacek

Data: 2019-02-14 19:15:19
Autor: Zenek Kapelinder
Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa
Dla jasnosci trzeba dodac ze wsrod kolaborujacych byli rzymskotalicy i wyznania mojzeszowego. Takich okreslen uzywano w przedwojennych ksiegach meldunkowych. W przedwojennej Polsce zyli Polacy. To ze roznie sie modlili nie ma znaczenia.

Data: 2019-02-15 07:11:07
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 04:15:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

masz Zenku całkowitą rację, każda osoba pochodzenia żydowskiego była przez nas
traktowana tak samo, jak innego pochodzenia etnicznego; tak samo s-syny wydawały
w ręce oprawców polaków, czy kogokolwiek bez względu na pochodzenie,
dla "czystego" zysku, czy geszeftu, jak kto woli. każdy z zabitych, zamęczonych w czasie wojny, obywateli Rzeczypospolitej,
był solą i istotą tej Ziemi, i tego Niebieskiego Królestwa.

jacek

Data: 2019-02-15 08:57:37
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q44g8g$1oln$1gioia.aioe.org...
- Polacy kolaborowali z nazistami. Nie znam nikogo, kto zostałby pozwany za tego typu stwierdzenie - powiedział premier Izraela Benjamin Netanjahu podczas konferencji bliskowschodniej w Warszawie.

No i macie towarzyszu efekty "wojenki" z Iranem. Po jakiego grzyba było organizować "zlot" przeciwko Iranowi? Kolejny raz zrobiono PiS w bambuko!

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 05:57:22
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 09:04:27 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

No i macie towarzyszu efekty "wojenki" z Iranem. Po jakiego grzyba było organizować "zlot" przeciwko Iranowi? Kolejny raz zrobiono PiS w bambuko!

z tobą Pajdak to żal nawet dyskutować, ale skoro tacy prawdziwi ludzie jak bokun
są zdenerwowani, to tym razem masz rację. co do zlotu to było od razu wiadomo,
że prawie na pewno cały ten misz-masz antyirański jest tak samo prawdomówny,
jak wojna z irakiem w poszukiwaniu nieistniejącej tam broni nuklearnej..

jednak tu, mimo wszystko, żywiłem nadzieję, że być może naprawdę im chodzi
o rozwiązywanie nabrzmiałych na świecie konfliktów i znalezienia jakiegoś
rozsądnego rozwiązania w kwestii pokojowego istnienia Izraela, bo choć było to bardzo mało prawdopodobne, to jednak całkowicie możliwe.

i naprawdę wstyd mi, zarówno za Stany, jak i Izrael, że nawet takiego rozwiązania nie próbowano ustalić.
a kiedyś przecież będzie, wiadomo że nawet już jest i też bywało,
że Ziemię zaatakuje wróg zewnętrzny, na ten czas cały czas niewidzialny
na orbicie ponad okołoziemskiej.

że ktoś chroni naszą planetę całkiem nie znaczy, że tak bez naszej współpracy zawsze będzie.

dobra, wiem, trochę za bardzo się wczułem w uczciwość.

jacek

Data: 2019-02-15 06:50:17
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 10:00:32 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

No i macie towarzyszu efekty "wojenki" z Iranem. Po jakiego grzyba było
organizować "zlot" przeciwko Iranowi? Kolejny raz zrobiono PiS w bambuko!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

PO prowadziło tę samą linię, Afganistan, Irak itd.

boukun

i Ty bokunie myślisz, że pajdak takie analogie zrozumie?
choć możesz oczywiście mieć Nadzieję.

Data: 2019-02-15 10:17:32
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q45v3e$4v4$1gioia.aioe.org...
[...]

PO... PO... Teraz przy korycie jest PiS! I co? Awantura za awanturą!

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 09:08:33
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 10:27:12 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
>
> PO prowadziło tę samą linię, Afganistan, Irak itd.

PO... PO... Teraz przy korycie jest PiS! I co? Awantura za awanturą!

to może ucisz swoich głupków, aby awantur dla sygnatur swojego powodzenia, przeciwko nam wszystkim nie sygnowali.

Data: 2019-02-15 10:37:16
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wiem, czy wiesz, piździak, ale mamy ciągłość państwowości i prawa od końca wojny... A od okrągłego żłobu ciągłość kiszczakowskiej linii POPiS....

boukun

Data: 2019-02-15 06:13:27
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 10:37:23 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Nie wiem, czy wiesz, piździak, ale mamy ciągłość państwowości i prawa od końca wojny... A od okrągłego żłobu ciągłość kiszczakowskiej linii POPiS....

nie mów tak do niego, choć pajdak najprawdopodobniej nigdy niczego nie zrozumie,
bo mu czapkę na oczy ktoś nałożył i Prawda jest dla niego niewidzialna,
to może, jeśli go nie obrażać od piżdziaków, kiedyś przejrzeć.

pozdrawia,
jacek

Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa