Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa

Data: 2019-02-15 08:57:37
Autor: Pajdak
Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q44g8g$1oln$1gioia.aioe.org...
- Polacy kolaborowali z nazistami. Nie znam nikogo, kto zostałby pozwany za tego typu stwierdzenie - powiedział premier Izraela Benjamin Netanjahu podczas konferencji bliskowschodniej w Warszawie.

No i macie towarzyszu efekty "wojenki" z Iranem. Po jakiego grzyba było organizować "zlot" przeciwko Iranowi? Kolejny raz zrobiono PiS w bambuko!

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 05:57:22
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 09:04:27 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

No i macie towarzyszu efekty "wojenki" z Iranem. Po jakiego grzyba było organizować "zlot" przeciwko Iranowi? Kolejny raz zrobiono PiS w bambuko!

z tobą Pajdak to żal nawet dyskutować, ale skoro tacy prawdziwi ludzie jak bokun
są zdenerwowani, to tym razem masz rację. co do zlotu to było od razu wiadomo,
że prawie na pewno cały ten misz-masz antyirański jest tak samo prawdomówny,
jak wojna z irakiem w poszukiwaniu nieistniejącej tam broni nuklearnej..

jednak tu, mimo wszystko, żywiłem nadzieję, że być może naprawdę im chodzi
o rozwiązywanie nabrzmiałych na świecie konfliktów i znalezienia jakiegoś
rozsądnego rozwiązania w kwestii pokojowego istnienia Izraela, bo choć było to bardzo mało prawdopodobne, to jednak całkowicie możliwe.

i naprawdę wstyd mi, zarówno za Stany, jak i Izrael, że nawet takiego rozwiązania nie próbowano ustalić.
a kiedyś przecież będzie, wiadomo że nawet już jest i też bywało,
że Ziemię zaatakuje wróg zewnętrzny, na ten czas cały czas niewidzialny
na orbicie ponad okołoziemskiej.

że ktoś chroni naszą planetę całkiem nie znaczy, że tak bez naszej współpracy zawsze będzie.

dobra, wiem, trochę za bardzo się wczułem w uczciwość.

jacek

Data: 2019-02-15 06:50:17
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 10:00:32 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

No i macie towarzyszu efekty "wojenki" z Iranem. Po jakiego grzyba było
organizować "zlot" przeciwko Iranowi? Kolejny raz zrobiono PiS w bambuko!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

PO prowadziło tę samą linię, Afganistan, Irak itd.

boukun

i Ty bokunie myślisz, że pajdak takie analogie zrozumie?
choć możesz oczywiście mieć Nadzieję.

Data: 2019-02-15 10:17:32
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q45v3e$4v4$1gioia.aioe.org...
[...]

PO... PO... Teraz przy korycie jest PiS! I co? Awantura za awanturą!

--
Pajdak

Data: 2019-02-15 09:08:33
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 10:27:12 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
>
> PO prowadziło tę samą linię, Afganistan, Irak itd.

PO... PO... Teraz przy korycie jest PiS! I co? Awantura za awanturą!

to może ucisz swoich głupków, aby awantur dla sygnatur swojego powodzenia, przeciwko nam wszystkim nie sygnowali.

Data: 2019-02-15 10:37:16
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie wiem, czy wiesz, piździak, ale mamy ciągłość państwowości i prawa od końca wojny... A od okrągłego żłobu ciągłość kiszczakowskiej linii POPiS....

boukun

Data: 2019-02-15 06:13:27
Autor: jsen
W dniu piątek, 15 lutego 2019 10:37:23 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Nie wiem, czy wiesz, piździak, ale mamy ciągłość państwowości i prawa od końca wojny... A od okrągłego żłobu ciągłość kiszczakowskiej linii POPiS....

nie mów tak do niego, choć pajdak najprawdopodobniej nigdy niczego nie zrozumie,
bo mu czapkę na oczy ktoś nałożył i Prawda jest dla niego niewidzialna,
to może, jeśli go nie obrażać od piżdziaków, kiedyś przejrzeć.

pozdrawia,
jacek

Netanjahu oskarża Polaków ws. Holokaustu. Skandaliczne słowa