Netanyahu wzywa Polskę do działania...

Data: 2009-12-20 04:33:33
Autor: Woland
Netanyahu wzywa Polskę do działania...
Premier Izraela Benjamin Netanjahu wezwał polskie władze do działań w
celu zatrzymania przestępców, którzy ukradli napis "Arbeit macht frei"
z bramy wejściowej byłego hitlerowskiego obozu zagłady Auschwitz.

- Jestem wstrząśnięty tą kradzieżą i apeluję do polskiego rządu o
działania w celu schwytania przestępców, którzy sprofanowali to
miejsce, gdzie zostało zamordowanych ponad milion Żydów - powiedział
izraelski premier przed posiedzeniem rady ministrów.

- Ważne jest, aby napis wrócił na swoje miejsce, żeby ochronić
miejsce, gdzie zostały popełnione te straszne czyny i zbrodnie -
podkreślił Netanjahu.

Kradzież wywołała oburzenie międzynarodowej opinii publicznej.
Prezydent Izraela Szimon Peres powiedział w piątek, że jest "głęboko
zszokowany" tym "wstrętnym" czynem. Oburzenie kradzieżą napisu wyraził
również m.in. izraelski instytut upamiętniający ofiary Holokaustu Jad
wa-Szem.

W sprawie kradzieży policja prowadzi intensywne śledztwo. Badane są
hipotezy dotyczące sprawców: pierwsza zakłada prowokację polskich
neonazistów, według drugiej za kradzieżą stoją tak zwani złomiarze.
Policjanci dokładnie przeszukali już okolice byłego obozu. Nic
istotnego nie znaleźli.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7383858,_Jestem_wstrzasniety___Netanjahu_wzywa_Polske_do_dzialan.html

Data: 2009-12-20 13:13:41
Autor: Karol
Netanyahu wzywa Polskę do działania...
Woland <tzva.adonai@yahoo.com> napisał(a):
Premier Izraela Benjamin Netanjahu wezwa=B3 polskie w=B3adze do dzia=B3a=F1=

 to niech da forse na te poszukiwania. Zreszta goowno go to powinno obchodzic,
bo tam glownie gineli Polacy i ludzie innej narodowosci, anizeli Zydzi.

Zydzi ktorzy tam gineli jakos, zupelnie nie intersowali tych Zydow, ktorzy uciekli np. do USA czy Kanady.

* mkarwan zmieniles nick?hehehe...tylko glupcy nadasl moga ci wierzyc.

Data: 2009-12-20 13:39:31
Autor: Karol
 Karol <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

aby nie bylo nieporozumien, wyjasniam: Zydzi o ktorych upomina sie ten pan, to
byli obywatele polscy, a nie izraelscy. To byli Polacy, a nie Zydzi.

Zydzi to nie narodowsc !

Data: 2009-12-20 14:51:58
Autor: cyc

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgl9ej$m9k$1inews.gazeta.pl...
> [...]

byli obywatele polscy, a nie izraelscy. To byli Polacy, a nie Zydzi.

No i tym razem masz racje .Zdecydowana wiekszosc tych , ktorzy zgineli w Auschwitz to byli Polacy o czym wczesniej w innym watku juz pisalem a to , ze byli zydami to calkiem inny problem . Mozna tez mowic o holokauscie blondynow lub brunetow  . Podkreslanie tego , ze byli to zydzi to jawny antysemityzm i nawolywanie do nienawisci rasowej , co zreszta nie dziwi jako , ze Izrael od poczatku swojego bezprawnego istnienia jest rasistowski .

cyc

Data: 2009-12-20 14:08:45
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
> [...]

No i tym razem masz racje .Zdecydowana wiekszosc tych , ktorzy zgineli w Auschwitz to byli Polacy o czym wczesniej w innym watku juz pisalem a to , ze byli zydami to calkiem inny problem . Mozna tez mowic o holokauscie blondynow lub brunetow  . Podkreslanie tego , ze byli to zydzi to jawny antysemityzm i nawolywanie do nienawisci rasowej , co zreszta nie dziwi jako , ze Izrael od poczatku swojego bezprawnego istnienia jest rasistowski .

... jakos nikt do dnia dzisiejszego, nie probowal oszacowac ilu z tych
rzekomych *zydow* bylo katolikami. Rownie dobrze mogli by sie upominac jehowici o ludzi swojego wyznania ktorych Niemcy tam zamordowali.

Zawsze podkreslanie jakiejkolwiek rasy, wyznania, koloru skory czy wlosow czy
narodowsci ma charakter rasistowski. --

Data: 2009-12-20 14:09:40
Autor: Karol
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
> [...]

Zawsze podkreslanie jakiejkolwiek rasy, wyznania, koloru skory czy wlosow czy
tez narodowsci ma charakter rasistowski. --

Data: 2009-12-20 14:58:37
Autor: raff
cyc pisze:
[...]

Zreszta Polak klepal te litery i to jest polska tablica, wiec moga sie odwalic.

R.

Data: 2009-12-20 14:25:30
Autor: Lorn
  Karol pisze:
[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Auschwitz-Birkenau
http://www.holocaustforgotten.com/Auschwitz.htm

* mkarwan zmieniles nick?hehehe...tylko glupcy nadasl moga ci wierzyc.

Czy aby na pewno mkarwan zmienił nick? :>

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-20 15:04:32
Autor: konserwator

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:335a3b4f-a747-4c98-bf9c-797f260cbed4u18g2000pro.googlegroups.com...
Premier Izraela Benjamin Netanjahu wezwał polskie władze do działań

Moze by sprawdzil czy za tym, aktem wandalizmu nie kryje sie czasem MOSAD
pamietam jak ta organizacja ukradla rysunki szulca bruna z ukrainy...
maja doswiadczenia!

Data: 2009-12-20 14:20:19
Autor: Karol
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):

[...]

po co szukac zaraz Mssad. Malo w Polsce jest organizacji i grup osob
zainteresowanych wyciaganiem forsy od Polski?
A zreaktywowana prze Kaczyskiego loża B'nai B'rith, to pies?

Dekretem Prezydenta Rzeczypospolitej Ignacego Mościckiego z dnia 22 listopada
1938 roku B'nai B'rith w Polsce została rozwiązana z uwagi na jej powiązania z
masonerią *B'nai B'rith w Polsce. W PRL tez jej oficjalnie nie bylo.
Przywrocil ja Kaczynski, dlatego ja bym mu nie ufal.

Data: 2009-12-20 15:32:17
Autor: raff
konserwator pisze:
[...]

Pewnie juz jest dawno w Yad Vashem.

Kto najwiecej krzyczy ma cos za uszami.

R.

Data: 2009-12-20 16:35:08
Autor: cyc

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:hglbhm$8ts$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

To pewne na bank ! .......................... na polski , nie zydowski bank

cyc

Netanyahu wzywa Polskę do działania...