Netbook Acer Aspire ONE 722-C52kk z SSD

Data: 2015-02-13 11:56:48
Autor: TM
Netbook Acer Aspire ONE 722-C52kk z SSD
  Mogę mieć za darmo netbooka Acer Aspire ONE 722-C52kk z Windows 7 Home, 4 GB DDR3, CPU AMD Dual-Core C-50 (1.0 GHZ), 11,6 ", HDD 320 GB. Problem w tym, Ĺźe rozdzielczość w poziomie wynosi 600 pikseli (trudno, trzeba z tym Ĺźyć), ale szybkość otwierania aplikacji i praca z nimi (skokowy przesuw w pionie) to masakra. Czy wymiana HDD na SSD jest wg Was wskazana, czy raczej przy tym procesorze efekt nie będzie wart wyłoĹźonych pieniędzy za SSD.

Pozdrawiam**

Data: 2015-02-13 12:15:49
Autor: Sławek Maculewicz
Netbook Acer Aspire ONE 722-C52kk z SSD
Dnia 13-02-2015 o 11:56:48 TM <t_maz@poczta.onet.pl> napisał(a):

  Mogę mieć za darmo netbooka Acer Aspire ONE 722-C52kk z Windows 7  Home, 4 GB DDR3, CPU AMD Dual-Core C-50 (1.0 GHZ), 11,6 ", HDD 320 GB.  Problem w tym, że rozdzielczość w poziomie wynosi 600 pikseli (trudno,  trzeba z tym żyć), ale szybkość otwierania aplikacji i praca z nimi  (skokowy przesuw w pionie) to masakra. Czy wymiana HDD na SSD jest wg  Was wskazana, czy raczej przy tym procesorze efekt nie będzie wart  wyłożonych pieniędzy za SSD.

Pozdrawiam**

Dziwne - producent podaje rozdzielczość 1366x768...
Zacząłbym od sprawdzenia czy wszystkie sterowniki są zainstalowane.

SSD? Podwajać wartość sprzętu? Wg mnie nie warto.
--
Brak sygnaturki.

Data: 2015-02-13 12:17:45
Autor: marfi
Użytkownik "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:54ddd875$0$26905$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Raczej nie warto.

--
marfi.

Data: 2015-02-13 12:32:36
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 13 Feb 2015 11:56:48 +0100, TM napisał(a):

ale szybkość otwierania aplikacji
na to SSD mógłby pomóc

i praca z nimi  (skokowy przesuw w pionie) to masakra.
A to wskazuje na brak/niedziałanie sterownika grafiki.

--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-02-13 13:17:12
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Netbook Acer Aspire ONE 722-C52kk z SSD
Dnia 2015-02-13, o godz. 11:56:48
[...]

ZTCP to one miały 2GB RAM  wiec ktoś to rozbudowywał? I HDD chyba był
500GB a nie 320 - ale to szczegóły. Ten komputer powinien mieć ATI
Radeon HD 6250 i rozdzielczość 1366x768 a nie na 1024x600 - sprawdź czy
wszystkie sterowniki są w systemie bo może to być powód zwolnienia.
Platforma AMD Brazos jak na netbooki była całkiem wydajna - ZTCP to bez
problemu dało się z tego puszczać filmy w 720p.

Ja zamiast kombinować z SSD wpierw bym od nowa zainstalował system ze
wszystkimi wymaganymi sterownikami.

Zdrówko

Data: 2015-02-13 16:18:52
Autor: TM
W dniu 2015-02-13 o 11:56, TM pisze:
[...]

Tak, zmieniono kość pamięci  z 2 na 4GB (1 slot na płycie), w opisie na opakowaniu: typ P1VE6,  LED LCD 1024x600, grafika AMD Radeon HD 6250, SYSTEM BD/BIOS: 1.04/P1VE6 1.04.

Data: 2015-02-13 16:35:34
Autor: Konspirator
[...]

Nie.
Reinstalacja systemu. Instalacja sterownikĂłw. I Ĺźadnych programĂłw antywirusowych.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2015-02-14 13:51:08
Autor: Franc
[...]

Ten netbook to padło, sprzedałem go, bo miałem już dosyć jego mizernej
wydajności.
--
Franc

Data: 2015-02-16 08:06:51
Autor: nadporucznik
[...]

Podam przykład.
W netbooku siostrzenicy (Acer Aspire One D257)
wymieniłem HDD na SSD i jest spora różnica w szybkości działania.
Po wymianie Win7 z AV chodzi szybciej niż przed wymianą bez AV.
Z racji tego, że netbook ma kontroler SATA300, nie wstawiałem
dysku z górnej półki, bo i tak nie osiągnąłby pełnej wydajności,
tylko zamówiłem Kingstona SSDNow V300.
W całym zakresie pojemności ma w odczycie około 160MB/s
i czas dostępu poniżej 1ms, a poprzedni na początku około 65MB/s,
przy końcu 35MB/s i czas dostępu 18ms.
--
nadporucznik
starszy.porucznik@wojsko.pl